Gootti.net

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Kirjoita kun saat jotain kivaa 4

Täällä valvovat: Iiriva, Chrystalis, poison, emanon, Funereal Soul

Näkevät silmät (kävin silmäleikkauksessa)
Kipasimpas tuossa yksi päivä Seppälässä hankkimassa uusia erivärisiä sukkiksia reikälegginsien alle kun monet jo menneet rikki kissojen kynsien takia. Noh, sieltähän tarttui sitten mukaan oranssinvärinen joku ihme timanttiblinbling rannekoru. Ajattelin että mulla nuo korut ei yleensä mitää kauheen juhlallisia ole että olis kiva joskus mennä juhlavimpiin tilaisuuksiin ilman reikäisiä rannekkeita ja muuta sotkua. Lisäksi nappasin mukaan jonkun vihreän höyhenmäisen hiuskoristeen ja pari oranssia kukkahiuskoristetta Sai sukkikset 3 kahden hinnalla, samoin kävi korujen kanssa niin tottahan sitä tuli osteltua!

You cannot kill what you did not create.

Sain uudet ballerinat, kävelykengät ja kivan vaatekappaleen vapuksi.
Myös kissalle on tilauksessa uusi, kattoon asti yltävä kiipeilypuu. Väritykseltään tumma tietenkin.

Lupus Non Mordet Lupum

Nyt on hommattu korkkarit juhliin kuin juhliin, vielä pitäis opetella niillä kävelemään
Äiti oli ostanut minulle ja avopuolisolleni KORIN kaljaa! Oli mahtavaa ku niitä ei paljo enää mistää saa niin nyt oli ollut tarjouksessa jossain Tokmannilla tai missä lie 19,90 € Mukavaa kun saa taas juoda pullosta kaljaa, on se parempaa pullosta kuin tölkistä.

You cannot kill what you did not create.

Uusi ihana hajuvesi, mitä olen jo jonkun aikaa halunnut, mutta sain vasta nyt ostettua.

Ja mun tilaamat vaatteet tuli, kolmesta vaatteesta ainakin yksi mekko on täydellinen.
  • Muokkasi: Vampiric_
Marilyn Manson&David Lynch Genealogies of Pain, taidekirja vai miksikä sitä nyt sanoa. Siinä riittää taas muutamaksi illaksi ihmettelemistä. Jokatapauksessa mainio lisä Manson kokoelmaani, vihdoinkin jotain uutta

+ Tänään sain vihdoinkin ostettua ylisöpön ja sydämeni vieneen aivo-pääkallo mukin Ja sitten löysin kirpparilta tekoripsiä miljoonat sellaisessa isossa pakkauksessa 4e Ja vielä sellaisia tuuheita joista pidän.

And there is another corpse under my bed. Can you take it away? Why do i ask? I know that, you can't do it.

Kaverin kanssa käytiin ostoksilla ja ostin itselleni pitkään haaveilemani ammoniittikaulakorun Jalokivigalleriasta. Oli vielä -50% joten en valita, kun olin tuollaista jo pidemmän aikaa halunnut.

Tuossa nyt kuvaesimerkki siitä mistä puhun, mutta oma yksilöni on kyllä paljon nätimpi. Koska päätin tehdä seurana olleen kaverin hulluksi heittämällä nillittäjävaihteen päälle ja kulutin ehkä puoli tuntia siihen, että valikoin hyllyssä olevista noin kymmenestä kappaleesta sen joka oli kaikkein nätein.

Facebookin goottikirppikseltä taas ostin uudet New Rockit. Malli taitaa olla 373.

Maksoin ehkä puolet siitä mitä nämä maksavat uutena kaupassa ja näitä on hädintuskin lainkaan käytetty. Nyt on edessä aina yhtä miellyttävä uusien nahkakenkien sisäänajamisvaihe, mutta purrrhurrr uudet Nyyrikit. PURR!

Penguins are cool.

Jee, kannattaa täyttää 30v. Koska kylppärissäni ei olekaan pesukoneliitäntää ja talossa on pesutupa, iskä ostaa mulle kenkiä ja hupparin. Iron Fistejä tulossa kolme paria, tosin vain yhdet ovat korkokengät. :3

"In a culture of beauty, the most beautiful are worshipped as Gods." -Imperious Perfect

Minä käväisin tuossa lähimmällä UFF:lla, euron päivät kun on tänään.
Ostin mustat samettihousut ja mustan t-paidan, josta ajattelin bändipaidan loihtia.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 12.03.2013 05:55, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 194 henkeä!