Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kirjoita kun saat jotain kivaa 4

Kirjoittanut: raato (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 20.03.2010 12:23
Eilen ostin Lip Servicen topin puoleen hintaan on yllättävän kiva.
Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 20.03.2010 16:01
Ostin Iittalan Taika-sarjan astioita!
Kirjoittanut: Kedira (Nimetön)
  • Lähetetty: 20.03.2010 18:12
4 uutta LittlestPetDhop ötökkää. Merihevonen - Mellu, kilpikonna - Bunnyko, pupu - Wilbuko ja kala - Kubla. Oiii, kohta niitä on jo 60 !!!
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 20.03.2010 21:01
No tänään tääl Tampereella ku herättiin aamulla niin Tapsuli heitti TaruisenAaveen syliin pehmo-meduusan (kahvipöydäs siis) ja mun syliin ihanan, ison PEHMOLEPAKON!!!! (kerään niitä) Se on Australiassa elävä eräs maailman suurimmista lepakkolajeista, grey headed flying fox, joka on hedelmälepakko. IHANAA!!!
Niin paljon oon viime aikoina saanut enkä tääl foorumilla ole juurikaan ollut, mutta mitä näihin mun keräilyjuttuihin tulee, niin mm TaruinenAave toi Roomasta tuliaisina PRONSSISEN PÖLLÖN!!! (kerään pöllöesineitä siis) ja eilen kun oltiin Hämeenlinnaan miitiin matkalla, pysähdyttiin Riihimäellä joka on jo perinne, syödään Hesessä ja käydään Jalokivi galleriassa, niin sieltä ostin HEMATIITTI-PÖLLÖN, viime reissulta JADE-PÖLLÖN. Ja vähän aikaa sitten TaruiseltaAaveelta ihana, PUINEN RUUMISARKKU jonka sisällä itsetehty NOSFERATU!!! Yli-ihania!!! Ja samassa paketissa oli mm VAHAKUMMITUS, VAHALEPAKOITA ja suuri HUOVTETTU LOHIKÄÄRME (niitä oon keränyt kauan. Lohiksia siis) Tänään sit löytyi Europehousesta LOHIKÄÄRMEKYNÄ ja aivan ihana mustakultainen KORUTELINENUKKE (niitäkin kerään!!!) ja divarista löytyi PUNK-MUSA-DVD (kerään musadvd:itäkin) Ja sit löytyi sieltä H.R. Gigerin näyttelystä GIGERIN ALIEN-JULISTE!!!!
Oon saanu/ostanu vaikka mitä kuten mustat pörrösäärystimet, mut tulin TAAS romaani jos alkasin kaikesta kirjottaa. Paljo kaikkee keräilyihini liittyen+ vaatteita ja sisustuskrääsää ym sälää.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 21.03.2010 13:25
Sain vanhemmiltani synttärilahjaksi TomTomin navigaattorin, ja vanhimmalta siskoltani 50€ lahjakortin Hobbypointiin. Tuollaisella lahjakortilla saan paaaljon askartelutarvikkeita!
Kirjoittanut: Kedira (Nimetön)
  • Lähetetty: 22.03.2010 15:07

Sain En Gedi - tuotesarjan jalkojen hoitosuolan ja -voiteen!!! Oiii, näitä olen niiin kauanhalunnut, mutta kallista, kallista, joten ompi jäänyt. Ikiom aihanana siski lähetti postipaketin! Oi, tänään ei missään maailmassa ola onnellisempaa kissaa, kuin minä!
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 22.03.2010 15:40
NYAAAAA minulla kaksi uutta ponia taas, löytöjä kirpparilta
Kirjoittanut: momentumi (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 24.03.2010 21:07
Pari vinyyliä ja yhden cd:n taas ostin hyllyyni! =) Kun sain kerran tänään rahaa...niin ja New moon dvd:n + kierrätyksestä pari kivaa paitaa.
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 25.03.2010 18:55
Sainpa makeet merkkiaurinkolasit poikaystävän sponssauksella! Hienot Voguen lasit, joissa on timangeja : P ja "vain" 70 euroa.
Kirjoittanut: CookieCat (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 26.03.2010 22:23
Tänään tuli postissa Ebaysta tilaamani vyötärökorsetti - ensimmäinen korsettini. Tämähän on mahtava kapistus! Niin nätti että voisi pitää vaatteiden päälläkin jos sopiva tilaisuus sattuisi kohdalle.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit