Gootti.net

Kirjoita kun saat jotain kivaa 4

Kirjoittanut: SnowWhite- (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 21.02.2011 21:39
Kaksi vapaapäivää tulla tupsahti. Kyllä nyt kelpaa, kun saa hetkeksi irtautua tuosta hulinasta.
Kirjoittanut: Jezebel (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 24.02.2011 13:31
Postileksa toi ison paketin ja sen sisällä oli Beyerdynamic Opus 69 bundle, eli miun mikki ja heebelit. Kyllä kelpaa!
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 24.02.2011 14:13

Lainaus: Jezebel

Beyerdynamic Opus 69

Hyvä mikki. Tarja Turunenkin käytti tuota Nightwish aikoinaan
Kirjoittanut: Jezebel (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 24.02.2011 14:31
Kappas vaan, tuo oli uusi tieto! Hauska sattuma, kun Tarjaa fanitan täysillä.
Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 24.02.2011 16:52
Oooooh. Tänään sain kahdet saappaat, Electrat ja Pleaserin solkivartiset. Luv 'em. Lisäksi ärrällä oli poistomyynti vuokraleffoista niin ostin Autot, Changelingin ja X-men Origins: Wolverinen. Ja uuden Nemin
Kirjoittanut: Miss_Reaper (Nimetön)
  • Lähetetty: 24.02.2011 17:41
Huuto.netistä voittamani Desiyerin huppari tuli tänään. Kuvittelin sen olevan kuvista päätellen löysempi, mutta onkin aivan sopivan tiukka. Huppari on uudenveroinen yhtä puuttuvaa kangasmerkkiä lukuunottamatta, ja maksaisi tavallisesti yli 50 euroa, mutta sain sen postikuluineen 14 eurolla.
Kirjoittanut: Damianos (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.02.2011 13:56
Sainpahan vihdoinkin sen kämpän tuolta 600 metrin päästä tästä tämän hetkiseltä paikalta.
Tosi mukava ja rauhallinen mesta, toivottavasti talon naapurit on myös "kunnollisia."
Kirjoittanut: Onnetontar (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 28.02.2011 16:16

Lainaus: SeKukaVaaniiSängynAlla

Ja uuden Nemin

Mulla on vaan kaks vanhaa Eiks ne oo aika kalliita ne uudet? Ja mistähän niitä löytää, suomalaisesta kirjakaupasta? Kun ei prismassa ainakaa mun näön mukaan ole, tai no en ole kiinnittänyt huomiota...

Mitäs kivaa mulle on tapahtunut tänään... Muistin, että olin kätkenyt karkkia kirjahyllyyni
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 01.03.2011 17:44
Hyvä päivä tänään :

- Vaihtarisiskolta brasilialaiset varvastossut. Vaikka yleensä ko. jalkineet aiheuttavat inhoreaktion, nämä ovat todella sirot ja kauniit. Ja sain itse valita värinkin.
- Kirpparilta vadelmanpunainen alpakka-neule, 50snt. Kuin uusi, ja niin ihanan pehmoinen.
- Valkoinen patellavyö, ihan koska kaipasin vaihtelua.
- Äiskältä tiistailahjana astiapyyhkeitä.
Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 01.03.2011 18:38

Lainaus: Onnetontar

Eiks ne oo aika kalliita ne uudet? Ja mistähän niitä löytää, suomalaisesta kirjakaupasta?

~7 euroo kipale. Itse oon duunissa S-Marketissa (eli saan henkkarialet buhhahaha) ja siellä niitä on myyty jo iät ja ajat. Toki melko varmasti myös kirjakaupoista löytyy.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit