Gootti.net

Kirjoita kun saat jotain kivaa 4

Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 03.04.2011 08:30
Sain nukuttua. Viikon unettomuusjakson jälkeen, olen viimeisenä kahtena yönä nukkunut yli 7h ilman että olen herännyt keskellä yötä useita kertoja pitkäksi aikaa. Ja ylipäätään nukkunut. Eka yö tosin lääkkeiden avulla, mutta viime yönä nukuin jo ilman lääkkeitä vähän päälle 7h. Olo on todella helpottunut. Nyt jos saisi pidettyä tämän taas aisoissa tenttikaudesta huolimatta ja nukkuisi viikollakin.
Kirjoittanut: Natassja (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.04.2011 17:16
Giffirt: unettomuutta ollut täälläkin ilmassa. Minä olen myös saanut siihen vaivaan lääkkeitä, kolmivuorotyössä ei kannata todellakaan mennä vähillä unilla. Menee kuuppa aivan varmasti sekaisin ja yövuorojen jälkeinen alavire voi käydä ahdistukseksi. Sain lääkäriltä alkuvaiheen tymäkämpien lääkkeiden ohella myös melatoniinia, tosin sen vaikutuksia saa vielä odotella. Se on tosiaan ihana tunne, kun nukkuu koko yön ja on aamulla levännyt olo.
Kirjoittanut: Lycantrophia (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 04.04.2011 01:26
Suhteellisen terveestä olotilasta en aina muista olla kiitollinen, mutta kyllä se, että saa vaivattomasti unta niin halutessaan on ollut viimeaikoina erittäin positiivinen havainto. Kärsin aikoinaan ehkä vuoden-puolitoista unettomuudesta ja eipä sitä kyllä kaiholla muistele. Toisaalta käyn toistuvasti nukkumaan liian myöhään siihen kellonaikaan nähden jolloin minun pitäisi herätä, mutta kuten sanottua, eipä ole ainakaan nukahtamisen kanssa ongelmia

Olin lauantaina pienimuotoisilla antiikkimessuilla ja löysin itselleni mustan kamee-rintaneulan hopeakehyksissä
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.04.2011 08:15

Lainaus: Natassja

kolmivuorotyössä ei kannata todellakaan mennä vähillä unilla.

En varmaan edes kykenisi tekemään vuorotyötä. Pärjään kohtalaisen hyvin ajoittaisella lääkkeiden käytöllä ja tasaisella rytmillä. Aina herään ja menen nukkumaan suunnilleen samaan aikaan. Mutta aina kun rytmiin tulee merkittäviä muutoksia menee homma ihan sekaisin ja unettomuuskausi iskee päälle. Tokihan sen riesan voi myös laukaista mikä tahansa muukin. Stressi, kipeänä oleminen jne. En varmaan nukkuisi yhtään jos tekisin vuorotöitä.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 06.04.2011 10:30
Kavereiden synttärilahjoja tuli postissa, ja punaiset, polvipituiset mokkasaappaat päheellä korolla ovat tulossa Jenkkilänmaalta juuri parahiksi kun tuo vesimössö kaikkoaa tuolta kaduilta.
Kirjoittanut: Sennay (Nimetön)
  • Lähetetty: 07.04.2011 15:44
Nyt on kyllä pakko iloita ihan kahden päivän edestä. Eilen vierailin kirpputorilla ja löysin itselleni oikein pitkän nahkatakin, jollaista olen himoinnut jo monia vuosia. Lisäksi löysin kaksi uutta laukkua ja läjäpäin hienoja juomalaseja. Tänään sitten sain kokeesta ja näytöstä, molemmista kiitettävän. Opiskelen siis sisustusrakentajaksi ensimmäistä vuottani. Ja oli kiva saada opettajalta kehuja, että osaa maalata.
Kirjoittanut: Morgan Blood (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 07.04.2011 15:58
Sain mallit uuteen projektiin aivan järjettömän helposti! Heitin vain ohimennen facebookiin, että pitäisi saada ruumiita lainaan. Sain ihan valinnanvaraa ja vielä kysymyksen, tarvisinko muuhunkin.

Postissa saapui myös kitara. En ole mikään virtuoosi, mutta tykkään tappaa aikaa ja televisiolla/peleillä en osaa sitä kovin hyvin tehdä.
Kirjoittanut: Mortale (Aktiivi)
  • Lähetetty: 07.04.2011 23:17
The Addams Family -sarjan eka tuokkari Niin parasta kun voi vaan olla. Ja Poliisiopisto -boksi, jossa on kaikki 7 leffaa, nam :P
Kirjoittanut: Jezebel (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.04.2011 19:52
Sain töitä ja sen kunniaksi avokkini osti minulle hienon mukin missä on myrkkymerkki ja totta kai teksti: Myrkkyä!
Kirjoittanut: Verity (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.04.2011 20:52
SAIN FLUNSSAN eiku..

Äippä toi miulle kirpparilta ihanan ja hyväkuntosen Emily Strange -hupparin :3 maksoi vaan vitosen.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit