Gootti.net

Kirjoita kun saat jotain kivaa 4

Kirjoittanut: Kataja (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 07.08.2011 22:13
20 reikäset maiharit varustelekasta, on ne vaan niin paljon korkeemmat ku vanhat joissa mitä, yhdeksän reikää? Uusissa jää kyllä pikanauhoitusta kaipaamaan..
Kirjoittanut: FilthyVictorian (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • • Muokkasi: FilthyVictorian
  • Lähetetty: 08.08.2011 18:28

Lainaus: Kataja

20 reikäset maiharit

Good luck.

Kaweri toi espanjasta kaikkea kivaa tuliaista meikeistä koruihin. Yay. Ja koiralle toi sinisen röhkivän possun. Olen tainnut leikkiä sillä enemmän kuin koira itse..
Kirjoittanut: Elsie (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.08.2011 18:51

Lainaus: Kataja

20 reikäset maiharit varustelekasta

Hoho sitä tuskaa... omani vaan pölyttyvät tuolla, kun ei ikinä jaksa vaivautua.

Kävin kaupassa tänään ja nyt mulla on puuroo ja leipää. Oikeasti hieno asia, koska mulla ei oo pitkään aikaan ollut mitään aamupalatarvikkeeksi ja se on nakertanut...
Kirjoittanut: Kataja (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.08.2011 23:46
Juu saa nähä miten aktiivisesti jaksaa käyttää, mut on ne niin kivat et eiköhän!
Ei kyllä tuu laitettua jalkaan jos tietää et tartee kätevämmät kengät.. toisaalta ne tuntuu hyvältä jalassa että ei siinä mitään.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 14.08.2011 20:31
Ostin tänään koulua varten tavaroita, ja ovathan ne ihan kivoja

-pari puukkoa
-työkalupakki
-siveltimiä
-ruuvinvääntimen kärkisarja
-lukkoja
-mattoveitsen

Sain myös jonkin verran varsinaisesta muutosta jäänyttä tavaraa asunnolle, mm. sähköpianoni.
Kirjoittanut: Sennay (Nimetön)
  • Lähetetty: 15.08.2011 23:29
Miehekkääni osti minulle tänään Deviantista upean Spiral Directin lohikäärme-hupparin.
Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Necroerotica
  • Lähetetty: 16.08.2011 16:14
Tissit asennettu, näyttää aika pieniltä, mutta ei kaikkea voi saada ainakaan kerralla. Lisäksi lahjoin itseäni Chanelin Emily eyes luomiväripaletilla. Vtun pas.ka ennakoiva tekstinsyöttö. Siis smoky eyes.
Edit: näköjään Mentorin 350cc laitettiin .
Kirjoittanut: Jezebel (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 19.08.2011 12:10
Kyhnyä, massia, eli rahaa.
Ehkä osan niistä voisi sijoittaa härskisti itseensä, eli ostaa täytettä vaatekaappiin.
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 19.08.2011 12:55
Mulla noita keräily-Barbieita nousee nurkkiin hyvää vauhtia, en vielä edes vuotta ole keräillyt, niin nyt on tasan 30 kaunotarta jo
Aiheeseen siis: Pelkästään viikon sisällä olen saanut 4 uutta ihanuutta; Hard Rock Cafe nro:4, Irish Dance Barbie doll (uusin villitys tanssija-barbiet), Ballerina-Barbie SnowFlake Pähkinänsärkijästä sekä über-ihq Hollywood Premiere!!! Tämä viimeisin on siis sarjaa nimeltä Hollywood Movie Star Collection (tämä minun ensimmäinen sarjassaan!) ja halusin kyseisen nuken koska se on ihan Marilyn Monroen replica! Kerään nimittäin Marilyn-Barbieita myös. Aah kuinka kauniita ovat, jos joku ihmettelee mistä on kyse (että miten viitsii aikuinen ämmä leikkiä) niin facebookissa kaveripyyntöä vaan, siellä on mulla albumi Barbieille erikseen

Z-zz-
Kirjoittanut: Lunatica (Nimetön)
  • Lähetetty: 21.08.2011 15:53
Ensimmäinen INK koristaa oikean ranteen sisäpuolta Hienomus Maximus
On nyt onnellisuutta kerrakseen

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit