Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Välillä hyviäkin uutisia! (osa 5)

Kirjoittanut: Venom (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 27.01.2011 18:14
Tajusimpas juuri että saan lukiossa parempia numeroita kuin ylä-asteella ja 10. luokalla ollessani Noh, perskoulu nyt oli pelkkää yksinäisyyttä. Lukiossa kaikki muuttui.
Kirjoittanut: Girl98 (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 27.01.2011 20:24
Kävin tiistaina katsomassa sen 1827 Infernal Musicalin!! IIIIHANA!!! Suosittelen lämpimästi, jos vielä saat hankittua lipun. Mutta mahtavasti toteutettu, näyttelijät oli todella hyviä ja eläytyivät rooliinsa, musiikki oli todella hyvän kuuloista ja mukavasti huumorilla höystetty.
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 27.01.2011 21:16

Lainaus: Girl98

Kävin tiistaina katsomassa sen 1827 Infernal Musicalin!! IIIIHANA!!!

Äyrght. Pitää katsoa jos saisi lippuja. Olen nimittäin kovastipaljon halunnut nähdä tuon, mutta haluaisin myös katsomaan Les Miserablesin ja siihenkin on vaikea saada lippuja. Piru vie kun en havahdu mihinkään ajoissa.

Ja itse ne hyvät uutiset:
Kaveri kävi tänään pitkästä aikaa luonani. Ihanaa nähdä lukiokavereita ja jorista niiden kanssa vanhaan malliin, vaikka nykyisin onkin vähän kiire kun kaikki opiskelevat omia alojaan ja kaikkea. Aina tasaisin väliajoin pitää varata enemmän aikaa. Haettiin siis sushia ja laskiaispullat (tiedän, kulinaarisesti kiehtova yhdistelmä) ja höpötettiin monta tuntia putkeen kaikesta mahdollisesta.
Kirjoittanut: Idiot (Jäsen)
  • Lähetetty: 31.01.2011 16:22
Äiti lupaili, että tuossa vähän keväämmällä saan hänen akvaarionsa tuon omani tilalle. Ei enää jaksa itse siitä huolehtia, niin antaa sitten minulle. On se pientä vaihtelua, kun se uusi akvaario on sellainen 350 litran jättiläinen ja tämänhetkinen akvaarioni on vaan 90 litranen. Pitkään olen haaveillut siitä isommasta akvaariosta, ja nyt sen sitten saan.

Enkä millään malttaisi odottaa perjantaita, kun silloin pääsee taas pitämään hauskaa pienellä kaveriporukalla. Tätä on suunniteltu jo varmaan pari viikkoa, eikä siihen nyt enää ole kuin pari päivää.
Kirjoittanut: Shunn (Jäsen)
  • Lähetetty: 31.01.2011 17:53
Mmmm, tulipa ihastukseni tunteitaan minulle tunnustamaan.
Kyllä siin vaiheessa todellisuus ja haavemaailma törmäs ja jätti kaaliini vähän ilmarakoja.
Kieltämättä rupee näyttää moni asia vähä paremmalta.
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 31.01.2011 21:20

Lainaus: Shunn

Mmmm, tulipa ihastukseni tunteitaan minulle tunnustamaan.

Oi. Olen niin romanttisella tuulella että ihan tuli hyvä mieli kun tuon luin. Awww.

Ja omia uutisia:
- Esinetuntemuksen kurssi alkoi ja sitä vetää lempiluennoitsijani. Ei haittaa vaikka kaikki kiviterät ja savikipot näyttävätkin samanlaisilta, pääsee kuuntelemaan kivoja tarinoita, yay!
- Totesin että henkilö jonka aluksi tuomitsin ärsyttäväksi "päähäntaputtelijasovinistiksi" onkin oikeastaan varsin mukava tyyppi, joka vain todennäköisesti ei edes tajua että hänen kommenttinsa voidaan ottaa sovinistisina. Taidan asiasta kohteliaasti vinkata jossain vaiheessa, mutta ei liene tarvetta sorvata kyseisen ihmisen päätä irti sittenkään.
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 31.01.2011 21:49
Jee, sain hyviä uutisia! Minun ei tarvitse muuttaa pois nykyisestä kämpästäni kissan hankinann yhteydessä. Saan siis ottaa kissan seurakseni asuntooni Kunhan vain sitten korvaamme vahingot jos katti semmoisia tekee.
Kirjoittanut: Mina (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 01.02.2011 09:14

Lainaus: Vampiric_

Jee, sain hyviä uutisia! Minun ei tarvitse muuttaa pois nykyisestä kämpästäni kissan hankinann yhteydessä. Saan siis ottaa kissan seurakseni asuntooni Kunhan vain sitten korvaamme vahingot jos katti semmoisia tekee.

Jee, onnea!!! Ihanaa! Mikään ei ole mukavampaa kuin karvapallo pikkukissa

Mulle tulee kolmas kissa, jeee! Avokki antoi vihdoin luvan hankkia Maine Coonin Olen kauan sellaista halunnut ja kissalakin on valittu jo aikoja sitten :P Tietty sitten se auto varmaan pitäis ensin hankkia, mutta eniwei..
Kirjoittanut: Kattroll (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.02.2011 10:41
Myötätuulirock julkaisi tänään kesän esiintyjäkaartinsa: ei ollut itku kaukana, kun luin listalta lähes kaikkien lempibändejeni nimet. Odotan taas vestarikesää 2011 enemmän kuin innoissani, saisivat muutkin kekkerit julkaista jo tulevaa bändikattaustaan : >
Kirjoittanut: WYMIOCIONY (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.02.2011 19:34
Kirjailijakansio on tehty ja palautin sen ihan ajoissa kouluun! Ehkä en saakaan siitä niin huonoa numeroa, mitä pelkäsin! Ja hyvä ystäväni kertoi juuri rakastavansa minua - ystävämielessä tietty. Voi että, tuollaiset asiat saavat minut aina niin iloiseksi
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit