Gootti.net

Välillä hyviäkin uutisia! (osa 5)

Kirjoittanut: Idiot (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 28.05.2014 23:20
Tänään oli päättöjuhla ja sain vaatetusompelijan tutkintotodistuksen. Kauhea paniikki oli, että kerkeänkö tehdä kaiken ajoissa, mutta sain tehtyä ne yli viikko ennen deadlinea. Kyllä on nyt helpottunut olo. Sen kunniaksi käytiin äidin kanssa shoppailemassa ja tulin tänne maalle rentoutumaan Lisäksi kullan kanssa asiat kunnossa, ja meillä menee tosi hyvin
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 11.07.2014 00:14
Sain esittelykuntoon Etelä-Suomen Kerrostalokyttääjien fanisivuston. Ehkä jotkut teistä muistavat sellaisen nettisivun, jossa esiteltiin erilaisia kerrostalokyttääjiä ja valittiin kuukausittain ansioitunut kyttääjä... Kyttääjät.net jatkaa samalla linjalla.
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 14.08.2014 20:42
muistan ja jopa joskus postannutkin sinne. sexu sexu vai miten se meni...

No jos jotain hyvää remonttiin tuhotun kesäloman ja kaiken pikkuvittumaisen remonttiin liittyvän lapsenhoidon lisähuolen sekaan sain vihreetä valoa sekä työpaikalta että kämpiltä jotta pääsee pitkästä aikaa sorsajahdin alotukseen. jäihän noita sentään yks väliin jo 20 vuodessa. Lintuja tuskin paljon näkyy, mitä on jahtialueelta juttua kuulunut, mutta silti. Tulihan kesälomalla sentään kerran käytyä uistelemassa pari tuntia ja nyt vapaata on sentään puoltoista vuorokautta.
Kirjoittanut: Marraskuu (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 20.08.2014 11:56

Lainaus: kuopassa

Kyttääjät.net jatkaa samalla linjalla.
En muista, koska oon niin junnu, mutta kunniaa tästä.

1) Syksy. Hittolainen, että tätä on odotettu. Nyt kun kaikki ympärillä ulisevat pimeydestä, märkyydestä ja harmaudesta, minä olen mielissäni.
2) Äitiysloma alkoi. Mulla on vuorokaudessa yhtäkkiä monta tuntia lisää (tosin vain hetken, mutta onpahan sekin jotain)!
3) Musahommat rullaa. Pitkä musiikillinen kuiva kausi on päättynyt, biisejä syntyy ja niitä jaksaa jopa soittaa.
Kirjoittanut: Korinabambi (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 10.09.2014 10:15

Lainaus: Marraskuu

1) Syksy. Hittolainen, että tätä on odotettu. Nyt kun kaikki ympärillä ulisevat pimeydestä, märkyydestä ja harmaudesta, minä olen mielissäni.
Sama täällä. Syksy on ihan paras vuodenaika.

Oh, aloitin eilen joogan, ollut projektina jo yli vuoden muistaakseni. Tuolla kurssilla ohjaaja on ihan hirmuisen hyvä ja ilmapiiri on rento ja hyväksyvä. Sinne uskaltaa mennä ihan omana itsenään.

Ihan mahtavaa kun on kirjoitukset päällä. Tämän jälkeen voi sitten syventyä töiden hakuun ja pääsykokeisiin lukemiseen. Puhdistava olo kun saa toisen asteen tutkinnon, vihdoinkin, ja on hakukelpoinen. Wupii! Nyt voi jo sanoa, että vaikeuksien kautta voittoon. :3
  • Lähetetty: 09.10.2014 01:46
Kiinteistönvälittäjä poikkesi tekemässä arvion kämpästä tuossa eilen, arvio oli 120ke ilman isoa laskuria. no, on tähän kyl kohta sen verran upotettukin. hyvä puoli on ettei velkaa ole kuin puolet siitä joten kuivilla vois olettaa olevansa.
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 09.10.2014 04:29
Toivottavasti saatte maksettua kämpän. Veikkaan, että aika hieno fiilis siinä tilanteessa kun viimeinen erä lainasta on kuitattu.
  • Lähetetty: 09.10.2014 21:53
sitte joskus vuonna 20xx... Tää rysäys on vasta yks kerros kolmesta+ kaikki sähköt, iso osa vesijohdoista sekä betonin alla olevat viemärit. Toki varaukset on tehty putkistojen ja sähköjen suhteen myös lisäosalle ja autotallille.

Tekemistä piisaa hamaan tappiin asti jos niikseen tulee.
Kirjoittanut: Roudatar (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 11.10.2015 04:01
Tässä tän viikon keskiviikkona miusta tuli täti, kun vanhempi kahdesta pikkuveljestä sai tyttöystävänsä kanssa tyttövauvan. Jokseenkin vänkä ajatus, tuo täteys.
Hetken varmaan vielä kestää ennen ko alkaa todellisuus iskeytyä kunnolla.
Kirjoittanut: Magnolia (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Magnolia
  • Lähetetty: 11.10.2015 19:40
---
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit