Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Välillä hyviäkin uutisia! (osa 5)

Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 01.12.2010 01:34
Edellispäiväinen vierailu keskolassa tuotti yhden hyvän kokemuksen, kun oma pentu oli syötöllä.
Takana olevasta keskoskaapista kuului vinkeä kiljaisu, ensimmäiseen en kiinnittänyt huomiota mutta kun toinen samanlainen kiljaisu tuli perään käännyin katsomaan.

Eiköhän sieltä vilttien välistä noussut hitaasti yläviistoon todella pieni käsi, jossa oli muuten tiukka nyrkki kämmen minuun päin, mutta pikkusormi ja etusormi sojottivat suorana.

Lienee tuon äidin autossa soitettu rokkia joskus.
Kirjoittanut: Kedira (Nimetön)
  • Lähetetty: 02.12.2010 11:57
Pikkuipanallani todettiin vaikeahko lukihäiriö, lukemisen ymmärtämisen vaikeus sekä muuta hahmotushäiriötä näihin liittyen. Ilmeisesti, ehkäpä, jopa mahdollinen kasvosokeuden tyyppinen häiriöhommeli. Ja kyllä - nämä ovat hyviä uutisia, sillä tätä olen epäillyt jo viimeiset 4v ja toivonut, kinunnut ja koittanut vaatia lapselleni testejä. Mutta kun eräs tietty miespuoleinen henkilö, jolla on ollut yksinvaltius päättää asiaa, ei ole halunnut testata jälkikasvuaan!

No, pääseepä vihdoin tämäkin lapsi sitten avunpiiriin ja tukea saamaan ennenkuin on ihan liian myöhäistä. Melkein on jo, tavallaan, tässä iässään ... Mutta paljon tämäkin taas vaati, että lapsi saa mitä tarvitsee!
Kirjoittanut: groomeri (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 04.12.2010 09:19
Eilen oli syntymäpäiväni ja oli oikein mukava päivä Vanhempani kävivät kahvittelemassa ja ystäväni tuli miehekäskokelaansa kanssa saunomaan. Tänään vielä redemption
Kirjoittanut: Natassja (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.12.2010 20:08
Kaveri Turusta kävi täällä luonani ja eilen käytiin Oopperan baletissa katsomassa Pähkinänsärkijä. Oli mukava ilta. Toinen kiva asia on se, että kissallani on enää 5 päivää lääkekuuria jäljellä. Kaikkiaan se on kuukauden antibioottikuuri, joten ollaan molemmat kyllästyneitä siihen lääkkeiden pakkosyöttöön. Kolmas hyvä uutinen: minulla on huomenna aamuvuoro! Itsenäisyyspäivänä on ihan hyvä olla töissä, saa parempaa palkkaa ja mitä muutakaan tekemistä pyhinä voisi olla?
Kirjoittanut: Roudatar (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 06.12.2010 14:46

Lainaus: mlrd

Takana olevasta keskoskaapista kuului vinkeä kiljaisu, ensimmäiseen en kiinnittänyt huomiota mutta kun toinen samanlainen kiljaisu tuli perään käännyin katsomaan.

Eiköhän sieltä vilttien välistä noussut hitaasti yläviistoon todella pieni käsi, jossa oli muuten tiukka nyrkki kämmen minuun päin, mutta pikkusormi ja etusormi sojottivat suorana.

Muutenkin hyvin alkanyt päivä parani vielä vähän tämän luettuani.
Ja sitten omia.
Ei herranjestas, miten oli mukava nähdä mukavaa unta viime yönä, kun olin sitä edellisenä nähnyt todella ahdistavaa unta (tai ainakin siitä oli ahdistava herätä todellisuuteen ja huomata että olikin vaan unta) ex-ihastuksesta (tai rakastetusta, oli se sen verran kova koettelemus). Jäi semmonen tosi hyvä fiilis, niinkuin olisin rakastunut ja Volbeatin coverointi I only wanna be with you-kappaleesta kuulostaa niin helvetin hyvälle.
Kirjoittanut: WYMIOCIONY (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.12.2010 14:53
Jännä, miten paljon pelkkä musiikki voi piristää. Koko päivän ollut enemmän tai vähemmän v**utus päällä, mutta nyt kun laitoin hyvää musiikkia soimaan, päivä muuttui heti paremmaksi. np. Volbeat - I Only Wanna Be With You. Eikä se ihastuminenkaan ehkä maailmaa kaada. Ainakaan nyt, kun tunteeni eivät ole yksipuoliset.
Kirjoittanut: Jezebel (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 06.12.2010 16:08
Väliviikolla alkaa muutto omaan taloon miehekkeen kanssa. Aika hienoa. Itse en "hentona" naisihmisenä kanna mitään suurempaa, kun on selkä mäsänä, olen sitten piällysnaisena ja huutelen mikä mööpeli menee minnekin. Kiva päästä asumaan yhteiseen kotiin, missä on tilaa koko porukalle. Remonttia aletaan tekemään heti vuoden alusta.
Kirjoittanut: Mortale (Aktiivi)
  • Lähetetty: 07.12.2010 12:13
Tässä kolmessa viikossa oli alunperin vain neljä päivää töitä eli 36tuntia, mutta nyt on ainakin kaksi päivää lisää, mikä tietää 17h lisää. Voi olla, että ensi viikollakin on töitä. Ei saisi iloita, kun vuorot lisääntyivät sen takia, että työkaveri on sairaalassa keuhkokuumeen kourissa, mutta ei kai sitä voi olla iloitsematta, kun tietää, että saa enemmän rahaa?
Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.12.2010 12:44
Minulla on Myyrä-kuvajoulukalenteri ja sen avaus joka aamu saa aika hyvälle tuulelle. Ne kuvat on niin söpösiä Ja minulla on myös 2 suklaakalenteria tämän lisäksi. \o/

Katu-uskottavuuteni taisi juuri laskea jonnin verran.
Kirjoittanut: Mortale (Aktiivi)
  • Lähetetty: 07.12.2010 14:47

Lainaus: SeKukaVaaniiSängynAlla

Ja minulla on myös 2 suklaakalenteria tämän lisäksi. \o/

Katu-uskottavuuteni taisi juuri laskea jonnin verran

Minullakin on kaksi suklaakalenteria =D Ne on pakko olla tai muuten mulle ei tule joulua ollenkaan =)
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!