Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Välillä hyviäkin uutisia! (osa 5)

Kirjoittanut: JM16180 (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 15.12.2010 09:02
Viimeinen työpäivä. Viimeinen päivä valtion "ilmaisena" orjana. Säteilen voiton riemua ympärilleni. Hetki vielä ja olen vapaa tästä pakosta. Jännä kokemus silti nähdä vähän pintaa syvemmälle eri ikäisten ihmisten käytöstä samassa ympäristössä ja ei tämä aika ei todellakaan palauttanut uskoani ihmiskuntaan, pikemminkin kaikki toivo on tulevaisuudessa menetetty. Toki matkalla on näkynyt pilkahduksia oikeasti mahdollisista onnistujista, mutta kuten aina ovat he vähemmistöä.

Muutamia tunteja vielä ja palkitsen itseni ruhtinaallisella lounaalla samalla suunnitellen, että mitä seuraavaksi ennen opiskelujen alkua.
Kirjoittanut: Elegia (Aktiivi)
  • Lähetetty: 15.12.2010 16:56
Olen jaksanut nyt sitten ihan virallisesti aloittaa laihdutuksen uudestaan. Tai aloittaa ja aloittaa... jatkan vain siitä mihin viimeksi jäin. Ja itsekuria löytyy!
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 15.12.2010 19:16
Vakuutusyhtiö otti vihdoinkin kantaa viimekesäiseen pakastimen rikkoutumiseen.

Siis kun hiukan kyseli ja selvensi asiaa. Näyttää tosin olevan -30% alennus päällä noilla ruokatavaroissa, mutta ihan hyvästi silti korvasivat.
Alun toista tuhatta öröä on parempi kuin ei mitään, joskin osa pilaantuneista oli sellaista mitä ei kaupoista edes saa.

Nyt tosin on jotain sellaistakin lihaa pakkasessa jota ei saa edes tiskin alta mistään ja tuskin koskaan vaikka itse olisi metsässä loppuikänsä. Sattui osumaan kohdalle kumma risteymä jota on kuulemma suomessa 1 kappale ja pietarin luonnontieteellisessä museossa 12 kappaletta.

Hiukan harvinaisempaa ruokatavaraa siis, vahinko että koira repi sen siihen kuntoon ettei siitä enää täytettäväksi ollut.
Kirjoittanut: momentumi (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 15.12.2010 19:21
Jee, sain kämpän Seinäjoelta, vieläpä suhteellisen halvan, tilavan ja hyvällä paikalla olevan! Olen niin, niin onnellinen! Jospa ensi vuosi alkaisi hyvin!
Kirjoittanut: Ferrum (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.12.2010 16:50
Ihaana mies
Kirjoittanut: Sleipnir (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.12.2010 18:17
Liikumme ukkoni kanssa asuntojonossa nopeasti :3 aloitimme sijalta 21 tuossa kuukausi takaperin ja nyt olemme jo sijalla 15 näillä näkymin saamme siis kesäksi halvemman kämpän,lähempää keskustaa :3 oi tätä onnea!
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 17.12.2010 23:47
Asuntoa voi etsiä myös ilmoittamalla kämppäkaipuusta jossain paikallislehdessä. Sain nykyisen vuokra-asuntoni kympin hintaisella ilmoituksella pari päivää ilmoituksen jättämisestä eikä tarvinnut jonottaa mihinkään.
Kirjoittanut: Nordis (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.12.2010 13:13

Lainaus: kuopassa

Asuntoa voi etsiä myös ilmoittamalla kämppäkaipuusta jossain paikallislehdessä. Sain nykyisen vuokra-asuntoni kympin hintaisella ilmoituksella pari päivää ilmoituksen jättämisestä eikä tarvinnut jonottaa mihinkään.

Kompoti kompoti. Olen huudellut samaa neuvoa jokaiselle asuntoa etsivälle kaverille ja puolitutulle. Alle parinkympin ilmoituksella tuli niin paljon tarjouksia että ei tarvinut kuin valita parhaat päältä. Ei jonotuksia tai kymmenissä näytöissä ravaamista Mutta hyvä että tuo Sleipnirin jono vetää kuitenkin hyvin, välillä vastaavat tuntuvat olevan täysin jumissa vaikka yhtiöiden kämppiä seisoo tyhjillään.
Kirjoittanut: byron (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 22.12.2010 19:41
Netti toimii jälleen! Tai toimii ainakin sitten kun on vielä yksi päivitys lisää etsitty ja asennettu.
Ja joulua olen päässyt nyt viettämään perheen kanssa, että olen aika tyytyväinen.
Kirjoittanut: iips (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.12.2010 11:14
Tsemppiä asunnonetsintään Kuopassa ja Sleipnir! Itse sain kaupungin asunnon ilmiömäisen nopeasti ihan vain soittelemalla hakemuksen perään.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!