Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Välillä hyviäkin uutisia! (osa 5)

Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 07.12.2010 20:54
Netti toimii! \o/ Saa nähdä onko tämä toimivuus nyt jatkuvaa, vai palataanko kohta taas siihen, ettei opiston netti toimi atk-luokan ulkopuolella lainkaan.

Sain myös maalattua loppuun kaksi joululahjaksi menevää taulua tänään. Enää yksi taulu jäljellä. Tosin, siihen ei ole vielä edes luonnosta, joten enköhän istu vapaa-aikanani luokassa sitä tekemässä vielä muutamana iltana. Alunperin minun piti tehdä sekin akryylimaaleilla kovapohjalle, mutta koulun värit loppuivat enkä itse vielä niitä omista (toivoin kyllä joululahjaksi :3), joten suunnitelmiin tuli muutos. Koska mahdollisesti pikkutarkka työ olisi vaikea tehdä hyvin öljymaaleilla, joudun tekemään sen aika tylsästi: peiteväreillä akvarellipaperille. Noh, toivottavasti se näyttää silti hyvältä, edes kehyksissä...

Pitää kyllä viedä jo valmiit lahjataulut vanhemmilleni joulua odottamaan jo nyt tulevana vkonloppuna, koska muuten minulla on ihan liikaa kannettavaa jos rupean seitsemää taulua raahaamaan junalle yhtäaikaa.
Kirjoittanut: JohnVonLondon (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: JohnVonLondon
  • Lähetetty: 08.12.2010 13:28
Mulla on jotenkin fiilis, ettei mulla olekkaan enää koulua. Olen odottanut päälle vartin yliaikaa täällä parin muun oppilaan kanssa, eikä opettajaa näy missään...
Nojoo, eipähän tarvii odotella käytävällä kun vanhemmat tulee hakee, vaan voi datata rauhassa
Kirjoittanut: FilthyVictorian (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 08.12.2010 16:45
Saamme koiran. Mäyräkoiran. Käymme tänään hakemassa.
Kirjoittanut: Miss_Reaper (Nimetön)
  • • Muokkasi: Miss_Reaper
  • Lähetetty: 09.12.2010 23:07

Lainaus: FilthyVictorian

Saamme koiran. Mäyräkoiran. Käymme tänään hakemassa.

Onnittelut.

Luokallamme oli tänään vain seitsemän opiskelijaa paikalla, jotenkin kivaa. Tein paritöitä erään tytön kanssa, jonka kanssa en ole vielä kertaakaan päässyt tekemään, ja hän osoittautui mukavaksi tyypiksi, vaikka olin vähän toista päässyt, kiitos vainoharhaisuuteni, hänestä ajattelemaan.
Oli mukava olla taas "somistaen kohti joulua"- valinnaisen tunneilla, en ole sattunut olemaan lukion koeviikon ja muiden syiden vuoksi kahteen viikkoon.
Ja huomenna minun ei tarvitse mennä lukion puolen opintojen ansiosta amiksen ruotsin tunneille, eli kaksi tuntia vapaata. Illalla puolestaan on lukion puurojuhla, ties vaikka ihastuksenikin menisi sinne kun on myös kaksoistutkintolainen.
Kirjoittanut: iips (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.12.2010 08:44

Lainaus: FilthyVictorian

Saamme koiran. Mäyräkoiran.

Onnea!

Kultani lähtee mukaan viikonloppureissulle! Jee!
Kirjoittanut: FilthyVictorian (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • • Muokkasi: FilthyVictorian
  • Lähetetty: 11.12.2010 13:29

Lainaus: Miss_Reaper

Onnittelut.

Lainaus: iips

Onnea!

Kiitos. On kyllä aikamoinen energiapakkaus tuo koiruli. Erittäin sosiaalinen. Se ei osaa keskittyä mihinkään kovinkaan pitkään.
Kirjoittanut: Elegia (Aktiivi)
  • Lähetetty: 12.12.2010 14:29
Iiiks! Eräs ihminen kutsui minut sitten uudestaan luokseen, (nähty viimeksi juhannuksena ja edellinen tapaaminen peruuntui kun ilmoitti olevansa flunssassa....) ja nyt jännitän taas kauheasti ja hymyilen itsekseni kokoajan. Eli tällä hetkellä sillai suht onnellinen fiilis.
Kirjoittanut: momentumi (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 13.12.2010 19:23
Rakas ystävä, jota en ole nähnyt pitkään aikaan, soitti pitkästä aikaa ja oli mukavaa kuulla hänen kuulumisiaan!
Kirjoittanut: iips (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.12.2010 12:13
Soittelin asuntotoimistoon tarkentaakseni hakemustani ja samalla kysäisin minkälaiset jonot heillä on asuntoihin. Olin varautunut vähintään parin kk:n odottamiseen mutta kuulemma tammikuun alusta pitäisi jotain jo olla vapaana!
Kirjoittanut: P-M (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.12.2010 18:46
Saan aatonaattona jouluksi hoitokatin, jota olen hoitanut aiemminkin ja joka on "hoitotädillekin" erittäin rakas.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!