Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Välillä hyviäkin uutisia! (osa 5)

Kirjoittanut: Blue Hour (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 04.11.2013 22:22
Sivarin puoliväli ylitetty tänään. Huomenna ollaan siis jo nenäkarvan verran voiton puolella.
Kirjoittanut: misner (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 08.11.2013 21:25
Uusi ämppäri joka toimii. Uusi ystävä jolla on samanlainen kieroutunut huumorintaju kuin mulla. \o/
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 12.11.2013 15:40
Kotikaupunkini Porvoo on mainittu ihan lehden sivuilla. Me rulataan. Jee, jee! Gröhhöhäyrgh-köh-köh...
Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 03.12.2013 13:00
Täällä on erittäin onnistunut muutto takana, ja uusi asunto on mitä ihanin!! Kaksi kerrosta, 74 neliötä tilaa ja oma piha Odotan jo innolla kevättä, ja sitä että pääsee laittamaan kaikkea kivaa pihalle. Sitä odotellessa voikin sisustaa sisätiloja >
Kirjoittanut: Roudatar (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 04.12.2013 13:07

Lainaus: TheSecret

Täällä on erittäin onnistunut muutto takana, ja uusi asunto on mitä ihanin!!

Onnea uuteen kotiin!
Itse iloitsen vähän samasta asiasta. Muutin nykyiseen kämppääni jo huhtikuussa (ja kiva se oli jo sillon), mutta nyt viimein sain järjestyksen sellaiseksi, että miua ei enää haittaa se, että ei ole erillistä makkaria vaan pelkkä pieni syvennys sänkyä varten. Vielä jos uskaltais kysyä vuokraemännältä, että saanko heivata kylpyammeen helvettiin (että saisin oman pesukoneen mahtumaan kämppään) niin oisin täydellisen tyytyväinen.
Kirjoittanut: Muffin (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 16.12.2013 11:00
Eilinen Depeche Moden keikka oli jotain niin parasta! Oli aivan loistavat paikatkin. Oli kyllä niin hieno ilta!!
Kirjoittanut: Anyxia (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.12.2013 21:20
Huhhuh onpa siitäkin pitkä aika kun täällä on käynyt, sen verran milloin mitäkin hässäkkää ollut.

Mutta hyviin uutisiin, sain perjantaina kämpän! Muutin tuossa viime kuun lopulla pois edellisestä kämpästä ja sen jälkeen ei ole kämppää ollut. Muutto tammikuun ensimmäinen päivä
Kirjoittanut: Mirilla (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.01.2014 12:02
Hyvää syntymäpäivää, minä. Ja kohta lähtee tilaus EMP:lle. Blutengelin Monument-2-CD, Loki-juliste ja paita
Kirjoittanut: Wormboy (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 20.01.2014 17:15
JJeee, meitsi lähtee kattoo Kornia ens toukokuussa, ei millään malttas oottaa!
Kirjoittanut: Mortictoc (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.01.2014 01:54
Sain vihdoin Trash Bootin maiharit ja olen taivaissa. Minulla ei ole ollut laadukkaita maihareita ennen tätä, edelliseni käytin kirjaimellisesti täysin loppuun. Kaksi vuotta, ja pohjat (käytöksestä päätellen kovahkoa muovia, uh..?) katkesivat. Niihin siis tuli railot niin, että ne menivät kahteen osaan. Voisi ehkä sanoa, että oli jo aikakin.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!