Gootti.net

Välillä hyviäkin uutisia! (osa 5)

Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 15.02.2014 21:29

Lainaus: BronzeRain

Sitä oltais äijän kanssa ihan oikeasti menossa naimisiin.

Sillälailla. Onneksi olkoon vain!
Kirjoittanut: Magnolia (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 23.03.2014 09:11
Eilen la 4 km kävelin Tukholmassa..
Kirjoittanut: Dark Eyes (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 23.03.2014 12:58
Tiistaina Lahteen lomailemaan kavereille. Maisemanvaihdos täältä omasta luolasta tekee hyvää.
Kirjoittanut: Elisabet Addams (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 01.04.2014 10:09
Otin noin viikko sitten käyttöön uuden tietokoneen. Edellinen jumi pahasti ja viimeiseen puoleen vuoteen äänikorttikaan ei toiminut. Uskomaton fiilis kun käynnistää tietokoneen ja voi mennä heti asiaan ilman kymmenen minuutin odottelua. Ja voi vihdoinkin kuunnella musiikkia ja katsoa videoitakin! Ihmeellistä!
Kirjoittanut: Tyrienda (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.04.2014 01:51
Tietokoneesta itselle tuli mieleen kun vihdoin sain asennettua uuden kiintolevyn ja sille uuden windowsin, Solid State Drive:lla tämäkin vanha kasa lähtee kerralla käyntiin ilman 5min hehkuttelua ja käsinveivamista
Kirjoittanut: Kaysa (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.04.2014 14:18
Ostin lentoliput Etelä-Koreaan. Kesäkuussa siis tarkoitus reissata sinne, olen ihan täpinöissä täällä. En malta odottaa, että pääsen taas näkemään kaverini siellä!
Kirjoittanut: Nyxeria (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.04.2014 01:01
Hyvää matkaa Kaysalle, pidä hauskaa!!

Omia uutisia:
Mulle ei kannata heittää kirjekuorta, jossa on mun nimi, ja sisällä 100€ (ilmeisesti synttäreitä varten, mut en huomaa asioita kauhean nopeasti). Menen verkkokauppa.comiin, sieltä piti firewirekortti ostaa, tulen ulos pienen bensamoottorin kanssa. Loppurahoilla piti bebekistä käydä HDMI-kaapeli ostamassa. Mukaan tarrautui myös 5 isoa kondensaattoria... Mutta FW-korttia en saanut XD Nyt vielä kuuluu kysymys: Mitä mä teen näillä? (Tunttuuko kestään muustakaan välillä, että elää ihan jossain komedialeffassa ym?)
Kirjoittanut: Idiot (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.04.2014 15:56
Pientä piristystä elämään, tähän mennessä ollut melko kiva päivä. Koulussa sain tehtyä paljon, ja opinnäytetyönä tekemäni takki alkaa näyttää oikein kivalta. Nyt kun pääsin sitä sovittamaan ja näin paremmin millainen se tulee olemaan valmiina, niin näytti paremmalta kuin uskalsin kuvitellakaan. Tämä innostaakin tekemään sitä vielä ahkerammin. Koulusta tultuani rupesin taas aikani kuluksi siivoamaan, ja säikähin ihan älyttömästi kun ovikello soi yhtäkkiä. Mietin että uskallanko avata, mutta onneksi menin ovelle. Siellä oli kaksi kaveria, joita en ollut nähnyt pitkään aikaan Oli mukava kahvitella pitkästä aikaa.
Kirjoittanut: Nocturne (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 23.04.2014 23:00
Hienoa, että oli vaihteeksi mukava päivä.

Omaa päivääni piristi pieni shoppailu. Tilasin itselleni Simpon Peggin elokuvia ja hiilihapotuskoneen. Nyt on hyvä mieli.
Kirjoittanut: Mirilla (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.05.2014 19:23
Sain viimeinkin ne kengät! Ja olen todella tyytyväinen tämän lukukauden viimeiseen koeviikkoon, stressasin siitä aivan älyttömästi, mutta kaikki sujuikin paremmin kuin osasin kuvitella! Plus sain viimein karsittua vaatekaapistani turhaa kampetta pois (joskin suurin osa kaapista on vielä tutkimatta :"D).
Tuntuu reippaalta.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit