Gootti.net

Välillä hyviäkin uutisia! (osa 5)

Kirjoittanut: FilthyVictorian (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 07.03.2011 14:52
Huomenna ei koulua. Ei mitään.
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 08.03.2011 04:16

Lainaus: Iiriva

Ihan normaalisti kosteahkolla alueella kasvavissa pajupusikoissa?

Ei niitä pitäis vielä olla, varsinkaan näillä keleillä.
Pari viikkoa ennenkuin noita näkyy edes viemärin varressa.
Kirjoittanut: Vampiric (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.03.2011 12:42
Uudet kengät piristävät aina kummasti mieltä.
Kirjoittanut: Elegia (Aktiivi)
  • Lähetetty: 09.03.2011 20:25
Juttua ihastuksen kanssa. Voisinpa jo lyödä vetoa että kohta loppuu tämän tyttösen sinkkuilut, kaikki on niin selkeää!
Kirjoittanut: Kattroll (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 10.03.2011 19:52
Ilmoittauduin eilen MLL:n lastenhoitajakurssille, jonka aloituskerralta palasin juuri kotiin. Ihmiset olivat ainakin tänään miulle melko mukavia enkä tuntenut oloani edes ulkopuoliseksi, kuten yleensä. Jospa sitä vaikka tätä kautta löytäisi uusia kavereita tai edes oppisi hieman sosiaalisemmaksi. Kurssi vaikuttaa muutenkin mukavalta ja mielenkiintoiselta, joten innolla odotan jatkoa. Luulen, että tuonne osallistuminen on positiivisin ja fiksuin tekoni vähään aikaan. Tekee hyvää elämälleni ja ihmissuhteilleni, vaikken kurssin jälkeen yhtään lasta tulisikaan hoitamaan. Eipä tässä muuta, nyt on kiva fiilis : )
Kirjoittanut: -rikkumaton- (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 10.03.2011 20:00
Kävin pitkällä kävelyllä. Ratkaisin läjän ongelmia = D. Ihanaihanaiiihana juustopiirakka on nyt uunissa .
Kirjoittanut: Roudatar (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 11.03.2011 14:01
Kohta koittaa niin aivoisa aika, että ei tartte enää kituuttaa 200 eurolla kuussa. Pääsen työharjoitteluun (tai mun tapauksessa taitaa oikea nimitys olla työhönvalmennukseen) ja alan saada täyttä työmarkkinatukea plus se 9 euroa/päivä. Voi vihdoin alkaa maksaa isälle autokoulua takaisin, ja ehkä jopa hankkia kannettavan.
Kirjoittanut: AlienSexGarden (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 16.03.2011 16:54
Huomenna Slayerin konsertti Miten keskityn huomenna töissä on mysteeri, olen nyt jo aivan innoissani.
Kirjoittanut: Mortale (Aktiivi)
  • Lähetetty: 16.03.2011 18:26
Tänään varmistu, notta pääsen oppisopimusopiskelemaan =) Mikä tarkoittaa, että pysyn tossa firmassa ainakin vähän reilu 1,5v. En sitten tiedä onko se hyvä vai huono, että pysyn.. Enivei. Saan tutkinnon =) (jos läpäsen sen =P )
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.03.2011 21:27
Wohooouu tää on jännää, pääsen tänää suht aikasi nukkuu. Tässä ennen 23 aion mennä
Parina muuna päivänä oon menny vasta 00.00 jälkee...
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit