Gootti.net

Välillä hyviäkin uutisia! (osa 5)

Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 16.05.2011 00:34
No, sen verta riemastutti jotta ensi vuoden ilotulituksesta puuttuu suurin raketti.
Kirjoittanut: P-M (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.05.2011 10:28

Lainaus: Heetteri

Minä ja Jone lähdetään Prahaan 7.6. ja ollaan 4-6 yötä. En malta odottaa, ihan mielettömän kivaa päästä pitkästä aikaa jonnekin!

Ja Praha on tosi kiva kaupunki, olin siellä itse pari vuotta sitten 4pv.

Omia sen kummempia hyviä uutisia ei nyt oikein ole. Kyllähän tuo Leijonien voitto ilahdutti.
Kirjoittanut: Ayuku (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 18.05.2011 20:36
Onnellinen nörtti, viimeinkin uusi tietokone \o/ Entinen hajosi jo aikaa sitten ja miniläppis alkoi käymään jo hermoille. Visiitti verkkokauppaan tuotti tulosta
Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 18.05.2011 21:16
Muistin ostaa kaupasta vessapaperia. *peukku*
Kirjoittanut: Verity (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 18.05.2011 23:14
Whii, huomenna pääsen taas vaarantamaan liikennettä kolmannen ajotunnin merkeissä Vähän kyllä jänskättää, kun viimeksi meinas mennä hermot kun yhden pahan risteyksen liikennevalot oli poissa käytöstä ja itseluottamus mullahan hipoo nollaa D: Mutta, eiköhän kaikesta selviä! :3
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 19.05.2011 13:26

Lainaus: Heetteri

Minä ja Jone lähdetään Prahaan 7.6. ja ollaan 4-6 yötä. En malta odottaa, ihan mielettömän kivaa päästä pitkästä aikaa jonnekin!

Praha on kyllä todella hieno kaupunki, joten pitäkäähn hauskaa!

Minä itse tulin juuri viime yönä Lontoosta, vietin viikon siellä. Oli kyllä mahtava reissu! Tuli nähtyä todella paljon hienoja museoita (mm. British museum, Natural history museum, Tate Britain, Tate modern etc...) sekä vähän nähtävyyksiä. Paha flunssa kyllä haittasi jonkin verran, kun ei jaksanutkaan niin paljoa kuin olisi halunnut. Camden townistakin löysin halvalla paidan, josta olen jo kauan haaveillut, sekä otin toisen tatuointini.

Huomenna lähdenkin sitten Joutsenosta lopullisesti ja kohti Tamperetta, sillä siellä minulla on työpaikka ainakin kesäksi, vissiinkin pidemmäksikin aikaa jos sinne nyt pääsen kouluun. Hyvät fiilikset.
Kirjoittanut: Natassja (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 19.05.2011 17:50
Harvinaista herkkua päästä kunnan viranomaisena kansainväliseen konferenssiin, kun nykyään kaikessa säästetään. Silti minä pääsen kesäkuussa pariksi päiväksi Osloon eikä onneksi tarvitse kustantaa itse yhtään mitään! Kävin jo tsekkaamassa Metal Travelquide:sta minne suunnistaisin. Jiihaa.
Kirjoittanut: Swuuz (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.05.2011 08:53
Vihdoinkin perjantai ja pääsen koko viikon erossa olemisen jälkeen näkemään poikaystävääni. Hihih.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 20.05.2011 19:27
Ukko palaa tänä iltana opintoreissulta tuolta rapakon takaa, tuliaisia odotellessa! Vaikka enemmän kyllä odottelen itse miestä, en vain osaa nukkua yksin.
Kirjoittanut: hannavaan (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: hannavaan
  • Lähetetty: 21.05.2011 11:24
It's my brithday today! Saan siis oikein luvan kanssa hemmotella itseäni! Ensin kiinalaiseen syömään kaverin kanssa, sitten jätskille, sitten Makuunin kautta kotiin ja kotona illalla leffa, suklaata ja siideriä!
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit