Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Välillä hyviäkin uutisia! (osa 5)

Kirjoittanut: Morgan Blood (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 01.10.2011 14:49
Jätin eilen Sindromen välistä kaventuneen deadlinen takia, joka ei loppujen lopuksi ollut huono juttu, sillä sain valmista aikaan!! En ole saanut vielä yhtään maalausta loppuun tässä kaupungissa, joten olen erittäin tyytyväinen

Vähän tumma työstä tuli, värimaailman uudistaminen voisi olla mun osilta kohdallaan, mutta se ensi kerralla.
Kirjoittanut: Yoa- (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 01.10.2011 19:05
Sain eilen uutta maalia päähäni ja nyt on hyvä Niin ja viikonloppu. Ja taas olen päivän lähempänä rahoja(kuun neljäs). Pian pääsen repiin tikit naamastani. Ja RAHAA TULEE
Kirjoittanut: Onnetontar (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.10.2011 10:32

Lainaus: Contessa

Voi, kateus! >_<

Hehe, tulihan sitä ostettua uusi korsetti, loxit ja pikkusia rojuja

Ihanaa herätä ennen kello 9, yleensä kiroan sitä kun en nuku pitkään, mutta nyt on vielä koko päivä edessä ennen kuin taas arki alkaa
Kirjoittanut: P-M (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.10.2011 22:55
Sain vihdoin kelalta opintotukipäätöksen eli huomenna tulee rahaa. Pienet on opiskelijan ilot.
Kirjoittanut: Marraskuu (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 04.10.2011 11:24
Maanantai on ohi ja tiistai tuo vähän toivoa, tänään kiinnostaa jopa tuloslaskelman kaava. Ehkä elämä voittaa.
Kirjoittanut: hannavaan (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.10.2011 18:48
Perjantai vapaa, jee! Voi siis lähteä kiertelemään kirppiksiä siinä toivossa, että löytäisi talveksi edes parit housut ja lämpimiä villapaitoja tms! Ja pidennetty viikonloppu siis!
Kirjoittanut: Kryonik (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.10.2011 19:56
En ole aiemmin hoksannut lainkaan, että osa-aikaisellekin työntekijälle voi kertyä vuosilomaa, joten 18 kpl palkallisia löhöpäiviä tulivat todella iloisena yllätyksenä!
Kirjoittanut: Elvira (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 06.10.2011 14:54
Sen lisäksi, että on syksy..
Vaihdoin työpistettä ja työajat muuttuivat inhimillisemmiksi. ( <-- sanahirviö ) Menen ja pääsen aikaisemmin, jaksaa tehdäkin jotain töiden jälkeen.
Mulla on uudet, ihanat syyskengät, jotka kestää vettä.
Telkkarista näkyy viikon ajan kaikki maksukanavat ilmaiseksi -Jeeeeeee!!!
Ja sohvalla mun vieressä köllii, edelleen, maailman paras mies.
Kirjoittanut: Chuuko (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Chuuko
  • Lähetetty: 06.10.2011 15:12
Koulussa alkoi tänään venäjän kurssi, ja saimme jopa kotitehtäviä \o/
Kotiläksyjä ekan kerran kolmeen vuoteen, johan tuli melkein ikävä lukiota

Hieman varjoja opiskelun päälle luo se, että joku kusi totaalisesti kys. kurssin järjestämisen. Jotta kokonainen opintoviikko tulee suoritettua, pitää ainetta olla 4 tuntia viikossa. Mutta venäjän kielen opettaja pääsee paikalle vain kahdeksi, joten lisätäänpä päälle kaksi tuntia kulttuurihistoriaa, jotta saadaan tunnit täyteen! Jesjes, olisin vain mieluummin käyttänyt kaikki neljä tuntia sen kielen opiskeluun...
Mutta olihan se nyt varsin hupaisaa kuunnella luokallista ihmisiä lukemassa aakkosia ääneen.

Ja lisäksi ihanankamala murrosikäinen pikkuveljeni tulee yökylään viikonlopuksi
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 06.10.2011 15:20
Minulla on uusia, ihania kiviaarteita.
Ja tänään on taas syvävenyttely ilta ja samalla näkee taas parasta ystävääkin.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit