Gootti.net

Välillä hyviäkin uutisia! (osa 5)

Kirjoittanut: Jezebel (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 31.10.2011 10:46
Kiitos P-M!

Aika hieno ajella "omalla" autolla ympäri ämpäri. Ensimmäinen pidempi ajomatka takana ja hienosti meni.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 31.10.2011 16:26

Lainaus: kuopassa

Olen kasvattanut skillsejäni sämpylöiden paistamisessa

Olen vakaasti sitä mieltä, että sinun pitäisi harjoitella kyseisiä skillssejä useammin koska tänne gootti.nettiin päätyvät lopputulokset aiheesta ovat poikkeuksetta äärimmäisen hupaisaa luettavaa!
Kirjoittanut: groomeri (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 31.10.2011 17:03

Lainaus: kuopassa

eräissä ohjeissa halutaan taikinaan sekoitettavan yhtä paljon suolaa ja yhtä paljon sokeria

Suuret ja viisaat kokit ovat joskus sanoneet, että jos ruokaan tulee suolaa niin tulee siihen laittaa hitunen sokeriakin. Ja toisinpäin. Korostavat sillälailla vienosti toistensa makuja.
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 04.11.2011 13:52
Tässä on viimeinen viikko ollut hiukan jännittävä kun epäiltiin että voisi olla joko diabetes tai kilpirauhasen vajaatoimintaa. Entuudestaan löytyy jo kaksi kroonista sairautta niin kolmas ei olisi enää kauheasti naurattanut. Sain kuitenkin tänään tietää viimeisetkin testitulokset ja veriarvot olivat ihan normaalit. \o/
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 10.11.2011 14:17
Tänään hyvä päivä.

Ensinnäkin, kävin salilla, ja sen jälkeen infrapunasaunassa. Joo, testimielessä vain, en oikeastaan edes usko(nut) kaikkiin niihin hienoihin lupauksiin mitä siitä ladellaan. Tai en minä vieläkään usko että se mikään über kalorinpolttaja olisi, tai että se tuhoaisi selluliitin tai tai tai... Mutta lihaskipuun se todellakin auttoi. Paremmin siis kuin tavallinen sauna. On ollut viikkotolkulla vasen hartia ja niska aivan törkeässä jumissa ja kipeänä, ja ei ole tuntunut mikään auttavan. Tuo auttoi, ei enää satu juuri ollenkaan! Uusi ystäväni.

Toinen juttu, mieheke sai ehkä vaki työpaikan. Loistavaa vaihtelua kun ei tarvitse penniä venyttää. Nythän hän siis on tehnyt vain sairaslomien sijaisuuksia ym. hajavuoroja.

Ja vielä kolmas, tykkään koulustani ihan hirveästi! Tai siis ainakin tähän asti tulleista kursseista. Ei voi kun iloisin mielin mennä kouluun aina aamulla, huippua.
Kirjoittanut: momentumi (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: momentumi
  • Lähetetty: 10.11.2011 17:18

Lainaus: BronzeRain

Ja vielä kolmas, tykkään koulustani ihan hirveästi! Tai siis ainakin tähän asti tulleista kursseista. Ei voi kun iloisin mielin mennä kouluun aina aamulla, huippua.

Minulla on ihan sama fiilis, mikä on aika uskomatonta! Minä, kun en yleensä ole tykännyt kouluissa olemisesta ollenkaan!

(Vielä, kun tietäisi, onko yhdellä luokkakaverilla jotain mua vastaan, kun käyttäytyy välillä niin typerästi mua kohtaan, mutta olkoon. En jaksa kiinnostua, kunhan muuten siellä viihdyn!)

Ja rakastan uutta Deathstarsia, ai että!
Kirjoittanut: Plastic (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 10.11.2011 19:34
Sain tänään nukkua pitkään (eli kahdeksaan) ja kun nousin sängystä, aamuaurinko paistoi ihanasti keittiön verhojen raosta... Syksytalven synkkyys on tiettyyn pisteeseen asti kivaa, mutta siinä vaiheessa kun on mennyt päiviä pimeydessä on niin piristävää saada vaihteeksi aurinkoinen aamu. Intouduin jopa kävelylle ennen päivän luentoja
Kirjoittanut: Ratpick (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.11.2011 12:52
Miks ei kukaan koskaan kertonu mulle tästä sivusta? Tää on parasta ikinä:

http://www.stereomood.com/
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 12.11.2011 22:55
Mikä voi olla parempaa kuin kämpän oven nykäisy auki ja ipanan hymy kun näkee että joku tulee kotiin.

Monikin asia, mutta nyt mulle oli tämä tarpeeksi hyvä
Kirjoittanut: Mortale (Aktiivi)
  • Lähetetty: 14.11.2011 16:16
Pelastustoiminnan koe läpi Nyt on 2/6 tutkintoa suoritettu vartijan ammattitutkinnosta =D Ens viikolla alotetaankin turvallisuustekniikka.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit