Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Välillä hyviäkin uutisia! (osa 5)

Kirjoittanut: Salmonelle (Nimetön)
  • Lähetetty: 06.07.2012 22:02
Kahdeksannellatoista varasijalla Tampereen yliopistoon. Monen mielestä se ei ole mitään, mutta koulutuslinjan huomioonottaen minulla ei ole MITÄÄN mahdollisuuksia. No, ei auta kuin keksiä sitten jotain vaihtoehtoista tekemistä vuodeksi. (Nyt jo katselen au pair -meininkejä...)
Kirjoittanut: Wormboy (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 08.07.2012 22:24
Lähdin sitten mummolle ja alkoi aivan mahtava ukkosmyrsky. Istuttiin olohuoneessa juomassa kahvia ja kuunneltiin ukkosen jyrinää ja sateen ropinaa.
Pienenä pelkäsin ukkosta, nykyään odotan innolla myrskyjä kun ne on niin jännittäviä.
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 09.07.2012 00:56
Hyvä ystävä toisesta kaupungista kävi taas Turussa. Käveltiin kaatosateessa paljain jaloin ja ilman sateenvarjoa. Katsottiin Marvelin piirrettyjä ja oltiin nörttejä. Oli mahtavaa.

Sade on mahdollisesti yksi ihanimpia asioita maailmassa. Lämmin kaatosade keskellä kesää on puhdasta euforiaa. Kaikki vastaantulijatkin tuntuivat olevan hirmu hyvällä tuulella. Talven aikana ehtii välillä unohtaa että suomalaiset osaavat myös hymyillä.
Kirjoittanut: Kuolonenkeli (Nimetön)
  • Lähetetty: 09.07.2012 11:42
Minä kävin kampaajalle leikkauttamassa nää mun vihreet kutrit nyt on kivasti 10 senttii lyhyemmät ja kivan "rikotut" . Näytti kuin olis ollu kampaamon lattia ruohossa...
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • • Muokkasi: Azrael
  • Lähetetty: 13.07.2012 20:15
Olen nyt toista päivää maailman ihanimman narttupennun omistajana.
Tyty on "ruskeaa verta" omaava labbis ja tuo turkin rusehtava värimuoto näkyy hyvin päivänvalossa.
Tutut kehottavat nauttimaan näistä päivistä kun koira on vielä pentu mutta ite haaveilen jo koirapuistoihin ja metsälenkeille lähtemisestä.
Kirjoittanut: Salmonelle (Nimetön)
  • Lähetetty: 17.07.2012 14:37
Oho, tuo mun edellinen postaus meni kyllä ihan väärään topikkiin. No, tässä tulee siihen korjaus.

Löysin TÄYDELLISEN perheen, jolle menen aupairiksi. Perhe on MÜNCHENISSÄ, kaksi ihanaa lasta ja ihanat vanhemmat. Lähtö puolentoista kuukauden päästä, APUA! Onko jollain jotain hyviä vinkkejä, esimerkiksi kaupoista, klubeista tai mistään sellaisista tyyliinsopivista meiningeistä?

Apua, tää päivä ei voi huonoksi muuttua! ENDLICH!
Kirjoittanut: Wormboy (Jäsen)
  • • Muokkasi: Wormboy
  • Lähetetty: 17.07.2012 19:42
En oo pitkään aikaan saanu piirrettyä mitään mikä olisi omastakin mielestäni hieno. No nyt onnistuin sitten piirtämään hienon muotokuvan Till Lindemanista. Ehkä tämä päivä ei ollutkaan niin perseestä.

Tulis tuplapostaus ja ne näyttää oudolta niin laitan nyt seuraavankin asiani tähän
Elikkä.
Meidän mummo on paras Se lupas tehä mun kanssa mulle Marilyn Manson aiheisen synttärikakun + se anto mulle mukaan mustikkapullia.
Kirjoittanut: iPOP (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.07.2012 23:40
mullei ollu sen kummosempi päevä............
pahoittelen leveää kaenuutani.

ainut ilo-uutinen oli se ettei mullei oo vielä mitään sen vakavempaa sairautta. hahah
ja se että pääsen shoppailemaan huomenna!!!!!!!!!!!
ja se että alotin kirjottelemaan tänne (on muutes kiva paikka)

hyvä päivä vai mitä?
Kirjoittanut: Morgan Blood (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 24.07.2012 00:13
Vaikka kesän näyttely ei ole suoraan sanottuna ollut mikään rahamenestys, on se kuitenkin poikinut jonkin verran ulkopuolisia pikkutilauksia. Yksi merkittävämpi tatuointi-design, ex libris, muutama tussityö joissa mulla on suht vapaat kädet ja genreuskottavaa puna-mustaa ja musta-sähkönsininen -kamaa saan tuottaa. Yhteensä ei mitään jättisummia, mutta vähän erilaisia töitä. Myös kitinöilleni jatkona: sain kissansyömän piirtopöydän takaisin kondikseen, joka paitsi helpottaa erästä deadlinea lähestyvää urakkaa, käyttömukavoittaa tietokonetta sillä en omista hiirtä touchpad ei ole se ergonomisin...

Sain myös hienon kirjalahjoituksen: Tanner - Sukupuoliyhteys taidenautinnoksi vuodelta 1905 herra joutui aikanaan myös lähtemään maasta ajan henkeen hieman, hmm, avoimen seksuaalisuuskäsityksensä vuoksi. mm. seksiä vain avioliitossa -käsitykset saivat herralta kyytiä yhdessä toisessa kirjoitelmassa. Mahtava sankari.
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 24.07.2012 00:20
Aamulla olisi herättävä eikä ole mitään erityistä syytä oikeastaan edes valvoa. Ainoastaan se, että musiikki kuulostaa tänään niin tajuttoman hyvältä etten malta mennä nukkumaan. Jokaisen biisin lopussa ajattelee että kuuntelee vielä yhden. Lähiaikoina on ollut ihan liikaa sellaisia päiviä että mikään musiikki ei kelpaa ja kaikki on kuulostanut puurolta. Mutta tänään kaikki kuulostaa hyvältä.

Siitä on aikaa kun olen jaksanut kuunnella instrumentalia. Ja siis ihan vain istua kuuntelemassa musiikkia. Yleensä teen aina musiikin soidessa kaikkea muuta. Tai vaadin vähintäänkin sen yhden solistin että jaksan keskittyä musiikkiin. Tänään on pitkästä aikaa jaksanut keskittyä kuuntelemaan musiikkia ilman että siinä samalla lukee, kokkaa tai tekee mitään muutakaan.

Ah, jousisoittimet ja piano. Paljon muuta ei maailmassa tarvitse juuri nyt.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit