Gootti.net

Välillä hyviäkin uutisia! (osa 5)

Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 31.07.2012 13:58
Viimeinen työpäivä, sitten parin viikon loma ja takaisin opiskelun pariin. Ja viikonloppuna Tampereelle, ja Särkänniemeen!
Voisinpa hemmotella itseäni ja hakea torilta kirsikoita kun töistä lähden.
Kirjoittanut: Wormboy (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 31.07.2012 19:19
Noniin nyt on käyty Helsingissä, Linnanmäelläkin käytiin.
Oli ihan kiva reissu tosiaan, lähti mukaan levyjä ja hihamerkkejä + sain ne lukulasit.
Kävin Morticiassa ja Cybershopissakin, kun ei meilläpäin ole kun Underground, mutta ei ne ole oikein mun juttu kun ostan kaiken kirpparilta. Kauhean hintavia nuo goottivaatteet, on ihan naurettavaa etä parin niitin takia muuten ihan normaaleista housuista pitää maksaa yli 100€ Niitä niittejä voi laittaa vaikka itse jos tahtoo.
Kävin myös Jäänsärkijässä ja koska olen musiikkiriippuvainen hullu, joka haluaa ostaa kaikki musiikkitallenteet mitä näkee, olin aika innoissani kun se valikoima tosiaan oli paljon isompi kuin muualla
Kirjoittanut: Kuolonenkeli (Nimetön)
  • Lähetetty: 31.07.2012 19:34

Lainaus: Wormboy

Noniin nyt on käyty Helsingissä, Linnanmäelläkin käytiin.

Missä laitteissa? Mä meen kaverin kaa huomenna :3
  • Lähetetty: 31.07.2012 19:48
^Käytiin vaan maailmanpyörässä ja ostettiin jätskit. Oisin halunnu käyä muuallakin mutta kun äiti ja veli ei uskaltanu No ei se mitään, näinpäs kuitenkin minkälainen on linnanmäki
Kirjoittanut: Verity (Jäsen)
  • Lähetetty: 31.07.2012 21:59
Saatiin kovan etsimisen jälkeen poikaystävän kanssa vuokrattua kämppä juuri sieltä mistä toivottiinkin Kaiken huipuksi mikäli katsoin oikein, niin asunnon esittelytilaisuudessa oli myös neiti, joka oli kiusannut minua joskus muksuna ja hän nyt jäi sitten ilman. Ehkä karman laki ihan oikeasti pitääkin paikkansa!
Kirjoittanut: iPOP (Jäsen)
  • • Muokkasi: iPOP
  • Lähetetty: 31.07.2012 23:03

Lainaus: Verity

Ehkä karman laki ihan oikeasti pitääkin paikkansa!

näin ainakin minä uskon!

Lainaus: Wormboy

^Käytiin vaan maailmanpyörässä

mulla on pahoja kokemuksia lintsin maailman pyörästä..............
oltiin kaverin kaa ja sain valitukset (no,minä on semmonen ihminen että valitukset tuloo niin kuin mangeetiin.
no,sain sen takia kun se naru lähti itestään ja olin kuulemma ottanut sen. -.-
jäi vähän paha maku siitä laitteesta!
Kirjoittanut: DeathMask (Aktiivi)
  • Lähetetty: 01.08.2012 06:01
Perjantaina alkaa reissuni, töiden jälkeen ja lauantaina tämä tyttö kehrää katsellen Satyriconia livenä
  • Lähetetty: 01.08.2012 14:26

Lainaus: DeathMask

lauantaina tämä tyttö kehrää katsellen Satyriconia livenä

OO minäki tahon!

Minä laitoin sitten ittestäni uuden kuvan deviantArtiin ja olipas mukavaa kun ulkonäköä kehuttiin, kun ei siihen tule yleensä kun pahoja katseita, mutta nyt tuli sitten yksärillä kommenttia että oletpas kaunis.
Tänään aamulla äiti tuli herättämään että ylös nyt kun tulee vieraita. Pikkuserkku teki yllätysvierailun Luvassa taas siis elokuvia ja karkkia!
Kirjoittanut: iPOP (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.08.2012 14:46
mä vihaan ylläri vieraita!
inhottaa kun sä nukut ja sit huomaat että joku on ovella!
ja sä oot pyjamassa......................................... .......
Kirjoittanut: Korinabambi (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 01.08.2012 15:27
Hehe täällä käy yllärivieraana lähinnä vanhemmat. Repii kyllä pikkasen kun kuulen asioista vasta viimeisenä. Mutta hyvää tässä päivässä: huomenna Turmion Kätilöitä katsomaan ja näen kanssa yhden parhaimmista kavereistani. Luulin ettei nähtäiskään tällä viikolla, mutta sama keikka. Muuta hyvää on se, että näen myös yhden ihmisen, jonka kanssa en ole aikoihin jutellut. Sosiaalisella puolella pyyhkii siis hyvin.

Ja kivaa kun on tiedossa yhteinen viikonloppu poikaystävän kanssa. Saan myös uuden vaatekaapin (joka oikeastaan on vanha.)
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit