Gootti.net

Välillä hyviäkin uutisia! (osa 5)

Kirjoittanut: Capitaine Ina (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Capitaine Ina
  • Lähetetty: 11.06.2013 12:50
Onnittelut, Giffirt!

Minä taas olen tullut hyvin onnelliseksi ja tämän jakson aikana selvinnyt pahoistakin tilanteista. Ja eilen loppui kahden päivän kanuunanomainen närästys, jonka johdosta ei kyllä voinut kuin tanssia. Ihanaa olla fyysisesti terve!

/muoks
Kapteeniaalto on iskenyt Goottifoorumiin. Nauran itselleni silmät ristissä kun katson tuoreita viestejä.
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 17.06.2013 13:46
Sunnutaina edessä lähtö Kreikkaan etelän lämpöön pitämään hauskaa.
Tällainen extempore-reissu edessä. Moneen vuoteen päässyt näin kesäaikaan mihinkään matkustamaankaan niin todella huippuhyvä fiilis tästä.
Kirjoittanut: Wormboy (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 29.06.2013 01:51
Mä en enää pelkää järvessä uimista!
Ei se koskaan oo ollu mikään kauhee juttu mulle, mut laiturilta en oo pystyny hyppimään ennen tätä kesää ollenkaan. Ja sillon ku ei oo jalat ylttäny pohjaan ni heti on ollu kauhee paniikki. (eli en näin kääpiönä koskaan kovin kauan rannasta päässy)
Mutta siis. Kaverit on viskelly mua laiturilta alas tänä kesänä sen verran tiuhaan ettei enää pelota yhtään!
Kirjoittanut: Embize (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.06.2013 16:40
Pääsimpäs opiskelemaan valokuvausalaa!
Se on ollu mun haave ja onneks pääsin alalle viimeinkin
Pääsykokeet oli vähän haastavat mut hyvin niistä näköjään selvisin ku alallekkin pääsin.
Nyt ootan jo innolla koulun alkua. Kerrankin meen innoissani kouluun
Kirjoittanut: Roudatar (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 11.07.2013 20:57
Oon suureksi ihmetyksekseni ja ilokseni huomannu, että miun itsetunto on parantunut uskomattoman paljon suht lyhyessä ajassa. Voin ekaa kertaa sanoa olevani kaunis ja tarkottaa sitä.
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 29.07.2013 11:23
Olin Ropeconissa. Oli mahtavaa, kuten joka ikinen vuosi. Nyt väsyttää, mutta mieli on hyvä. Taisin bongata siellä muutamia (entisiä?) foorumilaisiakin, mutta en kehdannut mennä häiritsemään.

Koko vuoden kohokohta ja aina on aivan käsittämättömän upeaa.
Kirjoittanut: Anyxia (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.07.2013 02:02
Olin viime viikolla kahden isosiskoni kanssa lomalla Pudasjärvellä (Syötteellä tarkemmin sanottuna) ja käytiin siinä Ranualla eläinpuistossa, sekä Pintamolla kummitätini mökillä mm. mustikkametsällä Oli mahtavaa viettää laatuaikaa siskojen kanssa, sillä emme ole aiemmin olleet keskenään reissussa, yleensä on jonkinnäköiset miehet ollut mukana tai kavereita tms.
Kirjoittanut: Roudatar (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • • Muokkasi: Roudatar
  • Lähetetty: 31.07.2013 00:55
Loppukuu ja rahat on lopussa, mutta äiti oli eilen (siis maanantaina) niin ihana, että käytti miut syömässä ja lainasi rahaa, niin pärjään perjantaihin. Ja tänään (eilen) onnistuin unohtamaan avaimet kotiin niin pikkuveli tuli ystävällisesti vara-avainten kanssa pelastamaan. Vaikka lapsena just tämä veli oli hyvinkin ärsyttävä ja riideltiin helposti, niin kyllä näin myöhemmin ajatellen se on kyllä hyvä olla olemassa.
Kirjoittanut: iPOP (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: iPOP
  • Lähetetty: 23.08.2013 18:17
nyt voin hyvin mielin mennä viikonlopun viettoon,koska tein cooperissa oman ennätyksen!
YAAAAAAY!
Juoksi 2km,mitä en ole ite ennen juossut!
ei paha vääntyneeltä lättäjalalta...
Kirjoittanut: Sad Angel (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 24.08.2013 14:36
Wohoo, en saanut aivohalvausta liikkatunnilla, kuten luulin. Ja korkeushypytkin sujui jotenkuten. Kyllä tää tästä.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit