Gootti.net

Välillä hyviäkin uutisia! (osa 5)

Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 30.04.2013 17:23
Hou, hou, hou! Hyvää vappua. Aloitin uuden harrastuksen ja se on kuvablogin pitäminen. Se löytyy osoitteesta http://porvoo.info. Edellisen kerran yritin harrastaa jotain kesällä 2012 kun kokeilin metallinpaljastimella hosumista. Jaksoin blogata siitä parin viikon ajan. Saas nähdä kuinka kauan innostus tällä kertaa kestää.
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 08.05.2013 09:45
Voiton puolella mennään. Näyttäisi siltä että saatan jopa selvitä tästä lukuvuodesta kunnialla.
Enää yksi essee (jossa tosin haluan loistaa, koska kurssin vetää äärimmäisen inspiroiva tyyppi ja kurssi on kaikenkaikkiaan ollut mahtava.) ja yksi rakennusinventoinin raportti. Ja sitten se lehden taittaminen, mutta näyttäisi siltä että kykenen ehkä oppimaan tarvittavat ohjelmat ja taittamaan tuon mokoman julkaisupäivään mennessä.

1.6. alkaa kesätyöt. Tasainen työaika tuntuu melkein rentouttavalta kun vertaa tähän deadline-viidakkoon jossa olen elänyt viimeiset pari kuukautta.
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 08.05.2013 21:06
Löysin tänään ehkä maailman täydellisimmät housut ja hinta(kin) vain alta seitsemänkympin.
Aika paljon kun on vaan farkuista puhe, mutta silti.
Rakastuin ensisilmäyksellä. =D
Kirjoittanut: iPOP (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 11.05.2013 16:48
taisin mainita jo aikaisemmin,että ex-kirjekaverini laittoi minusta kuvia nettiin ilman lupaa.
nyt puolitoista kuukautta myöhemmin sain ne pois.
vihdoinkin!
jouduin englanniksi valittaa jollekkin deviart.com sivun johtoon.
mutta nyt on yli puolen toista kuukauden taistelun ja valittelun jälkeen netti on taas "puhas" minun kuvistani
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 11.05.2013 17:08
Saan kultani (hauvan) kotiin n. viikon sisällä.

Se on ollut paskojen olosuhteiden vuoksi porukoillani viim. 3 kk. ja viimeinkin saan omani takaisin kotiin.
Yksikin viikko tuntuu olkevan liikaa.
Yhä ikävä omaa vauvaa.
Kirjoittanut: SinKid (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 11.05.2013 17:57
Miul on ollut ihana viikko, vaikka on pitänyt risteillä Suomea miten sattuu. Ma oli Agallochin keikka. Tapasin uuden kivan ihmisen, jonka kanssa toivottavasti nähdään vielä joskus ja muutenkin pidetään yhteyttä. Sitten vietin yhden päivän poikaystävän kanssa Helsingissä hengaten ennekun suuntasin Joensuuhun hyvän ystäväni synttäreille ja tapasn paljon rakkaista ihmisiä, keskustelin mitä moninaisempia asioita ja pidin vaan hauskaa. Nyt rentoudun Tampereella ennekun suuntaan takaisin Kouvostoliiton sykeisiin saloihin. Niin ja sainahan mä mun suunnitteleman paidan Joensuusta, jonka ystävä siellä teki oppari työkseen. Rakastan sitä ihan hulluna!! Siis sekä ystävääni että paitaa ;D
Kirjoittanut: misner (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 12.05.2013 17:52
Sain siivottua parvekkeen ja kämpän! Nyt parveke pitää vielä sisustaa uusiksi ja sitten voikin korkata kesän siellä. Hyvä fiilis.
Kirjoittanut: Jezebel (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 21.05.2013 12:25
Mahassa potkii terve vauva, jonka pitäisi tässä noin kuukauden sisällä syntyä, ei haittaa vaikka se ihme tapahtuisi suht pian, on sen verran tukala ja suohirviömäinen olo.

Mutta se on terve, joka on tärkeintä.

Sain kouluhommat pakettiin, syksylle taisi jäädä kolme kurssia ja sitten olen valmis merkonomi. Nyt voi keskittyä äitiyslomailemaan, nauttimaan alkavasta kesästä ja ehkä kotihommiakin saa tehdä. Ens lauantaina meidän kylppäri puretaan tuusan nuuskaksi ja muutamassa viikossa sen pitäisi muuttua hienoksi ja moderniksi, pois ruskeat kasarilaatat!

Tämä alkava kesä kyllä nostaa mielialaa ihan hirveästi, tosi ihana kun on lämmin ja aurinko paistaa, ei tarvitse kulkea michelinukkona ja imeskellä astmapiippua pakkasten vuoksi.
Kirjoittanut: Anyxia (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.05.2013 14:10
Minulla alkoi perjantaina kesäloma! Tiedä nyt sitten onko se nyt niin hyvä uutinen kun koulussa tykkään käydä, mutta ainakin iloisesti se loma alkoi! Oli nimittäin perjantaina kaksi tenttiä, jotka molemmat meni niin putkeen että hyvällä mielellä sai koululta poistua Nyt sitten ainakin hetken aikaa saan vaan lomailla ja sitten myöhemmin ehkä töihin
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 21.05.2013 23:11

Lainaus: Giffirt

Yhymnyyninyy. Helsingin kesäyliopistossa olisi ollut tarjolla ihmisosteologian kurssi ja olin jo täyttä häkää menossa sinne, mutta sähläsin omaa tyhmyyttäni ilmoittautumisen ja nyt se kurssi on täynnä. Ottaa päähän niin maan perkeleesti. Olen varasijalla, mutta en oikein tiedä mitkä on mahdollisuudet päästä tuolle kurssille. Ihmiset tuskin hevin jättävät menemättä etukäteen maksetuille kursseille.

Eniten jyrsii että tämä johtuu pelkästään omasta urpoilusta. Ei voi edes syyttää ketään muuta. Saatana. Toivottavasti nyt joku peruisi osallistumisensa.

Lainaus Kitinät ja vinkunat -keskustelusta. Viikko sitten maanantaina minulle soitettiin että paikka aukesi ja pääsen kurssille jos haluan. Tein hirveällä kiireellä kaikki viimeiset opiskeluhommat niin hyvin kuntoon kuin vain suinkin mahdollista, pakkasin kahden viikon tavarat ja lähdin sen enempiä miettimättä Helsinkiin. Ja kannatti. Mahtava kurssi ollut tähän mennessä. Enää kolme päivää opetusta jäljellä, mutta tietömäärän lisäksi kurssilta tarttui mukaan jopa mahdollinen graduaihe. Ei lainkaan hassumpi saalis.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit