Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mukihärö (lukihärö)

Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 28.12.2008 16:03
Luin lämppärin läppäriksi... Ei siinä muuten mitään, mutta kun luulin sitten johdon menneen rikki tietokoneesta, vaikka kyse oli lohkolämmittimestä!
Kirjoittanut: missEmily (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 28.12.2008 17:25
Itse matematiikan kokeessa luin "laske maaston pinta-ala" siinä sitten luin tehtävän moneen kertaan ja ihmettelin että miten voisin tehtävän laskea kun mielestäni tehtävässa oli annettu liian vähän tietoa. Siinä meni kuusi pistettä ja kun sain kokeen takaisinn huomasin vasta, että tehtävässä kysyttiin maston pinta-alaa, eikä maaston. Tällainen hajamielisyys on niin turhauttavaa..
Kirjoittanut: Myria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 28.12.2008 18:36
Minulla on muuten käynyt sama jossain matikan kokeessa, olin lukenut tehtävänannon väärin, enkä saanut pisteitä. Jotta ketutus olisi täydellinen, olisin luonnollisesti osannut sen tehtävän. Ärh.

Äsken luin taas väärin: pääfanituskohteet muuttuivat pääparituskohteiksi.
Kirjoittanut: groomeri (Aktiivi)
  • • Muokkasi: groomeri
  • Lähetetty: 29.12.2008 22:31
onnistuin lukeemaan tämän ( ) notta s*atana sisältää huumoria...

Lainaus: Myria

Minulla on muuten käynyt sama jossain matikan kokeessa, olin lukenut tehtävänannon väärin, enkä saanut pisteitä.

minä sain joskus joitakin säälipisteitä sillä, että luin koko tehtävän aivan väärin, ja selvitin sen jollakin ihan ugabuga keinolla jota minun ei olisi edes periaatteessa pitänyt osata
Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 29.12.2008 22:37
Minä myös mukihäröilen kokeissa, enkä vain matikan. Välillä kirjoittelen myös omiani kokeisiin, kun kirjoitan jotain ajatusta ja ajattelen jo seuraavaa Matikan kokeessa ovat myös plussat ja miinukset menneet välillä aivan sekaisin ja lopputuloksena jakolaskua.

Lainaus: groomeri

notta s*atana sisältää huumoria...

Repesin
Kuulohäiriöni ovatkin aivan omaa luokkaansa...
Kirjoittanut: Dark Eyes (Inkvisiittori)
  • Lähetetty: 30.12.2008 17:32
Tuli tossa kaupungilta sotkiessa vastaan Hondan uusi auto.. Siinä sitten ihmettelin että kun kyljessä lukee isolla "RETARD".. Olin vaan että ihme uusi malli.. Oli sitten kuitenkin "ACCORD"

Näin meillä tänään.
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 17.04.2009 13:50
hahaaa.. herätelläämpä.
tuossa sivun reunoilla on noita googlen mainoksia ja yhdessä luki sitten "naisten tauti" mutta ehkäpä siinä luki kuitenkin "naisten muoti"
Kirjoittanut: Modnar (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.04.2009 14:46
Tässä muutama päivä sitten tuli chatin kautta juteltua koirista ja saksanpaimenkoira tuli puheeksi. Kirjoitin sen huomaamattani saksanpainekoira. Jokin siinä tuntui mättävän kun sanaa katselin, mutta kesti silti tovin huomata lukihäirövihre.
Kirjoittanut: FilthyVictorian (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 17.04.2009 16:21

Lainaus: Anesthesia

Saksikäsi Edward on lähes poikkeuksetta Seksikäsi Edward.

OFF:
Ei jumalauta, nyt tuli päivän naurut.
Kirjoittanut: cyberhz (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.04.2009 17:33

Lainaus: FilthyVictorian

Saksikäsi Edward on lähes poikkeuksetta Seksikäsi Edward

luin: seksikäs Edward on lähes poikkeuksetta Seksikäsi Edward, ja ihmettelin, että mitä niin hauskaa siinä oli? luin toisen kerran, ja sitten meni oikein, ja repesin.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit