Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mukihärö (lukihärö)

Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • • Muokkasi: Swanette
  • Lähetetty: 28.04.2007 02:30
Nyt olisi jo varmaan aika mennä nukkumaan. Luin nimittäin tuon "Millä muilla sivuilla käyt?" -threadin otsikon jotenkin että "Miksei muilla ole siipiä?"
Ei näin.
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • Lähetetty: 07.05.2007 16:41
Ihmettelin hetken "Saunataiteen linjaa" erään opiston kotisivuilla, kunnes tajusin sen olevankin Sanataiteen linja.
Kirjoittanut: tamashii (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 07.05.2007 19:52
Luin kerran mitä elokuvia tulis televisiosta, ja luinkin ihan vahingossa: Harry Potter ja liekihtävä potta
  • Lähetetty: 07.05.2007 19:54
Ainiin ja kerran luin henkien kätkemän takakannesta: "Digitaalisesti masturboitu" vaikka siinä luki "digitaalisesti masteroitu"
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 07.05.2007 21:10
Marina Rinaldi = Marinadi
  • Lähetetty: 07.05.2007 22:34
no kuulohäiriö on kans mulle melko tuttuu..
TikTakin biisistä (samantekevää), mutta oikein laulun kohta menee näin:

"Nyt mä oon väsynyt, turta ja sekaisin
Mä oon säälittävä rukka"

Minä kuulen: "Nyt mä oon väsynyt, tulta ja sekaisin. Mä oon säälittävä" lut*a

Ja toinen tiktakin biisi : "mennään minne vaan"

Mä kuulen: "Mennään nuss*imaan"
Kirjoittanut: M Chaosbreather (Nimetön)
  • Lähetetty: 26.05.2007 17:02
Jeps, saahan sitä kaikenlaista kun oikeasti on lukihäiriö tai pikemminkin keskittymishäiriö (tosin nykyisin lievempänä)
Kirjoittanut: Warchild (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 26.05.2007 17:57
Kappaleessa sanottin: "I am demon" minä kuulin I am free boy... ja veljeni kuuli I am dreamer...
Kirjoittanut: Aditu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 26.05.2007 18:10
Tämän takia kuulen nykyisin Nightwishin Wishmasterin lyriikat ihan hassusti, mutta ei suuri vahinko
Kirjoittanut: M Chaosbreather (Nimetön)
  • Lähetetty: 26.05.2007 18:29

Lainaus: Aditu

Tämän takia kuulen nykyisin Nightwishin Wishmasterin lyriikat ihan hassusti, mutta ei suuri vahinko

Heh, tuossa oikeastaan huomasin miten paljon toistoa siinä kappalessa on, mutta eiköhän tuo ole aikalailla kaikissa.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit