Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kirjoita kun saat jotain kivaa 5

Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 27.06.2012 15:11
Sain vaivaisella kahdeksalla (8,00€) eurolla 11 (yksitoista) kivaa vaatetta. Hihhahhuu!
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 27.06.2012 16:08
Sain kaverilta kyydin. Hän heräsi normaalia aikaisemmin vain jotta ehtisi heittää minut apteekkiin ja kauppaan.

Tämän seurauksena sain myös lääkkeitä jotka oikeasti vaikuttaisivat auttavan aftaan, sekä lääkkeitä joilla voin pitää flunssaisen itseni sen verran auki että pystyn nukkumaan.

Lisäksi on paljon helposti nieltävää, nestemäistä ruokaa.

Nyt aion vetäytyä nojatuolin pohjalle katsomaan piirrettyjä ja toivon mukaan myös nukkumaan vähäksi aikaa. Vihdoin.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 06.07.2012 09:00
Aleshoppailusta kaksi hametta, ihana valkoinen hellepaita pitsiselällä, uusi ihana alusvaatesetti, pari kunnon kynsilakkaa, korallinpunainen huulipuna (ensimmäistä kertaa ikinä haluamalla halusin sellaisen), syntymäpäivälahjaksi mieheltä ihana uusi tuoksu kesäksi.
Kirjoittanut: The Trap-door lover (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 06.07.2012 15:29
Uudet maihinnousukengät! entisistä alkoikin nahka jo huolestuttavasti pykiä vaikka vielä pitävätkin vettä.
Onkohan minussa jokin vika kun pidän uusien maiharien sisäänajamisesta ja kenkien plankkaamisesta ym. varusteiden huollosta yleensäkin.
Kirjoittanut: Anyxia (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.07.2012 20:19
Löysin kirpparilta kivan mustan repalehelmaisen hameen jossa menee edessä semmonen ketju diudiu. Maksoi 6e. Sitten löytyi samalla reissulla kiva musta nahkalaukku jossa on sinisellä jotain jännää koristelua edessä. Maksoi 7,50 e. Jaaaaa sitten vielä kiva vadelmantuoksuinen hajuvesi neljällä eurolla
Kirjoittanut: Wormboy (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 07.07.2012 02:19
Kun ei noita kavereita ole niin ei ole tullut lähdettyä ulos.
No äiti osti mulle kirkkaanvihreän uimarenkaan
Pitää varmaan mennä huomenna uimaan.
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.07.2012 20:39
Isäni osti minulle uudet vaelluskengät sekä ulkoiluvaatteet. Täältä tullaan metsä! Toivon mukaan pääsen sisäänajamaan nuo kengät tässä lähiviikonloppuina pienelle päiväretkelle jonnekin Kuhankuonon retkeilyalueen reiteistä.

Lisäksi vanhemmat käyttivät minua ruokakaupassa ja sain kaikkia herkkuja kaapit täyteen.
Kirjoittanut: DEADBUNNY (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 20.07.2012 19:01
EMP:ltä ihana korsettiyläosa goottityylinen mekko ja pukuun sopivat pitkät hanskat
Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.07.2012 20:36
Pääsin vaihteeksi shoppailemaan ja löytyi muutama ihana tavara; mustat melko täydelliset kiilakorkokengät, musta pitsinen tunika, musta tyllihame pitseillä, sekä mustia koruja. Olen iloinen näistä löydöistä, sillä yleensä mulla on niin kriittinen maku etten löydä mitään ostamisen arvoista .
Kirjoittanut: Kuolonenkeli (Nimetön)
  • Lähetetty: 21.07.2012 20:15
Minä löysin facebookin metallikirppikseltä metalli/pvc- valjaat, tosi ihanat! Nyt tulevat seuraavalla viikolla postissa, rahatkin sain heti kasaan
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit