Gootti.net

Kitinöitä ja valituksia !

Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 13.02.2013 21:42

Lainaus: BronzeRain

Sisäänajoa helpottavia vinkkejä?

Jos kyse olisi kevyistä korkkareista niin sanoisin että laita paksut sukat ja siivoa ne jalassa niin kauan kuin pystyt, mutta aitoa nahkaa olevien maihareiden kanssa ei ehkä auta kuin kärsiä. Tosin kärsimystä helpottaa todella paljon Compeed-laastarit. Omat jalat saavat rakkoja lenkkareistakin heikon ihon takia, joten käytännössä en kävelisi juurikaan ellei noita törkeän kalliita pelastavia pikkuihmeitä olisi keksitty.

Omat päivitykset: niskajumi loskameri opiskelukiire stressipallo itkuvinku yhynyy.
Kirjoittanut: Chuuko (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 13.02.2013 22:14

Lämpimän kosteahkot sukat? Joku joskus väitti toimivan, itse olen vain kärsinyt.
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 14.02.2013 06:32

Joku americcalainen näytti YouTubessa kuinka jäykät kengät voi sisäänajaa laittamalla varresta sisään luudanvarren ja painamalla/hieromalla sillä niitä kohtia, jotka kaipaavat venytystä. Youtubeta "break in boots".
Kirjoittanut: Sad Angel (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 19.02.2013 13:22
Olen kolmatta neljättä päivää kipeänä, kaukana ulkoilmasta ja ihmisistä. Saldo estää ottamatta yhteyttä joihinkin ajatteleviin olentoihin, olen kuluttanut niistämiseeni tähän mennessä kaksi kappaletta vessapaperirullia ja kaksi isoa nennäliinapakettia.
Melkein kaipaan koulua.
Kirjoittanut: Morgan Blood (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Morgan Blood
  • Lähetetty: 04.03.2013 09:11
Alkanut viikko tulee olemaan kiireinen, mutta mahtava. Olen odottanut tätä viikkoa jo pidemmän aikaa sillä saavutamme yhdessä projektissa merkittävän virstanpylvään kokonaisvaltaisesti. Olen siis koettanut rentoutua viikonlopun ja valmistautunut tähän rulianssiin. Harmi vain, että unohdin, että yläkerran apina on joko kehitysvammainen tai kärsii jotain päänsairautta, joka aiheuttaa huutelua määräämättömiin vuorokaudenaikoihin ja yleistä sekoilua. Hauskaa hänessä on, ettei ketään kiinnosta vaikka sanoisi hänestä ties mihin. Ihan rikosilmoitukseen en tosin ole vielä alkanut, mutta lähellä on, ihan vatutuksen vuoksi. Tahallista nukkumisen häirintääkin tuo kun sattuu harrastamaan, esimerkiksi pomppimalla aamuyöllä ja huutamalla samalla.

Tänään jäin kotiin tämän vuoksi. Hommani on sellaista, että voin tehdä sitä etänä, mikä on tärkeää sillä muutama tunti muutamassa vuorokaudessa kiristää aika kirotusti hermoja ja pinnan katkaisu on sormennapsaisun päässä. Asia siis toimii näiltä osin, mutta on myös muistettava, miten kivasti nukkumattomuus vaikuttaa keskittymiseen ja luovuuteen, josta kaikki aika lailla riippuu hommissani. On myös huomattava, ettei tämä hiljennä naapuria ja yllättäen ikityötön kämppiksenikin roikkuu jaloissa koko päivän. Odottelen myös puhelua yhdestä hakemastani työpaikasta joten pitää senkin takia koettaa pysyä skarppina. Ottaa pannuun. Toivottavasti saan tuon homman. Voisi vaikka muuttaa uuteen kämppään paremmalla rahalla. Huvittaisi jättää kämppistenkin kanssa asumisen vähän tauolle ja muuttaa yksin jonnekin hevon helvettiin, jossa saisi olla vaikka vuoden ihan rauhassa tällaiselta meiningiltä.

Muoks: ja jäi se duunikin saamatta. Kunnon karvismaanantai kun laskee vielä sen, että tuo kämppiksen katti jäystää mun esineitä rikki, mitä se ei ole ennen harrastanut. Yök.
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 06.03.2013 15:11
Keuhkoputkentulehdus. Ois niin paljon hommaa hiihtolomalle, mut eipä tässä muuta ku Resilaria naamaan ja peiton alle köllimään.
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 06.03.2013 16:05
Voisin kirota urakalla, missä kunnossa pyörätiet ovat. Mutta tyydyn valittamaan vaan siitä, että vihaan jäisiä, uraisia, silottuneita, röpelöisiä pyöräteitä. Argh!! Pyörällä liikkujan unelmakelit menossa taas.
Ja kaikenlisäksi ulkona tietysti tuulee niin että lähtee tucca päästä. Ja toki, jotta ei liian helpolla pääsisi niin tuiskuttaa ja pyryttää. Wuuhuuu!
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 07.03.2013 13:41
Seinän takana porataan ja Pohjois-Korea uhkaa ydinpommilla. Paremminkin voisi mennä.
Kirjoittanut: Roudatar (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 07.03.2013 14:26
Minä en tiiä enää yhtään mitään. Miks ihastuminen on niin perkeleen sekavaa? Ja vielä siinäkin vaiheessa, kun kaverit teki vajaa 2 viikkoa sitten intervention ja kerto sille poikaparalle, että oon ihastunu siihen (virallisesti en tiedä asiasta, mutta olin kyllä läsnä ja tietoinen, kun ne sen viestin laitto).
Joten tästähän voi vetää johtopäätöksen, että tunne ei ole molemminpuolinen, kun mitään ei oo kuulunu. Mut MIKS miä oon edelleen ihan sekasin ja pyörällä päästäni?

*ttu, nyt jäi viimeseks kerraks, ei tätä hullukaan kestä loputtomiin.
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 07.03.2013 20:19

Lainaus: Funereal Soul

vihaan jäisiä, uraisia, silottuneita, röpelöisiä pyöräteitä.

Luin että vihaat jäniksiä ja ihmettelin miten puput muka onnistuvat pilaamaan pyöräteitä.

Ihan kauhea stressikerroin. Kivaa kun on ihmisiä ja tekemistä, mutta nyt alkaa olla liikaa. Tarvitsisin ihan omaa aikaa ja sitä että voi vain olla yksin hetken. Ja kevään. Hitto että haluaisin lähteä metsään vaeltelemaan niin, että on lämmintä ja aurinkoista. Päivän hermoloma vietettynä lähimmässä metsässä olisi jo mahtava juttu.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit