Gootti.net

Kitinöitä ja valituksia !

Kirjoittanut: Morgan Blood (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Morgan Blood
  • Lähetetty: 20.09.2013 23:03
Doh, siinä kohtaa kun on istunut perjantaina 15 tuntia toimistolla piirtämässä tietää, että himassa on perseestä. Täällä on sentään safkaa, muitakin ihmisiä kuin ikuisesti nöräävä kämppis jonka v*tun pelitietokoneen takia sähkölaskumme oli päälle 80 € 2 kk:lta (hankin ensi kuussa kulutusmittarin sille sillä en tasan maksa jonkun luuserin elämättömyyttä) eikä haise hiki kuin 14 vuotiaan murrosikäukkelin huoneessa kun seitsemän saman tasoista kolmekymppistä pelaa Warhammeria ja, ennen kaikkea, seinän takana ei huutele harhojaan epämääräinen sekopää. Opiskelijana satun kuitenkin olemaan kirotun jumissa tuossa asunnossa.

Lisäksi pelkään, että viikonloppusuunnitelmani menevät pilalle. Pitäisi käydä eräänkin mimmin kera katsastamassa takuuhyvä keikka ja nähdä parin pakollisuuksista kiireisen viikon jälkeen, mutta koko homma saattaa peruuntua kun viereisessä huoneessa asuva vittupää ei osaa tehdä elämällään muuta kuin kuluttaa ajanratoksi suunniteltua viihdettä.
Kirjoittanut: Elisabet Addams (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 23.09.2013 11:55
Muuten on ihan hyvä fiilis, mutta välillä kummastuttaa samassa taloyhtiössä asuvien ikäihmisten käytös. Useimmat ilahtuvat kovastikkin siitä kun heitä tervehtii. Sitten on niitä muutamia, jotka eivät viitsi vastata mitään tai pahimmassa tapauksessa jäävät vain tuijottamaan.

Ja tänään oli kerrassaan mielenkiintoinen kohtaaminen uuden naapurin kanssa. Seinän toisella puolella on remontoitu jo yli kuukausi, mutta en ole aiemmin kämpän asukkeihin törmännyt. Tänään lähdin kouluun ja kotoa rappukäytävään astuessani huomasin että naapurin ovi oli auki. Oven takaa vilkuili kalju keski-ikäinen mies. Hetken tätä ihmeteltyäni ukko meni sisälle ja laittoi oven kiinni. Kommunication skills 10+ ja papukaijamerkki!
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 25.09.2013 12:10
dafuq? Lunta? Syyskuussa?
Kirjoittanut: Pelkuri (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Pelkuri
  • Lähetetty: 26.09.2013 19:31
Miksi miksi miksi MIKSI piti mennä saamaan tämmönen jumalaton flunssa, ja vielä juuri ennen koeviikkoja??? En meinaa mitään "noh kylläpäs nyt harmittaa kun nenä vähän vuotaa"-nuhaa, vaan tämmöistä vähän, tota noin, 'kivempaa'. Sitä meinaten että oon viettänyt viimeisen viikon niin, että olen maannut sängyssä kun en ole muuta voinut ja olen noussut vessaan ja ehkä syömään jotain etten ihan kuole. Sitten jotkut tulevat vielä sanomaan että mitä ihmettä mä valitan, kun mullahan on kipeenä ollessani vaikka kuinka paljon aikaa lukea kokeisiin. Tuossa vaiheessa teki mieli mennä terottamaan isän navetan perukoilla lojuvaa kirvestä. Sitten kun tästä ehkä joskus paranen, niin ensimmäisenä koulupäivänäni luokanvalvojani tulee luokseni ja sanoo "Joo että sulla ois tommoset 1500000 koetta rästissä, että teetkö huomenna?" Joo varmaan teen.
Ketuttaa.

MODE: Poistettu tuplapostaus!

Edit. Ohopsista, pahoittelen tuplapostaushäröilyä, rakas puhelimeni sekoilee taas 'vaihteeksi' :P
Kirjoittanut: Anyxia (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.09.2013 22:40
Oon tällä hetkellä taloudellisesti pahimmassa sotkussa ikinä. Näiden asioiden hoitamiseksi on täytynyt uhrata kaikki vapaa-aika koulun kahvi- ja ruokataukoineen päivineen. Tämä eräs herra joka samassa asunnossa asustelee, ei hoida omiaan joten joudun minä ne sitten hoitamaan (niistä kun jotain ongelmaa sitten tulee niin vaikuttaa muhunkin, enkä ainakaan opintolainaa saa menettää). Lisäksi olo on hyvin yksinäinen, etenkin tänään kun luulin viettäväni yhden parhaista ystävistäni synttäreitä illasta, mutta hänpä olikin jo ryyppäämässä kun hänelle onnittelusoiton soitin ja ilmeisesti minua ei oltu kutsuttu (vaikka yleensä vietimme hänen synttäreitään kolmestaan erään toisen kaverin kanssa kun hän ei muista ihmisistä niin pidä). Lisäksi kaikki muutkin kaverit menevät siellä täällä ja muka "ymmärtävät ahdinkoni", mutta kenestäkään ei ole pitämään seuraa. Itsehän en tietenkään pyydä suostumusta liittyä joukkoon, sillä mielestäni minulla ei ole sinne asiaa jos minua ei sinne ole kutsuttu.
Kirjoittanut: gothicknight (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.09.2013 23:02
Hei, sinä senkin sooloileva yksinäinen synkiö.

Lainaus: Anyxia

Lisäksi kaikki muutkin kaverit menevät siellä täällä ja muka "ymmärtävät ahdinkoni", mutta kenestäkään ei ole pitämään seuraa.

Ehkä ei olla vielä aivan aitoja kavereita, mutta pari kolme tapaamista lisää, ja voila, sitä voitais olla.
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 29.09.2013 00:35
Jääkaappini vaikuttaa ottaneen askeleen asioiden kiertokulussa ja muuttuneen pelkäksi kaapiksi.
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 29.09.2013 23:43
toivottavasti ei kovin paljoa arvokasta ollu siellä. Meillä jääkaappi leikkii pakastinta koska tiivisteet vuotaa... helvetti kolmeekymmentä vuotta muka kestä mokomat
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 30.09.2013 10:57
Teillä sentään pysyy tavarat kylminä. Mulla ei onneksi kaapissa ollut mitään arvokkaampaa, joten ei kovin sureta. Tällainen laiterikko ei taida kotivakuutuksen piiriin kuulua, joten rahaa menee... Näissäkin laitteissa taitaa olla joku suunniteltu vanheneminen mukana vaikka ei sitä tietenkään mainosteta.
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 01.10.2013 19:16

Lainaus: kuopassa

Jääkaappini vaikuttaa ottaneen askeleen asioiden kiertokulussa ja muuttuneen pelkäksi kaapiksi.

Oma vastaava korahteli eilen pahaenteisesti. Luultavasti ennen pitkää tuokin heittää hanskat tiskiin. Järjettömän kokoinen jääkaappipakastinkompleksi, mutta kai se tuosta ovesta ulos mahtuu kun se on joskus sisäänkin tullut.

Virkamiesruotsi hiukan ahistaa. Humanistisen vaatimustaso on meikäläisen taitoihin nähden järjettömän korkealla, vaikka olin vielä lukiossa keskiverto ruotsissa. Valitettavasti viimeksi on tullut maahiskieltä käytettyä tosiaan siellä lukiossa ja siitä on hetki ehtinyt vierähtää. Nyt sitten kaivellaan muistin syövereistä sanoja ja kielioppia ja joulukuussa pitäisi päästä läpi julmetun hankala koe. Ei kantsis antaa kielten unohtua kun ne kerran vaivalla oppii. Oma moka mutta jurppii silti.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit