Gootti.net

Kitinöitä ja valituksia !

Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 15.05.2014 21:31
Nelkytä tuntia on ihan liikaa etenkin jos meinaat tehdä jotain muuta kuin harhailla zombina. En tuollaisella valvomisella viitsisi istua edes tietokoneen ääressä, sillä saattaisi tulla ostettua jotain tyhmää ja kallista jostakin nettikaupasta.
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 16.05.2014 01:02
Heräsin sitte 18:30. nice.

arvatkaas aionko nukkua tänä yönä?
  • Lähetetty: 19.05.2014 15:41
Ouuu, ouuu. Sairaan kuuma. Kesää on kulunut noin 2 päivää ja se alkaa jo riittää tälle vuodelle.
Kirjoittanut: Mirilla (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 19.05.2014 18:12
^ Kerrankin koulun sisäilma oli raikkaampaa kuin ulkoilma, kiitos pakahduttavan kuumuuden ja sen suatanallisen siitepölyn. Kuin pölyistä, tunkkaista ilmaa olisi hengitellyt. Nyt kyllä sataa vettä, mikä on sinänsä ihan kiva, kun sisällä ei läkähdy ja ulkoilmakin raikastuu.

Inspiraatioisku näin mukavasti koeviikon alussa, eihän siitä muuten olisi tietoakaan. Ja ne kengätkin puuttuu vielä, ja siitäkin voin syyttää vain laiskuuttani.
Kirjoittanut: Roudatar (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • • Muokkasi: Roudatar
  • Lähetetty: 02.06.2014 12:41
Raha on opiskelijalla aivan liian tuttu valituksen aihe. Tiedän, että toimeentulotuki tulee todennäköisesti huomenna, mutta kun lompakossa on 10 senttiä ja tilillä ruhtinaaliset 41 senttiä, niin ei paljon hymyilytä. Varsinkin, kun oon koulun labrassa tekemässä kaivovesianalyysejä opintopisteitä vastaan, niin ei oi edes käydä syömässä saatikka ole tarpeita kyhätä eväitä. Äidille oon valmiiksi velkaa 50 euroa ja iskälle melkein saman verran, joten oon kahden vaiheilla, että uskallanko/kehtaanko pyytää vielä vähän.
Kirjoittanut: Nocturne (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 04.06.2014 09:24

Lainaus: Roudatar

Äidille oon valmiiksi velkaa 50 euroa ja iskälle melkein saman verran, joten oon kahden vaiheilla, että uskallanko/kehtaanko pyytää vielä vähän.

Tuttu tilanne, tosin itse olen auki 400 mummulle, joka maksoi taannoin vuokrani.

Mutta valitukseni aihe on se, että olen suunnitellut varastoni siivoamista kuukausia (odottelin lämpimämpiä kelejä, kun kerran ulkona joudun olemaan)... niin tottakai nyt on mieletön hedari ja kaikkialla ukkos myrskyistä varoituksia. Prkl.
Kirjoittanut: Idiot (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 04.06.2014 22:44
Minkä takia elämän pitää olla niin hankalaa? Just saanu ite opiskelut päätökseen, äiti saanu vakipaikan töissä ym, ja silti pitää tulla jotain mikä pilaa kaiken. Miksei oikeesti voi kerralla olla kaikki hyvin edes hetken ajan?
  • Lähetetty: 04.06.2014 23:26
Yks pahoinpitely tuli keskeytettyä tuossa naapurustossa, vilkasin yhteen taloon päin kun ukko nappasi huivin ja veti sen eukkonsa kaulan ympäri niin että nainen kaatu, juoksin lyömään ikkunanpieleen ja sain miehen jutulle, meinas mennä jopa nyrkkipainin puolelle.

Sinne vittusaatanan ja tää ei sulle kuulu-jutun sekaan sanoin jotta meno rauhottuu tai soitetaan poliisit paikalle. Olisi ehkä pitäny soittaa samantien, mutta nainen keräsi luunsa ja meni normiriidasta jne...

En tiedä riidan syytä, mutta toi ukko ja talo on seurannassa jos jotain hälyä kuuluu.
  • Lähetetty: 05.06.2014 01:02
Vakka kantensa valitsee, joten miksi puuttua tuollaiseen? Nykypäivänä erotuomarille tulee enemmän sanomista kuin riitapukareille.
  • Lähetetty: 05.06.2014 01:24
Niinpä, siksi ainoastaan keskeytys. Olisi kyllä pikkusen tehny mieli lähteä ukon kanssa tasaselle, mutta se kääntyy pikaseen omaan nilkkaan. seurataan tilannetta...
Ja kun tilaisuus tulee juttelen sen emännän kanssa. jos sais jotain taustaakin esille.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit