Gootti.net

Kitinöitä ja valituksia !

Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 07.08.2014 21:40
Juu, kyl ihan kotosetkin herhiläiset piisaa. Mutta ei se koko vaan se määrä, tuossa oli kennoja useammalle tuhannelle kevyesti arvioiden. http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014070318461528_u u.shtml
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 06.09.2014 17:57
Remontti on varsin perseestä kun se venyy ja paisuu. Kuukausi ehkä jäljellä ja budjetti pitää jos hyvä tuuri käy, Hermot alkaa olemaan jo äärirajalla ja vituttaa kuin pientä oravaa.

Ja kohta jostain puskasta iskee sellanen pikkujuttu jota ei osaa edes ajatella. Tai ehkä asia joka yksinkertaisesti jääny huomiotta. Ei kamelin selkä katkea mutta motivaatio loppuu. Sitte imetellään josko viimeset kesän lämpimät kelit vois tehdä jotain muuta kuin näennäisesti päämäärätöntä hommaa... vittu kun ei enää kiinnosta. vaikkaa omaa tekeekin niin ei.

Nyt s on tältä päivältä ohi, ei voi minkään. Kuningas Arthuriksi nimetään se henkilö joka repii noi poranterät irti lattiasta. Kyl betoni hajoaa, mutta toi savi sen alla nappaa kiinni ja tiukasti.
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 08.09.2014 09:15
Täytyy laittaa Lushin tilaus takaisin kauppaan, että saan 90 € takaisin.
Jätin koulut kesken ja työkkärillä meneekin tavallista kauemmin työttömyyspäiväraha-asioideni kanssa kaikkien muutosten ja muutosilmoitusten vuoksi.
Kiva käpristellä ihan persaukisena ja runkua tutuilta lainaa.

Töitähän tässä on nyt haettu koko ajan. Toivon mukaan pääsen jonnekin duuniin, edes Stockan Hulluille Päiville.
Työttömänä kotikisuna sekoaa vaan pää.
Kirjoittanut: Korinabambi (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 09.09.2014 12:13

Lainaus: Azrael

Työttömänä kotikisuna sekoaa vaan pää.
Niin totta, toimettomana eläminen käy mielenterveydelle, varsinkin jos ei ole lottovoittaja vaan työtön. Mullakin alkaa olla haipakkaa tuon työnhaun kanssa kun olen saanut kirjotukset pois alta. Tähtään siihen, että olisi työpaikka ennen kun seuraavan kerran pitäisi käydä työkkärissä, lähinnä koska siellä ängetään vähän yli 20-vuotiaat yleensä jollekin pilipalikurssille (siis jos osaa laatia cv:n ja työhakemuksen ja ymmärtää, ettei keskellä työviikkoa kannata ryypätä ja työpaikalla pitää käyttäytyä, nuo kurssit ovat vähän turhauttavia.)

Varsinkin kun itsellä on ala tiedossa ja hirvee draivi päällä muutenkin. Stressaa kyllä hieman, mutta ehkäpä jos oikein ponnistelee, päätyy -jos ei nyt oman alan töihin- niin vaikka tekemään jotain yleishyödyllistä, pääsykokeisiin lukemisen ohella. :/
Kirjoittanut: Abigor (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 22.09.2014 00:31
Työ(ttömyys)ahdistukseen otan osaa minäkin. Myös ahdistaa taas vaihteeksi yksinäisyys. Kaikki on paskaa. Jep, eiköhän siinä ollut valitusta vähksi aikaa.
Kirjoittanut: Magnolia (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Magnolia
  • Lähetetty: 22.09.2014 12:13
En ole ne, jotka keksivät kaikkea turhaa draamaa joka asiasta.
Kirjoittanut: Vanadium-I-Ching (Jäsen)
  • • Muokkasi: Vanadium-I-Ching
  • Lähetetty: 22.09.2014 16:12

Lainaus: Korinabambi

ängetään vähän yli 20-vuotiaat yleensä jollekin pilipalikurssille
Olin kerran pilipalikurssilla, vaikka hyvin sinne mennessäni tiesin, etten sinne kuulu, kun osaan kirjoittaa cv:n ja tiedän mitä haluan, mutta kun joka tapauksessa olin työtön ja äiti nalkutti, niin ajattelin, että olkoon menneeksi, haaskataan nyt sitten sen kuukauden elämästäni johonkin tommoseen, watevör.

Kurssin vetäjä sanoi, etten kuulu sinne, että keskittyisin lukuihini ja ettei tarvitse uudestaan tulla vastaavalle kurssille.

Itse jos päädyn välillä työttömäksi, ajattelen heti positiivisesti, että ainakin nyt on aikaa tehdä taidetta.
Työtä sekin, vähän erilaista vain.
Kirjoittanut: Nocturne (Aktiivi)
  • Lähetetty: 24.09.2014 14:22
Mulla ei ole autoa. Mulla on murheenkryyni. Siitä on tänä vuonna vaihdettu pakoputki (edellinen putos tielle), hantin puolen laakeri taakse... ja nyt siitä sit meni säpäleiks takaikkuna. Itse tietenkin työttömänä, mutta sivutoimisena yrittäjänä. Yrittäjänä tarvitsen tuota saamarin rotiskoa, että pääsen asiakkaiden luo, mutta tienaan kuitenkin niin vähän, että loppukuusta eletään nälkärajalla.

Onneksi isällä on suhteita ja taito tinkiä. Uusi (purkaamolta hankittu) osa on jo korjaamolla ja mun menopeli viedään sinne huomenna. Onneksi mummu maksoi sen, sillä se oli kalliimpi kuin mun kuukauden ruokabudjetti.

Miten mä voin varautua yllättäviin menoihin, jos mulle ei työttömyyskorvauksesta ja asumistuesta jää laskujen ja vuokran jälkeen kuin 100 € kuukaudeksi bensaan ja ruokaan jne.? Miten helvetissä mä kykenen maksamaan opintolainaa takaisin? Tämän lisäksi oma terveys reistailee... Jumankauta mulla hajoo pää.
Kirjoittanut: FilthyVictorian (Aktiivi)
  • Lähetetty: 25.09.2014 15:14
Hah, työtön täällä myös. Mene opiskelemaan ne sanoivat, saat töitä ne sanoivat. Kannattaa olla graafinen suunnittelija. Töitä et saa mistään. Jo yli vuoden olen tässä värjötelly kelan tuilla ja vituttaa, masentaa. Se lisänä että minulla on nolla kaveria tällä hetkellä ja ainoa sosiaalinen elämä tapahtuu kun käy kaupassa ja sanon moi kassa tädille.
Aika hyödytön olo tulee kun roikkuu 24/7 kämpillä tekemättä mitään.

Lisäksi uusi rescue kissani pitää mut hereillä yöllä (jo kolmas viikko putkeen)alkaa olemaan aikas zombi olo.
Kirjoittanut: Elisabet Addams (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.11.2014 19:31
En oikein tykkää viikonloppuiltaisin mennä ihmettelemään maailman menoa Helsinkiin. Liikaa ihmisiä, liian moni niistä jotain känniurpoja, liian paljon meteliä jne. Kerrankin innostuin, kun Aurelio Voltairen keikka olisi ollut ihan ihmisten aikaan. Jo klo 20.00, ehtisi mainiosti ennen niitä pahimpia urpoja takaisin kotiin keikan jälkeen. Tietenkin juuri silloin pitääkin olla artistin puolesta jotain logistisia ongelmia niin, että esityksen aloitus viivästyy kolmella tunnilla. Se siitä känniurpottomasta perjantai-illasta ihmisten ilmoilla. Höh. Pysytään sitten taas kotona.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit