Gootti.net

Kitinöitä ja valituksia !

Kirjoittanut: savurenkaita (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 07.08.2015 18:54
Ei ole kitinää eikä valitusta vaan surua. Eilen kissa synnytti kolme pentua, tänään yksi kuoli vain päivän ikäisenä. Sen lisäksi kavereilla on vaikeaa ja mulla syömishäiriö tekee paluutaan. Paska päivä.
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 09.08.2015 13:11

Lainaus: kuopassa

Oletko testannut sugrua?
enpä ole mokomasta kuulutkaan, vanhaa kunnon sikaflexiä meni paikaksi
  • Lähetetty: 10.08.2015 21:26
kuuluisi biisilistalle, tai lapsiketjuun. mutta hyvää menoa vaan pulujahti, luultavasti muutkin. perkeleen velvollisuudet.
https://www.youtube.com/watch?v=QWE_M0CX9So
Kirjoittanut: Lena Tuhkalehto (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.08.2015 18:09
Valitan, koska tunnen juuri nyt oloni surkeaksi.

Muutin juuri Ouluun, enkä tunne täältä vielä ketään. Pirunmoinen yksinäisyys vaivaa! Olen viime ajat ollut äärimmäisen huono sietämään yksinäisyyttä, ja nyt asun yksin siihen saakka, kunnes poikaystävä muuttaa tänne yhteiseen asuntoomme ensi viikon loppuna. Yksi ilta itsekseni on jo tarpeeksi aiheuttamaan ahdistusta ja ääniä päässä. Tunnen tyhjyyden sydämessäni.

Uudesta koulustani haluaisin hankkia tuttavuuksia, mutta ikävä kyllä olen sosiaalisesti maailman kömpelöin pökkelö ja vastoin tahtoani ja järkeäni uskon välillä kaikkien lähtökohtaisesti vihaavan minua, joten tutustuminen on lievästi sanottuna vaikeaa. Miksi pitää olla itseään kohtaan niin epäluuloinen kuin minä? Ei se helpota oloa suuntaan eikä toiseen.

Hartioihin sattuu. Ihan kuin joku tökkisi neuloilla.

Hyönteiset tunkevat ikkunoista sisälle, jos niitä pitää auki. Jos niitä ei pidä auki, on kuuma ja ilma seisoo.

Pitäisi jaksaa opetella suunnistamaan tässä kaupungissa. Hain tänään Oulu10:stä karttoja, mutta en millään jaksaisi varta vasten tutustua tähän kaupunkiin, koska yksin se on lähinnä ahdistavaa.

Lääkäri ei kirjoittanut minulle lisää unilääkkeitä.

Valivali.
Kirjoittanut: Magnolia (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Magnolia
  • Lähetetty: 13.08.2015 01:23
Tarkoitit varmaan nukahtamislääkkeet..
  • Lähetetty: 17.08.2015 12:44
Koulu alkoi viime viikolla ja nyt iski kauhee flunssa jo päälle. En malttaisi pysyä täällä kotona, on niin kiva ala ja luokka Ja mies lähtee töihin kauas Heinolaan, oon pari päivää täällä ihan yksin. Jospa parantuisin ennen sitä etten ihan kuole tylsyyteen täällä kotona.
  • Lähetetty: 19.08.2015 09:22
Eikä, en voi muokata edellistä viestiä! Sori siis tuplapostauksesta.

Yritin käsitellä traumaa, josta olen päässyt jotenkin yli. Ei siis haittaa joka päivä, välillä tulee fläsärit ja dissosioin pahimmillaan. Nyt on dissot lähellä joten kirjottelen sekavia, sori. Kauheeta. Terapiaan ei oo rahaa enkä osaa puhua terapeuteille enkä halua ajatella ko. traumaa enää ollenkaan.
  • Lähetetty: 22.08.2015 23:27
http://imgur.com/gallery/9KWrH

Ajateltavaa.
  • Lähetetty: 03.09.2015 22:37
Poltin sormen melko hilpeessä porakoneonnettomuudessa, Kiviterän kärki ampu hanskan läpi sormenpäähän ja nyt sormi on jäävesilasissa. ota sormi pois ja äkkiä haluat laittaa sen takasin. oliko parempi hanska päällä kun se vaan poltti koko nakinpään vai ilman kun olis voinu mennä suoraan läpi.
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 03.09.2015 22:46
Ainakin sormi on vähimmin vaarallisista paikoista, joihin se kärki olisi voinut lässähtää.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit