Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Emot ja gootit.

Kirjoittanut: seidar (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 04.03.2007 22:45

Lainaus: Chrystalis

seidar, ne ovat fruitcup 'peja, fruittareita. en kyllä ymmärrä miksi pitää mennä sateenkaren väreissä... :E

Mutta eikö ne fruittarit pukeutuneet merkkivaatteisiin? Siis ovatko nämä neonkirjavan-räikeät-otukset sitten myös fruittareita...
Seidar ei vain tajua
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 06.03.2007 08:11
Jeps, mut mitä ite oon katsonut (noiden pahuksen lehtien välissä on aina mainoksia) niin merkkivaatteet on just jotain keltasta/punasta/pinkkiä/vihreää/vaaleansinistä/et c... Niin ja ne on 'miesten' osastolta
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 06.03.2007 08:43
Minä en tiedä edes mitä koko emo7ernu-käsite on? Josko joku minua viisaampi voisi valaista asiaa, niin olisi helpompi sitten keskustellakin =)
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 06.03.2007 08:47
ahaa, ei tarvitsekaan, sainkin jo asian selville, mutta miten, miten hel*** voi sanoa gootteja emoiks tai toisinpäin?????? En millää muotoo voi käsittää tätä..
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 06.03.2007 16:45
http://www.youdontknowemo.tk/

kertoo aika paljolti emosta... :E
Kirjoittanut: Gothic13 (Jäsen)
  • Lähetetty: 31.03.2007 12:41

Lainaus: Iiriva

No siis niiQu kootitha vaa angstaa ja viiltelee ja on niiQ masentuneita tiäxä?

ei nyt niinkään,mä kuuntelen mcr jne.ne on just hyvii bändei<3 ja noi kaks tyylii on täysin erilaisen musta väri ja niitit on ainoit samoi asioit
miks k00tit ees luokitellaa teiniankstiviiltelymasennusryhmään?
*ihme* o_O
Kirjoittanut: harakka (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 04.04.2007 20:54

Lainaus: Gothic13

miks k00tit ees luokitellaa teiniankstiviiltelymasennusryhmään?

Johtuu siitä että meitinkin yhteiskoulussa (yläaste + lukio) on paljon ikäisiäni teinejä jotka värjää tukan mustaksi, ostaa jonku kuuttibändin paidan, laittaa pandakajalit ja viiltelee vähän ja kouluun tullessa muistetaan kovaan ääneen sanoa että "nyt sitten oon gootti(!)"

Hassua sinänsä että ainoata meidän koulun näyttävää ja nättiä goottineitoa muistetaan sitten aina siinä sivussa haukkua wannabeksi :''D
Kirjoittanut: Nocturnia (Jäsen)
  • • Muokkasi: Nocturnia
  • Lähetetty: 05.04.2007 14:57
Olen myös nähnyt tämän emo-videon ja jäin ihmettelemään siinä tehtyä rinnastusta goottien ja emojen välillä. Mutta ei se niin harvinaista ole, ns. "asiaan vihkiytymättömät" tekee sellaisia usein. Kyllähän mäkin olen kuulemma hevari, saatananpalvoja, angsti ym. roskaa. Ehkei se loppujen lopuksi niin vakavaa ole, mutta onhan kiusallista tulla leimatuksi esim. ernuksi vaikka oikeasti olisi gootti :'D
Kirjoittanut: Gothic13 (Jäsen)
  • • Muokkasi: Gothic13
  • Lähetetty: 12.04.2007 15:31
mitä tekemistä goottiudella on ees viiltelyn kaa?
eiks se oo enemmän ankstipissisten puuhaa?
-------------------------------------------------- ------------------
Johtuu siitä että meitinkin yhteiskoulussa (yläaste + lukio) on paljon ikäisiäni teinejä jotka värjää tukan mustaksi, ostaa jonku kuuttibändin paidan, laittaa pandakajalit ja viiltelee vähän ja kouluun tullessa muistetaan kovaan ääneen sanoa että "nyt sitten oon gootti(!)"

ja kuules harakka oon kyl itekki värjänny tukan mustaks,ostanu pändipaidan ja laittanu kajalia,mut en ihan silti heti mee väittämään itteeni kootiks ja viiltelee
Kirjoittanut: harakka (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.04.2007 23:24

Lainaus: Gothic13

ja kuules harakka oon kyl itekki värjänny tukan mustaks,ostanu pändipaidan ja laittanu kajalia,mut en ihan silti heti mee väittämään itteeni kootiks ja viiltele

:'D Pakko myöntää että ittelläni on pandaeyelinerit pävittäin ja tukka on musta, mutta kai se asenne sen ratkaisee 8D Onhan se aina epäilyttävää kun ihmiset uskottelee ('kyllä, olen minä tyttö. Ihan tosi olen tyttö, olen olen, miksen olisi, tyttö, olen minä tyttö!') olevansa jotain.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit