Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Emot ja gootit.

Kirjoittanut: Lotus (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 13.01.2007 08:59
Mikä ihmeen fruittari O.o
Kaikki puhuu sellaisista ja mulla menee kunnolla ohi.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 13.01.2007 10:39
Mie en kyllä tajua miten fruitin ja räppärin voisi sekoittaa keskenään

ja kait ne fruittarit sitten on niitä nuoria jätkiä, jotka pukeutuu tarkoituksella muodikkaasti, eli homon näköisesti. esin. jätkällä pinkki kauluspaita ja kaulassa iso värikäs kaulaliina
Kirjoittanut: Kuunsilta (Valokuvavastaava)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 13.01.2007 11:07

Lainaus: Lotus

Mikä ihmeen fruittari O.o

sillä nimellä kutsutaan näitä muodikkaasti pukeutuvia poikia, joilla on usein lacostet, kaulaliina ja raidallinen paita
Kirjoittanut: Pudotus (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 13.01.2007 11:40
Miten ihmeessä siinä tapauksessa fruittarit ja skeittarit voi sekottaa? Paitsi nimen perusteella tosi väsyneenä.
  • Lähetetty: 13.01.2007 12:07
se olikin vertauskuva tuohon emojen ja goottien keskenään sekoitukseen
Kirjoittanut: Komori (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 13.01.2007 13:30
Kaverini on emo ja me ollaan ihan erinlaiset.
  • Lähetetty: 13.01.2007 21:02
nonni. eiköhän tässä ole tarpeeksi todistusta tietämättömille
Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 13.01.2007 21:20
Fruittari on metroseksuaalin kaltainen henkilö, mutta termiä käytetään yleensä vain nuorista, korkeintaan 25-vuotiaista metroseksuaaleista.

Always ask Wikipedia before asking dumb questions. Tosin mun käsityksen mukaan fruittareiksi kutsutaan aika usein esim. DTM:ssä liikkuvia homopoikia, jotka ovat ulkoisesti just tommosia nättejä metroseksuaaleja.

Mäkin kyl kuulemma oon metroseksuaali. Mä kun meikkaan ja pidän huolta itsestäni. Kunnon äijjän pitäis vaan vissiin katsella vormulaa ja syödä lenkkimakkaraa, mut mä kun en pysty.
Kirjoittanut: BelaVamp (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 13.01.2007 22:25
Luulin jotain pari vuotta sitten että nuo EMOt on jo ihan vitsejä. Nyt minä sitten yksikseni niille naureskelen. Mutta en ymmärrä kuinka gootille ja emolle voi löytää minkään kokoista yhteyttä vaikka kaivais kaikki maailman uumenet.
Kirjoittanut: predatoress (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 14.01.2007 00:48
No huh, on kyllä puurot ja vellit mennyt pahemman kerran sekaisin, jos emot ja gootit sekoittaa keskenään
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit