Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Emot ja gootit.

Kirjoittanut: BelaVamp (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 16.01.2007 16:27

Lainaus: seidar

Joillekkin ihmisille viiltely on tapa muuttaa henkinen kipu fyysiseksi, helpompaa kestää? Itse en ole koskaan moista harrastanut, tai kokenut mielekkääksi, mutta näin olen asian käsittänyt.

Juu minäkin olen juuri näin asian käsittänyt, sillä eräs minulle hyvin läheinen ihminen on viillellyt (hän ei muuten edes ole lähelläkään emoa tai goottia tai muuta synkistelijää) ja hän selitti asian minulle juuri näin.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.01.2007 20:12
...ja joidenkin mielestä viiltely on vaan niin khuulii...

Komppaan kyllä Satyriconaa siinä, että itsensä vahingoittajat pitäisi saattaa ammattiavun puoleen.
Kirjoittanut: BelaVamp (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 16.01.2007 21:55

Lainaus: Piiskansiima

...ja joidenkin mielestä viiltely on vaan niin khuulii...

Niin, siis juuri näiden, jotka esittelevät viilleltyjä käsivarsijaan galleriassa. Ei kyllä mitään oikeesti coolia tuossa. Säälittää vaan kun ihmiset turhaan käsivartensa teutaroi.
Kirjoittanut: Satyricona (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 16.01.2007 22:36
Tuskassa näin tytön, jolla oli käsivarret ja jalat kauttaaltaan kammottavien viiltelyarpien peitossa.
Olkapäästä ranteeseen, reidestä nilkkaan.
Oli muuten karmivaa katseltavaa! Tyttö näytti todella sairaalta. Olipa vielä itse koettanut raapustella pentagrammiakin.
Sairasta, kerrassaan.
Arpikudos oli kaiken lisäksi turpeaa, violetinvivahteista.

Oli pakko katsoa toiseen suuntan.
Kirjoittanut: Barokki (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 25.02.2007 16:21

Lainaus: Kuunsilta

tässä yksi vähän yksinkertainen kaverini näki youtubessa Emo-Songin ja nyt luulee että minä olen emo ja se on sama asia gootin kanssa.

No voi Ju**lauta. Kaikkea sitä luullaan
Kirjoittanut: raavittu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 25.02.2007 17:19
http://www.icanhascheezburger.com/wp-content/uploa ds/2007/01/2001819576783355739_rs.jpg

<-- Emo

http://media.funlol.com/content/img/goth-cat.jpg

<-- gootti
Kirjoittanut: Aditu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 25.02.2007 20:21
http://www.youtube.com/watch?v=JGLv3IEL0VI

Tuossa on aika hulvaton video, siitä kuinka olla emo
Kirjoittanut: M Chaosbreather (Nimetön)
  • • Muokkasi: M Chaosbreather
  • Lähetetty: 04.03.2007 00:21
Kannanotto tuohon viiltelykommentiin:
Mie en oikein käsitä tuota, että ollaan nii *snifnyyh* "my girlfriend left me I gotta kill myself now".-teiniagnestia. Mikä toi ranteet auki tai viiltely juttu on? Se on oikeasti hätähuuto nuorelta, joka tarvitsee apua. Hitto, mitään muotia viiltely ja masennus! Ei oo enää tervettä ja silloin todellakin tarvitaan apua. Miu ei oo ikinä tarvinnu leikellä itteeni ku kinkkua.

Mut tuosta vielä:
Miun poikaystävälle tuli joku sanomaan, just ku oli siivilivaatteissa armeijassa ja uteli musamausta, että "eikös tuo oo just semmosta goottimusaa, että haluu viiltää ranteet auki? Mie ainakin jos joutusin kuuntelee goottimusaa, nii halusin vetää ranteet auki."
Että näin!

Poikaystävä oli vaan tokaissut siihe, että "Ku sie kuutelet poppia niin sie varmaa runkkaat kadulla, ku kaikki amikset kuulema runkkaa keskellä katua.. "-sarkasmia (en nyt aivan täysin muista sanasta sanaan). En tiedä sitten tajusko se ääliö sitten sitä poikaystäväni sarkasmia.

Tuosta sanasta Emo mulle tuli mieleen joku Emu-strutsi lähinnä.
En tiedä pahemmin tuosta Emo-tyylistä/jutusta ja eikä kiinnosta.
Kirjoittanut: seidar (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 04.03.2007 03:15
Olen muuten aika hukassa näiden uusien termien kanssa, minä kun kuvittelin fruittarien olevan niitä räikeisiin ja kaikkia kuoseja sekottaviin vaatteisiin pukeutuneita? Mitä ne sitten ovat?
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 04.03.2007 10:47
seidar, ne ovat fruitcup 'peja, fruittareita. en kyllä ymmärrä miksi pitää mennä sateenkaren väreissä... :E
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit