Gootti.net

Uskotko henkiin?

Kirjoittanut: DarkAngel (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 04.12.2012 16:09
No, ihan lyhyesti, että uskotko henkiin? xD
  • Lähetetty: 04.12.2012 16:11
Siis itse uskon melko vahvasti, mutta haluaisin tietää, onko täällä muita henkiuskovaisia?
Kirjoittanut: iPOP (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 04.12.2012 16:18
I believe in Paranormal!
juu oon lukenut paranormaali/parapsykologia/rajakokemus ja rajatieto kirjoja jo piiiiitkä ajan.
ja oon kuullut niin monet eri tapaukset että USKON!
on jotkut tututkin jotka on ihan järjissään kertoneet kaikenlaista.......
Kirjoittanut: Thanatosofos (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.12.2012 13:24

Lainaus: DarkAngel

No, ihan lyhyesti, että uskotko henkiin?

Tarkennatko pikkuisen minkälaisia henkiä tarkoitat? Kuolleiden ihmisten henkiä vai luonnonhenkiä vai jotain muuta?

Kuten monen muunkin asian kohdalla, minä uskon ainakin mahdollisuuteen. Toisin sanoen omia kokemuksia ei ole mutta en myöskään sulje mieltäni asialta.

Jostain kumman syystä "uskon" eniten (ts. pidän todennäköisimpänä) demonien eli pahojen henkiolentojen olemassaoloon. Kertookohan tämä jotain minusta...
Kirjoittanut: MissNebel (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.12.2012 15:33
Kun ostimme mieheni kanssa asunnon, emme niinkään uskoneet, mutta kyllä tässä on ollut pakko alkaa uskoa. Meillä on, kuten me sitä kutsumme, kotikummitus. Ei se mitään pahaa ilmeisesti aio, mutta kyllä se välillä karmii kun on yksin ja lukee vaikka jotain niin ettei oo tv tai musiikkia päällä ja sitten kuuluu kolinaa tai vähän samantyylistä ääntä kuin villasukilla kävelis. onneksi näitä kuuluu vain harvoin öisin. Sillon pelottais
Sekä olen katsonut supernaturalia ja siinähän on ihan oikeitakin uskomuksia, miksei ne henkiasiatkin voisi olla totta? Täytyisi varmaan lukea joitain aiheesta kertovia kirjoja, ne olisi mielenkiintoisia. En vain ole vielä löytänyt kirjaa josta kannattaisi aloittaa.
Kirjoittanut: iPOP (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 05.12.2012 17:10

Lainaus: MissNebel

Täytyisi varmaan lukea joitain aiheesta kertovia kirjoja, ne olisi mielenkiintoisia. En vain ole vielä löytänyt kirjaa josta kannattaisi aloittaa.

mee lähi kirjastoon ja eti "rajatieto" hylly.
sieltä löydät etsimäsi,MissNebel...
  • Lähetetty: 05.12.2012 22:42

Lainaus: Thanatosofos

Tarkennatko pikkuisen minkälaisia henkiä tarkoitat? Kuolleiden ihmisten henkiä vai luonnonhenkiä vai jotain muuta?

Ihan siis kuolleiden ihmisten henkiä. Itsellä ei ole kokemusta muusta ku varjoihmisistä (se on melko yleistä)
Mutta haluaisin ihan SELVÄSTI nähdä oikean hengen. se olis NIIN siistii!!! xD
Kirjoittanut: Ropsu (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 05.12.2012 23:04
No uskon ehk 50\100
Kirjoittanut: katavor (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.12.2012 16:37
Minä uskon. Isälläni on kokemusta kummituksista ja henki olennoista. Monet pimeät illat ollaan niistä juteltu ja kun pimeällä lähtee takaisin kotiin niin mielikuvitus alkaa juoksemaan. Myös isäni veljellä on niistä kokemusta. Tosi pelottavaa. Itse en haluaisi tavata henki olentoa. :&
Kirjoittanut: Thanatosofos (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.12.2012 11:42

Lainaus: DarkAngel

Itsellä ei ole kokemusta muusta ku varjoihmisistä

Mitä on varjoihmiset? Oletan että et tarkoita heillä gootteja...

Itselläni ei ole kokemusta kuolleiden hengistä. Ainakaan kuollut isäni ei ole palannut minulle ilmestymään.

Kovasti kiinnostaisi joskus päästä vierailemaan paikassa jossa on "todennettu" kummittelua tms. Ihan nähdäkseni että aistisiko sitä itse minkäänlaisia viboja.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit