Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Uskotko henkiin?

Kirjoittanut: iPOP (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 07.12.2012 12:30

Lainaus: Thanatosofos

Kovasti kiinnostaisi joskus päästä vierailemaan paikassa jossa on "todennettu" kummittelua tms. Ihan nähdäkseni että aistisiko sitä itse minkäänlaisia viboja.

se olisi erittäin kiinnostavaa!
Kirjoittanut: Nyxeria (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.12.2012 02:35
Itse en varsinaisesti henkiin usko, mutta energiaan kylläkin (ei tosin mitään new age hömppääm vaan vanhempaa perua olevaan uskomukseen). Kai se käy "hengestä" , muttei varsinaisesti ole samalla tavalla tietoinen kuin me ajattelemme, ja sitä voi manipuloida ja ohjailla.
Kirjoittanut: Kuolonenkeli (Nimetön)
  • Lähetetty: 10.12.2012 19:27
En ole aivan varma, uskonko henkiin (en ole oikein varma mihin uskon ja mihin en missään asiassa). Sieluihin ja sielun maanpäälliseen vaellukseen jonkin verran, eli kait se sitten näihin henkiin lukeutuu. Tähänkin olen alkanut uskoa tieteen ja dokumenttien kautta, mitkä yleensäkkin ovat muokanneet paljon käsityksiäni asioista. Uskon myös, että kuolleet sukulaiset saattaisivat pysytellä hengessä mukana (hah hah ) ja tukea, vaikkei heitä näe.
Kirjoittanut: DarkAngel (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 13.12.2012 14:51

Lainaus: Thanatosofos

Mitä on varjoihmiset? Oletan että et tarkoita heillä gootteja...

Joo, EN tietenkää tarkota gootteja! Ne on siis henkiä, jotka ei halua tulla nähdyiksi. Eli ku kävelet iha tavallisesti, saatat nähä tumman hahmon kulkevan vierelläs, mut kun käännyt kattoon, se on kadonnut.
Kirjoittanut: Hohoton (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.12.2012 17:59
En usko enkä oo uskonukkaa enkä ala uskoo.
Kirjoittanut: iPOP (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 20.06.2013 01:01
nytten oon viime aikoina alkanut avoimesti kertomaan kokemuksestani.
vuoden alussa ystäväni kuoli.
en tiennyt että hän oli kuollut.
eräänä aamuna heräsin,hikoilin,tuntu pahalta ja en saanut melkein happea.
kattoin kellova,se oli 20 yli jotain (en enää kuista)
no,sinä aamuna sain sähköpostin että hän oli kuollut ja viesti oli lähetetty 20 yli sitä jottain mitä en enää muista.
että tämmöstä telepatiaa (kait?)
Kirjoittanut: Vesuvius (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 18.07.2013 03:45
mä uskon, täs ois foorumi samantyyppisistä aiheista URL
Kirjoittanut: Capitaine Ina (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 18.07.2013 23:24
No voe Vesuvius kun laitoit tuon tuohon... Tietenkin kiinnostaa ja menen katsomaan, saas nähdä mitä yöuneni tuumaavat! Tulen sitten tänne vikisemään rauhoittelua.
Mutta eiköhän mulla ole tuo oma suojelija joka katsoo ettei paha ajatuskaan pääse lähelle. Se on siellä, kiskaissut pari kertaa minut myös aika järkyttävistä unista kun olen vaan kehdannut pyytää. Eli voin lukaista nämä pari peikkoketjua fantomifoorumiltakin.
Eli juu, uskontiedänuskon.
Kirjoittanut: von Berg (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.07.2013 21:38
Uskon. Tiedän. Olen aistinut. Noin lyhyesti.
Kirjoittanut: misner (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 19.07.2013 21:56
Kyllä ja en. Olen aika uskollinen tieteelle mutta tiedän että on asioita joita tiede ei kykene vielä vakuuttavasti selittämään. Siksipä uskonkin ainakin jossain määrin yliluonnollisen olemassaoloon, vaikka asia minua karmaiseekin.

Ahdistaa, että on olemassa mahdollisuus kuoleman jälkeisestä elämästä, jossa joudut kärsimään ikuisesti maan päällä ja pelottelemaan/piinaamaan eläviä.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!