Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

aamulla kun herään...

Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 12.01.2007 16:29

Lainaus: Henna

Mutta syödä on aina pakko, muuten pyörryn jo ennenkö pääsen kouluun asti.

sama juttu, minulla kun on sellainen ongelma, että pitää syödä vähän mutta usein. Minun pitää useimmiten katsoa kellosta, että muistan syödä, pitää tehdä se n. kolmen tunnin välein tai verensokeri romahtaa räjähdysmäisesti. Kerran koulussa ei ollut rahaa välipalaan pitkänä päivänä ja sitten melkein pyörryin ja kotona oksensin loppupäivän makoisia vatsahappoja. eli en voi yksinkertaisesti lähteä mihinkään syömättä.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 12.01.2007 16:35

Lainaus: Iiriva

sama juttu, minulla kun on sellainen ongelma, että pitää syödä vähän mutta usein. Minun pitää useimmiten katsoa kellosta, että muistan syödä, pitää tehdä se n. kolmen tunnin välein tai verensokeri romahtaa räjähdysmäisesti.

Mulla on sama juttu! Yleensä mulla on varmuudeksi sellaisia glugoosi-pussukoita mukana, joista saa äkkiä vereen sokeria, jos se romahtaa.
  • Lähetetty: 12.01.2007 16:38
Mutta minulla ei ole edes mitään sairautta... jos en ihan 100% muista väärin, sinulla, Poison, on diabetes...? anteeksi jos muistin ihan vituralleen... :/
Kirjoittanut: blackie (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 12.01.2007 16:39
Suihkuun, syön aamupalaa, meikkaan, puen, hiukset kuntoon ja jos aikaa jää niin kehitän jotain omaa. Samalla kun meikkaan niin kuuntelen musaa.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 12.01.2007 16:40

Lainaus: Iiriva

... jos en ihan 100% muista väärin, sinulla, Poison, on diabetes...?

Kyllä muistit oikein. Mutta en joudu pistämään, mulla on vain tabletit.
  • Lähetetty: 12.01.2007 16:45

Lainaus: poison

Mutta en joudu pistämään, mulla on vain tabletit.

sentään

johtunee pienestä koostani. tai siis en ole yleisesti pieni, mutta painan niin helvetin vähän. ja vatsani ei enää edes ilmoita nälästä murinalla, se vaan iskee heikotuksena. sitten pitää vain tarkistaa, kauan siitä on kun viimeksi on syönyt, ja yleensä liikaa.

inhoan silti heräämistä.
Kirjoittanut: liothe (Nimetön)
  • • Muokkasi: liothe
  • Lähetetty: 12.01.2007 17:32
Riippuu onko kyseessä vapaapäivä vai joutuuko painumaan töihin.
Jos on vapaata: herään hitaasti, syön, juon kahvia ja luen lehteä.
Jos töitä: nousen kiireellä, vaatteet päälle, koira ulos, syön, juon kahvia, luen lehteä ja painun töihin.
Kirjoittanut: Velvet Grey (Nimetön)
  • Lähetetty: 12.01.2007 18:20
Kouluaamuna: suljen kännykän, etsin rillit, pistän musaa soimaan (cd-muodossa), puen, pistän kahvia ja sen tippuessa valmistan aamupalaa, syön, menen meikkaamaan ja harjaamaan hiukset, juon edelleen sitä kahvia, menen jäljelle jääneiksi pariksikymmeneksi minuutiksi omaan huoneeseeni kuuntelemaan sitä musaa tarkemmin ja pohtimaan mukavia (yleensä juon edelleen sitö kahvia), pistän kamat kasaan, heitän rotsin niskaan ja kengät jalkaan ja lähden junalle.

Vapaa-aikana: se niin riippuu siitä, onko äitini kotona vai ei. Jos ei, saan nukkua sentään pitkään, jonka jälkeen herään, pistän koneen päälle ja musaa, menen keittämään kahvia yövaatteissa, jumitan, saatan syödä aamupalaa, tai jos on myöhäinen iltapäivä niin päiväruokaa. Ja sitten jumitan usein loppupäivän koneella, vaikka muutakin tekemistä olisi. En vaan osaa siinä pökkelöisessä liikaanukkuneessa tilassa tehdä mitään järkevää.
Kirjoittanut: Raivonkyynel (Nimetön)
  • • Muokkasi: Raivonkyynel
  • Lähetetty: 12.01.2007 18:28
Tästä päivästä lähtien tädin käsi törmää kattilan kanteen, kun oli pakko pistää kännykkä kattilaan ja kansi päälle, etten vähingossakaan saa sitä kännykkää unissani pois päältä. Ja että pärisee kunnolla.

Muuten sitten tuijottelen kotvasen ja sen jälkeen meikkaan, puen päälle, pakkaan repun. Kouluaamuina en syö mitään, koska harvoin pystyn syömään mitään kun on niin aikainen aamu. Lääkkeet on sentään pakko ottaa. (Onneksi meillä on ruokailu jo yhdeltätoista Sitten tallustellaan bussiin.

Hyvin useasti noudatan myös kaavaa: herään viittä minuuttia ennen bussin lähtöä keskustasta, kiskaisen vaatteet päälle, kirjat äkkiä reppuun ja juosten bussiin ja meikkaus vasta bussissa.
Kirjoittanut: Komori (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 13.01.2007 13:22
Pistän herätys kellon pois päältä ja kierin keittiöön. (jalat ei toimi heti aamulla)
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit