Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

aamulla kun herään...

Kirjoittanut: Sharwynn (Nimetön)
  • Lähetetty: 13.01.2007 15:16
Kouluaamuina sohin kädelläni kännykkää vaientaakseni sen ja nousen samantien ylös koska jos jään vain sänkyyn vötkyilemään nukahdan vain uudelleen enkä sitten ehdi ajoissa mihinkään. Sitten musiikkia soimaan, vessaan, kaakaovesi kiehumaan (mulla on aina talvisin lämmintä-kaakaota-heti-aamulla-addiktio), meikki ja vaatteet, hiusten kampaus, rauhallinen aamupala ja se kaakao. Laukun pakkaan aina illalla koska jos pakkaisin sen aamulla siitä unohtuisi 100% varmuudella jotain elintärkeää. Sitten vain takki niskaan ja bussipysäkille.

Vapaa-aamut taas ei mene minkään tietyn kaavan mukaan, se riippuu ihan missä olen ja menikö myöhään edellisenä iltana jne (miten mie sain tuonkin kuulostamaan niin.. äh).
Kirjoittanut: Fereyja (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 13.01.2007 18:38
Päivä alkaa ensimmäisenä kauheaan hyökkäykseen kännykän kimppuun huoneen toiselle puolelle sammuttamaan se ensimmäisen hälytysäänen jälkeen (on niin sietämätön ääni) ja jatkuu miettimällä taasko täytyy elää todellisuudessa huonoilla parantumisen mahdollisuuksilla. Ja siitä eteenpäin rutiinilla syömään ja pakkaamaan reppua... En nyt ole enää niin elämänhaluinen, mutta pakko mikä pakko.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.01.2007 20:14

Lainaus: Henna

Mutta syödä on aina pakko, muuten pyörryn jo ennenkö pääsen kouluun asti.

Minun taas on pakko syödä jotain siksi, että minusta tulee nälkäisenä aivan sa*tanan äkäinen...
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 13.01.2007 20:27
kahvit tippumaan, röökille,vitapore+kahvinjuontia, uutisten ja sään tarkastus, töihin/päivän hommia suunnittelemaan, jos ei ole valmista ohjelmaa. aamiaista en ole syönyt vuosiin...
Kirjoittanut: gootti (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 13.01.2007 21:56
vessaan,kahvia tippumaan,kalevan luku,pukeminen,hiusten harjaus..siinä se aamu meniki=)
Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 13.01.2007 22:00
Avaan silmät, katson ympärilleni, jos paikka ei oo tuttu niin huudan "mis mä oon", sitte kokeilen onko taskussa känny+lompakko, sitte tsekkaan kuka mun vieressä nukkuu... No siitä se sitten vaan on pelkkää ylämäkeä koko homma. Hyvällä säkällä jääkaapista löytyy jonkun kaljaa.
Kirjoittanut: Kaihomieli (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 13.01.2007 22:33
Arkisin kellon soidessa vääntäydyn ylös sängystä, vaikka olisikin niin ihanaa käpertyä takaisin nukkumaan. Sen jälkeen etsin itselleni jotakin päälle ja lähden metsästämään keittiösta ruokaa. Ehostan itseni kuntoon ja häivyn kotoa.

Viikonloppuaamuisin ei ole mitään erityisiä toimenpiteitä.
Kirjoittanut: Shaft (Inkvisiittori)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 13.01.2007 22:53
5.24 herätys
Vaatteet päälle
Nopea hampaiden ja naaman pesu
5.29 Pyörän päällä pihalla ja töihin menossa.
5.44 työpaikalla
5.54 työpisteellä
Kahvit ja rupattelut ennen töiden alkua.
työt alkaa 6.00
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 14.01.2007 11:42
unohdin sanoa, että lääkket pitää muistaa ottaa jo ennen kuin pistää vaatteet päälle
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 14.01.2007 16:09

Lainaus: Iiriva

unohdin sanoa, että lääkket pitää muistaa ottaa jo ennen kuin pistää vaatteet päälle

Mä otan lääkkeet jo aikaisemmin, sit meen takaisin nukkuun. Sit kun herään tosissani, niin kahvia, jos en oo lähdössä mihinkään. Jos taas olen lähdössä, lähden ilman aamupalaa, ja juon aamukahvin jossain muualla.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit