Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Gootin Ruokaa

Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 20.02.2007 14:44

Lainaus: Aditu

Nyt pitää vaan vielä kadottaa ne jonnekkin

No, sehän on se helpoin osuus...
Kirjoittanut: figurehead (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 20.02.2007 15:19

Lainaus: kuopassa

Tästä esimerkkinä Suomen hinku halata Venäjän karhua. Nyt pitäisi suhtautua Iivanaan kuin hyvään ystävään, vaikka vain joitakin vuosikymmeniä on kulunut siitä kun tapeltiin nenä verissä sitä vastaan.

No ei saatana nyt sentään. Siis pitääkö historiasta oppia se, että muihin ei voi luottaa eikä pitää tasavertaisina yksilöinä ynnä muuta perus suvaitsevaista juttua. Pahimpaan pitää siis aina varautua ja parempi olisi jos muita kansalaisuuksia tai etnisiä ryhmiä tai uskontoja ei olisi, koska ne ovat aina uhkia. No ei muuta kun Hitlerin opit sitten taas käyttöön. Mä oon ymmärtäny et nää Hitlerin toimet on tapetilla aina sen takia ettei kukaan olis yhtä idiootti omissa uskomuksissaan. Et siitä sen ajan ihmisten hölmöydestä seurata yhtä idioottia opittais jotakin ja ettei vastaava toistuis enää koskaan. No kyllähän me se tiedetään, että silloin tällöin hitlerin tyylisiä "puhdistuksia" toistuu kuten esim. Balkanilla ja Ruandassa kävi. Mut johtuisko se siitä, et jostain kumman syystä siellä täällä ylläpidetään just tollasta naapurivihaa mikä meille suomalaisille ryssiä vastaan tulee näköjään äidinmaidossa.

No mikäs siinä..Ei suhtauduta "Iivanaan" ystävänä vaan SYÖDÄÄN NE !! Niitä on paljon ja niistä riittäisi Afrikkaankin kun ovat siellä tahallaan lisääntyneet ja juoneet kaikki vetensäkin. Eikä ketään vois edes syyttää ihmissyönnistä. Venäläiset kun eivät ole ihmisiä ja maassa nimeltä Afrikka asuu vain apinoita...Just näin...
Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 20.02.2007 18:52

Lainaus: poison

Kyllä sitä pitää itseään hemmotella myös hyvillä ruuilla

Mitä vikaa muroissa on? Oon liian laiska tekemään parempaa ruokaa, edes siinä mielessä että hemmottelisin itteäni. Tarvitsisin henkilökohtaisen kokin.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.02.2007 21:55
Otinpa sitten lusikan kauniiseen käteen ja kokeilin tuota Chrystaliksen ohjetta soijaversiona, setsuankastikkeella (miten h-ssa sitten oikein kirjoitetaankaan) höystettynä. Hyvä tuli!!

Laittakaahan, ihmiset, enemmänkin reseptejä kehiin! *ripsien anova räpsytys*
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 23.02.2007 17:16

Lainaus: Piiskansiima

Otinpa sitten lusikan kauniiseen käteen ja kokeilin tuota Chrystaliksen ohjetta soijaversiona, setsuankastikkeella (miten h-ssa sitten oikein kirjoitetaankaan) höystettynä. Hyvä tuli!!

Laittakaahan, ihmiset, enemmänkin reseptejä kehiin! *ripsien anova räpsytys*

aivan, ei minulle kyllä todellakaan ole tullut aiemmin mieleen, että kookosmaitoa voisi pistää riisiinkin.
Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 23.02.2007 17:24
Olen harrastanut reseptien keräämistä monta vuotta, ja niitä on kertynyt niin paljon etten enää tiedä minne niitä tunkea, kaikki kaapit ja laatikot on täynnä niitä! o__O Mutta jos joku päivä jaksan alkaa seuloa niitä läpi, voisin tänne muutaman helmen laittaa. Tosin niitä on sellanen vuori että saattaa mennä vähän aikaa että saan itteni liikkeelle...
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 19.03.2007 15:23
Multa löytyy erikoisia muonia, kuten Mummon muusi+tonnikala/ jasmiiniriisi+tonnikala/makaroni+tonnikala..makaro nia nuggetit..hernekeittoa justolla. kaikkee kummallista mutta hyvää.. kokeilkaa noita...!
Kirjoittanut: CybellaTraurig (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 19.03.2007 22:23
Minä oon kasvissyöjä (joskus syön tosin kanaa ja kalaa xD) Parasta on kesällä grillailla kokonaisia tomaatteja grillissä, siihen päälle pari siivua juustoa sulamaan Minun lemppariherkkua.
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 19.03.2007 23:12

Lainaus: Iiriva

aivan, ei minulle kyllä todellakaan ole tullut aiemmin mieleen, että kookosmaitoa voisi pistää riisiinkin.

ei sitä tuukkaan mieleen ellei kokeile ja makustele erilaisia yhdistelmiä... x) eli siitä vain, se lusikka rohkeasti kouraan ja kokeilemaan!

Nyt taas vuorostani tiedustelen, minkälaista sapuskaa uskaltaa lihattomana kokeilla ? Mitä saakaan aikaiseksi ilman sitä lihaa, kalaa, kanaa...? Vinkkejä kaipaillaan!
Kirjoittanut: Transylvania (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 20.03.2007 11:11
Se on jännä homma, että aina silloin ku kaapissa "ei ole mitään" ja on rahat vähissä tai ei vaan jaksa kauppaan raahautua, niin silloin syntyvät parhaimmat ruoat. Meilläkin tässä vähän aikaa sitten "ei ollut kaapissa mitään", niin saatiin tälläisista aineksista ihan toimiva kasvispasta: Fusilleja, paprika, valkosipulia, sipulia, tomaattipyreetä ja mausteita. Iha hitsin hyvää oli, vaikka aineksia ei kamalasti ollutkaan. Pitää tehdä joskus uudestaankin, vois lisätä erilaisia kasviksia.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit