Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Gootin Ruokaa

Kirjoittanut: nahkarotta (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 04.08.2007 19:46
olen tässä ajan myötä huomann että kokkailu on aika mukavaa touhua. eineksiä en syö mistään hinnasta, enkä käytä mitään pakasteita. mahdollisimman tuoretta lähiruokaa tai luomua. mahdollisimman lisäaineettomia mehuja, mausteita, leikkeleitä, ym..

lähinnä teen ruuan intialaisen tai thai-keittiön mukaan. riippuu fiiliksestä. kala ei mausteita juurikaan kaipaa. suola ja pippuri riittää.

jos teen vain kasvisruokaa niin siinä noudatan kreikkalaista keittiötä, feta on meinaan juustoista mahtavinta. lisään kasvis ruokaan yleensä pähkinöitä energiaksi.
Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 05.08.2007 16:22
Oon päässy pitkästä aikaa kokkailee ihan kunnolla. Kauankohan siitä on, ku viimeks on tullut jotain tehtyä, hmm... No, kauan kuitenkin.

nyt oli nääs veljen rippijuhlat, sinne piti hullun lailla leipoo ja kokkailla. Mukavaa oli.
Kirjoittanut: Haze (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 07.08.2007 01:52
Voin sanoa melkeinpä rakastavani kokkaamista, mutta useimmiten siihen ei ole aikaa. Yleensä sitä vaan lämmittää jonkun mikroruuan, tekee nuudeleita tai muuta tällästä nopeeta.
Nyt kesällä on ollut onneksi enemmän aikaa, ja perhe on saanut kestää tavallista enemmän minun tekemiäni ruokia.

Salaatit ovat myös aivan mahtava keksintö, tuntuu että voisin elää pelkästään niillä. Varsinkin kreikkalainen salaatti on erittäin ihanaa
Kirjoittanut: Sharwynn (Nimetön)
  • Lähetetty: 24.08.2007 17:05
Banaanicurrykastike on tosi hyvää riisin kanssa.
Kirjoittanut: kuina (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.08.2007 17:09

Lainaus: nahkarotta

mahdollisimman tuoretta lähiruokaa

onko tarpeeksi tuoretta jos ampuu puoli tuntia ennen pataan nakkaamista xD
on siinä niinki käyny mulla
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 28.08.2007 02:12

Lainaus: kuina

onko tarpeeksi tuoretta jos ampuu puoli tuntia ennen pataan nakkaamista

unohtuiko riiputtaminen? on meinaan hyväksi mureudelle jos parikin päivää pitää roikkumassa lintuja. vaikka olivathan nuo kelit hiukka lämpimiä tuossa 20.8. ja pari päivää eteenpäin...

saalis on jo syöty, laitettiin kunnon sorsapaistokset... namia olivat.
Kirjoittanut: Vulpecula (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.08.2007 13:49
Tykkään kokkailla kasvisruokia ja kokeilla erilaisia makuja. Linssit, pavut, tofu sun muut ovat yllättävän maukkaita. Mikään kasvissyöjä en täysin kuitenkaan ole, vaikka punaista lihaa vältänkin mahdollisimman paljon.
  • Lähetetty: 28.08.2007 15:49
Nonni, olen lopettanut lihan syönnin, syön enää vain kalaa. Mitään erityistä syytä tähän ei ole, en vain ole koskaan oikein pitänyt punaisesta lihasta ja kanakaan ei enää maistu hyvältä Ö.ö
Kirjoittanut: Vulpecula (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.08.2007 20:39

Lainaus: Sharwynn

Nonni, olen lopettanut lihan syönnin, syön enää vain kalaa.

Kyllähän sitä kalaa kannattaa syödä, etenkin jollei punaista lihaa harrasta. Näin ainakin väitetään, että kala ois huipputerveellistä.
  • Lähetetty: 28.08.2007 21:32

Lainaus: Vulpecula

ainakin väitetään, että kala ois huipputerveellistä

Ainakin se on hyvää
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit