Gootti.net

Gootin Ruokaa

Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 22.07.2008 20:46

Lainaus: Vampiric_

Joskus tulee syötyä pitsaa ja sun muuta roskaruokaa

Eihän se herkullinen itse tehty pizza ole roskaruokaa. Mahtavan hyvää
Kirjoittanut: Kivesnipsutin (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 22.07.2008 22:13
Laiska kokkaaamaan kovin olen. Pääasiassa syön nuudeleita tai tuoreita hedelmiä, helpolla pääsee ja hedelmät ainakin nyt oikein hyviä ravintoarvoiltaan ovat.
Sit jos innostuu niin pääasiassa teen itämaisia wokkimättöjä ja ihan pimeitä kastikkeita.
Kokeellinen keittiö on mun juttu.
Ja tosiaan, vege olen.
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.07.2008 22:22

Lainaus: poison

itse tehty pizza ole roskaruokaa.

Niin mutta tarkotin jonkun pizzerian sika rasvasii pitsoi :P
Kirjoittanut: vampyr (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 23.07.2008 12:03
Nyt lomalla ei tule syötyä juuri mitään. Jos on semmonen kotipäivä, ei jaksa edes nousta sängynpohjalta laittamaan ruokaa, ja jos on menossa niin sitten ei vaan kerkeä, on parempaakin tekemistä.

Äsken kyllä ryhdistäydyin ja kokkasin juustopastaa
Kirjoittanut: MaleGothHki (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 08.08.2008 23:04
LIHAruoka tietenkin.

Tämähän on kaikille selvä. Gootin ruokavalioon kuuluu liha, vegaanit on sitten niitä anarkisti/kettutyttöjä/hörhöjä... Ei pahalla, näin asia on oikeasti ja gootisti.
Kirjoittanut: Dead disco dancer (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 09.08.2008 04:08
Jopas, MaleGothHKi, jopas. No mutta. Kukin tyylillään.
Onhan se kyllä niinkin että varsinkin miespuoleiset synkiöt ovat harvemmin kasvissyöjiä.
(Paitsi ne punk-henkiset.)
Naisistakaan läheskään kaikki eivät kuulu meihin rehunpurija-puunhalaajiin.
Itse olen vegaani.
Kirjoittanut: azazel (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 10.08.2008 17:55
Vihannekset tottakai.. Kaikessa muodossaan ja ilman niitä ällöttäviä salaattikastikkeita.. Nääh... Ja toki feta ( niinkuin joku hauskasti sanoi tätä muuminlihaksi ) Oliivit.. Noo esim Kreikkalainen salaatti..
Kirjoittanut: Morfinsia (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 25.08.2008 17:25
Kasvisruokavaliolla mennään...Eli iloisen väristä porkkana/peruna/pakastevihannes "mössöä" oli tänäänkin. Ja kävin myös marjassa tänään.Vattuja pakkaseen. :'D
Kirjoittanut: Exosist (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 25.08.2008 18:07
Kasvisruokaa enimmäkseen. Ja kalaa.. Mutta jostain sian tai naudanlihasta en piittaa yhtään.

Nykyisin en syö melkein yhtään kun ei vaan tee mieli.
Kirjoittanut: HepZusi (Mister Halloween 2007)
  • Lähetetty: 25.08.2008 18:40
MaleGothHki hörhöä on minusta syödä lihaa ja sitten muka väittää pelkäävänsä ilmastonmuutosta ja sen seurauksia. Lihan tuotanto nimittäin saastuttää törkeästi. Ne pellot joita käytetään eläinten rehuiksi voitaisiin valjastaa ihmisiä varten, niin tulisi noi viljojenkin hinnat taas järkeviksi.

Tällä hetkellä syön jäätelöä.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit