Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Gootin Ruokaa

Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 30.11.2008 16:02

Lainaus: pimeyden_hehku

mutta ehdoton lempiruoka on pippuripihvi!! mitä raaempi sen parempi.

Raaka pihvi on kyllä tosiaan hyvää.
Nyt mä odotan jo joulua, ja kinkkua
Kirjoittanut: Barokki (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 30.11.2008 16:09

Lainaus: poison

Minä en odota, en varsinkaan jouluruokien takia. Suomalainen jouluruoka ei ole mielstäni erityisen hyvää, päinvastoin ! Ei pysty..
Kirjoittanut: Unholysacrament (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 30.11.2008 16:45

Lainaus: darkAngel

pizzzzzzzzaaaaaa... njam. isi tekee pizzaa ruuaks. isi teke hyyyyyyyyyyyyvääää pizzaa. muoks. olipas aivoton postaus.

BrrrraaiiiNNNSSS! for dinner.

Kalkkunaa ja perunamuusia meillä kylläkin on
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Lähetetty: 01.12.2008 00:46

oi niin on. ja mulle iski kans nyt hirvee joulun odotus. voi mitä kaikkia ihanuuksia aina onkaan. savustettua kalkkunaa, kinkkua, penne-makaroonilaatikkoa, porkkanalaatikkoa, lanttulaatikkoa, savulohta, graavilohta, lipeäkalaa, karjalanpaistia, peruna-, punajuuri- ja sienisalaattia. ah nam. voi miten voikaan tulla nälkä pelkästä ajatuksesta.
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Lähetetty: 01.12.2008 12:15

nam kyllä. Ja ravintolassakin jos ja kun käy syömässä niin ehdottomasti pitää tilata pihvi medium miinuksena. mmmm.. ihanaa, kun pihviä leikkaa ja veriset nesteet tirraavat pihvistä ulos.. Ei saisi ajatella, kun tulee nälkä.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 08.03.2009 10:27
Jatketaan juttua täällä.
Kirjoittanut: AnnaAngel (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.03.2009 08:46
Enimmäkseen kokkailen soija ruokaa,mutta viimeaikoina on tullut syötyä myös lihaa,kalaa ja kanaa.
Rakastan ruuanlaittoa
Kirjoittanut: Sulevi (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 09.03.2009 17:12
Minäkin olen ruuanlaittajia. rakastan eteenkin välimerenalueen ruokia. Kreikkalaista ei voi koskaan saada tarpeeksi, Kreikassa ollessani voisin vain syödä kaiken aikaa. Pidän myös mausteisesta ruuasta.

Pidän myös leipomisesta, ja jäliruokien tekemisestä. Juustokakun tekeminen on todella mukavaa, ja saan siitä vieläpä oikein syömäkelpoista. Muutenkin rakastan liivatteen käyttöä, joskus tuntuu siltä, että talosta ei koskaan löydy tarpeeksi liivatetta kaikkiin kokeiluihini.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 09.03.2009 17:14
Tänään laitoin ihanaa, marinoitua kirjolohta+vihanneksia. Oli muuten älyhyvää! Näin as a matter of fact vain.
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Lähetetty: 11.03.2009 11:19
syötiin kaverin luona eilen lihapiirakoita (kylmänä siis ja dipattiin ketsupissa) ja niiden kanssa pastaa ruokakermatomaattimurska-jutskassa (en tiiä oliko kastike tai jotai) ai että oi hyvää vaikka ois saanu olla hiukan suolaa keitinvedessä. mitähän sitä tänään keksis...
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit