Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Sairaudet/Allergiat (ne omituiset ja normaalit)

Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 20.04.2007 12:15

Lainaus: helvetinkoira

Leikattukkin on.

Siihen oli kans joku uus hoitomuoto ,et ne polttaa sen suonikohjun auki, tjsp.. En minä tiiä!

Tosiaan, itselläni on astma (rasitus semmonen) ja siihen se sit jääki (jos kusipäisyyttä ei lasketa sairaudeksi) mul on sillai hassu et en sairasta juur ollenkaan/mitään paitti kerran vuodessa. Kerran vuodessa iskee sit sillai et oon viikon pari poissa... :E Et ihan jees ?
Kirjoittanut: Nina (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 03.05.2007 19:40
Multa löytyy kiiviallergia eli on niinkin ihana että kun syön kiivejä(mistä muuten pidän kovasti) niin lähtee suusta nahka kuoritutumaan ja kerran tuli joku tulehduskin.
Mulla on perinnöllinen anemia ja ilmeisesti b-12 vitamiinin imeytymisenpuutejoku joten joudun sitten kolmekymppisenä todennäköisesti piikitettäväksi koko loppuelämäni ajan.
Sitten on vielä murtunut varvas jota ei korjattu ajoissa ja se vääntyy ihan miten sattuu, sekä verenvuototauti.
Kirjoittanut: DeathMask (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 04.05.2007 08:31
Selkäranka *******. Skolioosi on nyt ihan perus juttu, sitä kun esiintyy melkein joka toisella (vai miten se oli) mutta mulla on, olisko joku 3s vai 4s alin nikama pois paikaltaan ja se on vetänyt koko selkärangan mukanaan. Eka vaihe kuulemma. Mut sen takia ravasin parin kolmen kuukauden aikana sairaalassa toistakymmentä kertaa, Raumalla, Porissa, Tampereella ja Hesassakin kerran. Sitten ei ole muuta ku pieni suklaa-allergia ja ettei vatsa kestä kermaa kahvin kanssa (töissä kun ei ole maitoa).
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 11.05.2007 18:59
Siitepölyille, ihan kaikille niille olen allerginen..
Kirjoittanut: Lotus (Aktiivi)
  • Lähetetty: 11.05.2007 19:18
Täältä löytyy hevosallergia, ja lievä homeallergia.

(henkisiä onkin sitten enemmän.
koulu
etenkin matematiikka
aikaiset heräämiset
kylmät suihkut
ulkoilma)
Kirjoittanut: Deadly Nightshade (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 20.06.2007 23:24
Ainakin psoriasis ja toisessa polvipussissa limaa.
Kirjoittanut: Kivesnipsutin (Aktiivi)
  • Lähetetty: 21.06.2007 01:38
Eipä oikeestaan ole mitään muuta kuin se, että muutun auringossa täplikkääksi, siis ei mitään pienii täplii vaan kunnon maksaläiskii joka puolel. Ehk pitäs käydä kattoo lääkäris millaset noi maksan arvot on mutta empä oo jaksanu.
Kirjoittanut: nocturnal_chimaira (Nimetön)
  • Lähetetty: 21.06.2007 08:58

Lainaus: DeathMask

Raumalla

mitäs pidit täällä olosta
Kirjoittanut: Gothy (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 21.06.2007 09:41
Mulla on ollu ( Ja on edelleen ) Sellanen et mulle tulee välillä sellasii tärinä-kohtauksii... Niinkun tätä kirjottaessa. Kuulo meinas lähtee ku 5 vuotiaan tipuin jostain 4-6 m. kivee pää eellä... onneks siit ei tullu pahaa juttuu... Joo mut ei pysty kirjottaa enempää... Täristen pois koneelta
Kirjoittanut: nocturnal_chimaira (Nimetön)
  • Lähetetty: 21.06.2007 10:33
no minulla on siitepöly allergiat ja yleensä se menee kyllä niin pahaksi että alkaa henkikin pihisemään, kiitos koivujen
siitä sitte isukin inhalaattoria käteen..
ja sitten on joka talvi todella kamala yskä..
en minä edelleenkään tiedosta lämpötiloja joten kävelen ulkona teepaidalla
no sillä aiheutan itselleni kuumeen ja niin pahan yskän että oksennan limaa joka toinen minuutti..
minua saisi kyllä hoivata talvisin
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit