Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Sairaudet/Allergiat (ne omituiset ja normaalit)

• Vastaa
Mä oon fyysisesti terve puk... siis terve kuin pukki.

Most will fail and all will die so none shall live to tell the tale.

• Vastaa

Lainaus: Kuutar

Minulla on myös eräänlainen ääreisverenkierto häiriö,

miun suvussa on samaa vikaa, muttei vakavana. pelkästään se, että kohottaa käsiään vähän ylemmäs kun on koneella kirjoittaakseen ja tekee sitä kauan, huomaan usein, ettei käsissäni taaskaan oikein veri kierrä enää.

ja olin viimeksi tänään sydänkäyrä-kontrollissa. -.-

Vah! Denuone latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur.

• Vastaa
Iiriva, minulla se verenkiertohäiriö aiheuttaa sen että melkeen aina on kylmät kädet ja jalat, ja varsinkin just koneella huomaa, ei kuitenkaan tunne kylmää niin että paleltaisi, mutta poikaystävänikin aina nauraa ettei voi pitää minua kädestä kun minulla on nii jäätävät sormet

vain yön pehmeä kosketus ihollasi, vain tuulen viimeinen kylmä henkäys - hiljaisuus, pimeys ja sinä.

• Vastaa

Lainaus: Kuutar

Iiriva, minulla se verenkiertohäiriö aiheuttaa sen että melkeen aina on kylmät kädet ja jalat

minun poikaystäväni taas lähinnä yrittää epätoivoisesti lämmitellä käsiäni. nytkin kädet ovat jääkylmät ja sormet kankeat, vaikkei muuten ole kylmä. Ja mikäs sen parempaa, kun tunkea jääkylmä jalkapohja poikaystävän reiteen juuri kun hän on nukahtamassa! olen ilkeä. mutta yksin on tylsä valvoa.

Vah! Denuone latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur.

• Vastaa
Itselläkin anemia.
Pirun yleinen meillä nuorilla ihmisillä.

On totta, ettei ihminen ole saari. Mutta kuolleista ihmisistä saa rakennettua hyvän lautan.

• Vastaa
Astma ja allergioita löytyy, mutta ne ei oikeastaan elämää haittaa. Allergiatkin on ilmeisesti lieventyneet.

Atooppinen ihottuma on kanssa. Se ei muuten haittaisi elämää, mutta kun se joskus tulehtuu ja mätii ja sitten ei ole kivaa :/ Onneksi sekin hoituu lääkkeillä, mutta ottaa vaan vähän päähän kun tommonen pikkupikkutuubi tota ihmerasvaa maksaa jotain 30 euroa ja mä olen köyhä peruskoululainen joka maksaa ite lääkkeensä :P sitten jos en tuota rasvaa joka päivä käytä, niin tulehtuu taas
  • Vastaa

Lainaus: Iiriva

Ja mikäs sen parempaa, kun tunkea jääkylmä jalkapohja poikaystävän reiteen juuri kun hän on nukahtamassa!

heh tuosta minullakin on kokemusta
ja kaikki aina yrittää "laittaisit sitten lapaset käteen" eihän se mitään auta, enkä voi istua sisällä koneellakaan lapaset kädessä

vain yön pehmeä kosketus ihollasi, vain tuulen viimeinen kylmä henkäys - hiljaisuus, pimeys ja sinä.

• Vastaa
ittelläni on rasitusastma ja allergioita on pari yks lisäaineallergia ja suklaaallergia

Prkl haluun huulilävärin ;><3

• Vastaa
ei niinkään sairauksia mutta liuta erinäisiä fyysisiä vammoja jotka vielä parannuttuaankin tahtovat antaa sitä ihanaa kipua joka antaa voimaa hymyillä olen allerginen huonolle musiikille, päänaukomiselle/fittuilulle ja hihhuleille.

amen..

• Vastaa
nojoo... anemia, jota itse en tunnusta itselläni olevani, henkinen peruna-allergia, kylmäallergia, tulee ihottumaa kylmästä ja sitä rataa, ja hmm.. no täl hetkel koskee hitosti niskaan..

katkeria aatoksia.Ahihi

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 goottiyhteisön jäsentä (). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!