Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Sairaudet/Allergiat (ne omituiset ja normaalit)

• Vastaa
Mie olen allerginen melkein kaikelle mitä vain kuvitella saattaa. Siis ihan oikeasti.
Ruoka aineista on helpointa luetella ne joita voin syödä: liha ja appelsiinit.
Sitten olen allerginen erilaisille väri aineille, en voi esim, koskea biljardi pöydän pelikankaaseen tai grilli hiiliin koska saan ihottumaa. Olen myös allerginen auringolle joten en voi oleilla rannalla tai pitkää aikaa auringon paisteessa.
  • Vastaa
Ainoastaan fyysiset, vai myös psyykkiset sairaudet?
Sairastan kilpirauhasen vajaa-toimintaa, joka onneksi pysyy elinikäisellä lääkityksellä hallinnassa. Minulla on myös osteoporoosi.
  • Vastaa

Lainaus: Iiriva

Minulla on myös eräänlainen ääreisverenkierto häiriö,

Kädet kuin ruumiilla. Mut ei tää kyllä elämisen kannalta mitään isoja ongelmia aiheuta.

muuten mä olen vain Asperger-kakara. ja helvetin pahasti llerginen kissoille.

Elämä on kuin suklaaboksi. Joskus se on täynnä kuolleita rottia.

• Vastaa
Mulla on Kopparbergin light-tölkkisiideriallergia. Tallimme kuivaheinä saa minut pärskimään kastelemattomana, ja on tuo pintakuiva ihokin näin talvella aika ikävä.

Eli toisin sanoen, terve pukki minäkin. Voiko naisesta sanoa pukki? Pukin vastine. Eiku...

Suomalaisilla on kyllä aika pirusti kaikenmaailman allergioita ja synnynnäisiä vikoja. Täällä on vain niin sisäsiittoista tämä meininki. Ilmankos olen näin terve kun minut on kasattu eri puolelta Suomea + itärajan tuntuman toiselta puolelta!

"I reject your reality and substitute my own!" - Adam Savage

• Vastaa

Lainaus: Piiskansiima

itärajan tuntuman toiselta puolelta!

samoin kuin! ;D

Vah! Denuone latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur.

• Vastaa
Kärsin pahanlaatuisesta siitepölyallergiasta ja eniten altistaa koivu. Keväisin olen ihan tukossa ja lääkkeitä on pakko syödä muuten nousee heti 39 asteen kuume. Olen myös jonkin verran alleginen kissoille, mikä harmittaa suuresti, koska rakastan noita suloisia purisijoita ja tahtoisin ottaa itsellenikin oman. Sitten on sama vaiva kun täällä muutamilla eli heikko ääreisverenkierto ja seurauksena alati kylmät kädet ja jalat, mikä ei sinänsä elämistä juuri haittaa. Ruoka-allergioita ei oikeastaan ole, paitsi valikoiva omena-allergia, joka ilmenee suun ja nielun turpoamisena tiettyjen omenalajikkeiden kohdalla, siksi omenoiden syöminen on riskialtista ellei satu olemaan sellaista lajia, josta ei tule oireita.

Does it really matter?

• Vastaa
Ja sitten on tietysti yksi allergia jota näyttää olevan suvussamme jo monessa polvessa, mutta siitä en sitten kerro tarkemmin. en viitsi.

Vah! Denuone latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur.

• Vastaa
Tähän mennessä en ole huomannut mitään fyysisiä tauteja tai allergioita.
Henkinen allergia on tomaattia kohtaan, en vaan siedä. Jotkin omenamehut aiheuttavat vatsakivun muttei onneksi mitään sen vakavampaa. Henkisiä ongelmia onkin sitten vähän enemmän. x)

"Oi veljeni puu, oi siskoni heinä, oi sukuni suuri: eläimet. Samaa kudetta ollaan, samaa verta ja tuhkaa, samaa ahdistusta ja unelmaa." Laulu rakkaudesta puihin ja eläimiin-Eeva Kilpi.

• Vastaa
Heinänuhan lisäksi olen kissoille ja hevosille allerginen [ovat myös ne ainoat kaksi eläinlajia joita hiukan pelkään].

Minulla on myös ehkä maailman oudoin fobia. Se kammottaa niin paljon etten suostu edes puhumaan siitä.

1-800-SUICIDE

• Vastaa
Allergioita ei ole. Muita sairauksia diabetes ( en joudu kuitenkaan piikittämään), joka rajoittaa ruokavaliota. Verenpainetauti, ynnä kolestrolin kanssa saa olla tarkkana ja syödä mahdollisimman rasvatonta. Sit on vielä psyykkinen sairaus. Eiks näitä tässä jo ollutkin? Eli sairas kuin sairas pukki

pimeys=hulluus

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 goottiyhteisön jäsentä (). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!