Mulla on diagnosoimaton epilepsia, joka todennäköisesti johtuu niistä kaikista p'skamömmöistä joita vuosien mittaan tungin itseeni. Ne kohtaukset tulee tosi harvoin, noin 2 kertaa vuodessa, mut ne on niin rajuja, et 3 kertaa olisin kuollut ellei Tarek olis ollu paikalla. Siitä huolimatta viime syyskuussa saamani kohtauksen takia peruuntui se yks sovittu miitti, vaik Tarek yritti pitää mua paikoillaan kohtauksen aikana. Olin noussut yhtäkkii seisomaan ja kaatunut tikkusuorana eteenpäin kohti tv:tä, eka iskin pääni siihen suureen, painavaan televisioon niin, et se oli siirtyny paikaltaan, sit kaiuttimen reunaan, sit tv-tason reunaan ja sit parkettiin. Ja kaikki oli käyny niin nopeesti, et vasta sit Tarek oli saanu musta kii. Olin vääntänyt jalkani silleen luonnottomasti ku Manaajassa on se kohta kun se muija tulee niitä portaita alas. Olin sitten mustelmilla, naama turvonneena enkä päässyt käveleen pariin viikkoon. Mulle kävi niin pahasti, vaik Tarek oli paikalla pitämäs kii ja on tosi vahva! Ajatella jos olisin ollu yksin! Kerrankin kohtaus alkoi siitä kun mulla oli suu safkaa täynnä. Tarek teki heimlichin otteen, muuten oisin tukehtunu, mut siinäkin kohtauksessa olin tietty sätkiny sellasessa pienessä nurkassa pöydän ja seinän välissä, ettei Tarek saanu musta kunnon otetta. Puoli päätä paisu ja poski oli musta ja toinen silmä verenpunainen monta viikkoo. Ja ekan kohtauksen sain Malmin ostarin rullaportaissa! Sillon olin yksin, ja muistan vaan miten just tietysti siellä rullaportaiden yläpäässä lähti taju, ja sit heräsin sieltä kaukaa Prisman ovien luota valkotakkisten ympäröimänä. Sivustakatsojat kerto et oli näyttäny aika hurjalta ku olin alkanu paukkoa niitä portaita alaspäin ja sit sätkiny vielä siinä lattialla monta metriä selälläni eteenpäin ku kala kuivalla maalla! Mulla oli niin paksut rastat päässä sillon et ne pehmensi jonkin verran, kuhmu ei ollut ihan niin valtava kuin olis voinu olla....
Se on niin *********** noissa kohtauksissa kun sitä ei tiedä yhtään et on saanu kohtauksen, ihmettelee vaan miks sattuu kaikkialta ja miks ympärillä olevat ihmiset on kauhuissaan, jotku itkee ja toiset kyselee mikä vuosi nyt on, mikä sun syntymävuotes on jne. Ja kun se ei anna mitään ennakkomerkkejä, siitä saa kuulla vasta sit ku sen on jo saanu

No, allergioita on kala, maksa, pinaatti, tuore tomaatti ja penisilliini. Pienempänä olin myös suklaalle, mansikoille ja kananmunalle allerginen, mut ne on lähteny pois vuosien myötä. Et sellasta. Taas jäin kirjottaan tällasta pitkää stooria vaik piti alkaa siivota!
Vain Viikatemiehelle on ovi avattava. Itse Kuolema on kunkin tavattava. Taipaleellaan ruusut kitkee, lakoon iskee kauran. Vaikka silmäni nyt verta itkee, silti minä nauran.