Gootti.net

Sairaudet/Allergiat (ne omituiset ja normaalit)

Kirjoittanut: Haudattu Banaani (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 04.02.2007 21:16
En ole allerginen millekkään, eikä oikeastaan muitakaan (fyysisiä ;D) ongelmia.
Kirjoittanut: Devilsbride (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 05.02.2007 00:20
Itselläni oli sairaus joka pystyi uusiutumaan murrosikään asti, kolme kertaa se sitten tuli. Munuaisvika (Yäh, miten etova sana).
Allergioita ei ole kummempia kuin nikkeliallergia. Siitä sitten housujen metallinapit ja muut metalliset ihoa koskettavat osat joka ikisten pesukertojen jälkeen umpeen, kangasteipillä. Mukavaa, eikö?
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 05.02.2007 00:26

Lainaus: Devilsbride

Allergioita ei ole kummempia kuin nikkeliallergia.

minulla on lievempi, esim. pitää katsoa, ettei lävistyskoruissa ole nikkeliä, mutta ei sentään napeista oireita tule.

tosin, kun olin kuvaamassa ulkona, yksi viittani soljista osui koko ajan paljaaseen ihoon. oli sitten mukavat ihottumat siinä kohtaa, taisi solki sisältää nikkeliä. yays.
Kirjoittanut: Heyni (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.02.2007 07:35
Virallisesti olen allerginen vain penisiliinille, mut myös mm. kiivi aiheuttaa turvotusta ja kihelmöintiä suussa. Lampaasta irti kynitty villa nostattaa hyvin usein näppylöitä ranteeseen.
Siitepölyallergia on suvussa kulkeva, mulla se pysyy kurissa iha reseptittömillä lääkkeillä ainaki toistaseks eikä ole läheskään niin paha mitä muilla sukululaisilla.

Vammaksi sitten on todettu Robinowin syndrooma jonka kans mä kyl olen suhkot hyvin kumonnu lääkäreiden ennustukset, puhumattakaan kylän terkkarista. Vaikuttaa lähinnä ulkonäköön, plus että puhe on aika epäselvää. En tiiä sitten johtuuko myös toisen korvan lähes kuurous tosta vai onko se jotai muuta "onnekasta".

Jos multa kysytään niin mä oon eri mieltä tosta robinowista, mutsi sattu olemaan sekakäyttäjä ku se mua odotti joten oon aika varma että sen takia mulla on/oli ulkonäkö erilainen.. Ei paljoa, mut riitti se koulukiusaamiseen ja aliarviointiin (vielä joskus nytkin) muuallakin. Ei vielä ihan tietoa riittääkö toi mulle vammaistukeen vai ei.

Masennus löytyy kans, pitkäaikanen ja keskivaikea-vaikea asteinen. Hoidettu on alkaa vasta reilu vuos sitten ja kieltämättä nyt menee paremmin mitä sillo, tosin siinä vuoden aikana on korjattu ulkonäköäki paljo.

Njotta moe vaan _o/
Kirjoittanut: Henna_Witch (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.02.2007 15:45
Mulla on ADHD... Ja oon allerginen pähkinöille... Ei mulla kai muuta... Ehkä....
Kirjoittanut: Kaihomieli (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 18.02.2007 12:48
En ole allerginen millekkään, paitsi nikkelikorut aiheuttaa joskus harmeja.
Kirjoittanut: raavittu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 18.02.2007 12:55
Mulla on diabetes, paniikkihäiriö, ja sit oon kaikenlisäksi maanis-depressiivinen.. Arvatkaa vaan millaisen kasan lääkkeitä saa ottaa aamupalaksi Niin ja oonhan mä allerginen pähkinöille.
Kirjoittanut: Warchild (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 18.02.2007 14:39
Ja unohdin tuolta omastani kiivi allergian...
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 18.02.2007 15:36
Mulla on diagnosoimaton epilepsia, joka todennäköisesti johtuu niistä kaikista p'skamömmöistä joita vuosien mittaan tungin itseeni. Ne kohtaukset tulee tosi harvoin, noin 2 kertaa vuodessa, mut ne on niin rajuja, et 3 kertaa olisin kuollut ellei Tarek olis ollu paikalla. Siitä huolimatta viime syyskuussa saamani kohtauksen takia peruuntui se yks sovittu miitti, vaik Tarek yritti pitää mua paikoillaan kohtauksen aikana. Olin noussut yhtäkkii seisomaan ja kaatunut tikkusuorana eteenpäin kohti tv:tä, eka iskin pääni siihen suureen, painavaan televisioon niin, et se oli siirtyny paikaltaan, sit kaiuttimen reunaan, sit tv-tason reunaan ja sit parkettiin. Ja kaikki oli käyny niin nopeesti, et vasta sit Tarek oli saanu musta kii. Olin vääntänyt jalkani silleen luonnottomasti ku Manaajassa on se kohta kun se muija tulee niitä portaita alas. Olin sitten mustelmilla, naama turvonneena enkä päässyt käveleen pariin viikkoon. Mulle kävi niin pahasti, vaik Tarek oli paikalla pitämäs kii ja on tosi vahva! Ajatella jos olisin ollu yksin! Kerrankin kohtaus alkoi siitä kun mulla oli suu safkaa täynnä. Tarek teki heimlichin otteen, muuten oisin tukehtunu, mut siinäkin kohtauksessa olin tietty sätkiny sellasessa pienessä nurkassa pöydän ja seinän välissä, ettei Tarek saanu musta kunnon otetta. Puoli päätä paisu ja poski oli musta ja toinen silmä verenpunainen monta viikkoo. Ja ekan kohtauksen sain Malmin ostarin rullaportaissa! Sillon olin yksin, ja muistan vaan miten just tietysti siellä rullaportaiden yläpäässä lähti taju, ja sit heräsin sieltä kaukaa Prisman ovien luota valkotakkisten ympäröimänä. Sivustakatsojat kerto et oli näyttäny aika hurjalta ku olin alkanu paukkoa niitä portaita alaspäin ja sit sätkiny vielä siinä lattialla monta metriä selälläni eteenpäin ku kala kuivalla maalla! Mulla oli niin paksut rastat päässä sillon et ne pehmensi jonkin verran, kuhmu ei ollut ihan niin valtava kuin olis voinu olla....
Se on niin *********** noissa kohtauksissa kun sitä ei tiedä yhtään et on saanu kohtauksen, ihmettelee vaan miks sattuu kaikkialta ja miks ympärillä olevat ihmiset on kauhuissaan, jotku itkee ja toiset kyselee mikä vuosi nyt on, mikä sun syntymävuotes on jne. Ja kun se ei anna mitään ennakkomerkkejä, siitä saa kuulla vasta sit ku sen on jo saanu
No, allergioita on kala, maksa, pinaatti, tuore tomaatti ja penisilliini. Pienempänä olin myös suklaalle, mansikoille ja kananmunalle allerginen, mut ne on lähteny pois vuosien myötä. Et sellasta. Taas jäin kirjottaan tällasta pitkää stooria vaik piti alkaa siivota!
Kirjoittanut: The_Killer_Doll (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.02.2007 15:53

Lainaus: Ninni

Sivustakatsojat kerto et oli näyttäny aika hurjalta ku olin alkanu paukkoa niitä portaita alaspäin ja sit sätkiny vielä siinä lattialla monta metriä selälläni eteenpäin ku kala kuivalla maalla!

Varmasti näyttikin pelottavalta. Hui kamala!

Lainaus: Ninni

Olin noussut yhtäkkii seisomaan ja kaatunut tikkusuorana eteenpäin kohti tv:tä, eka iskin pääni siihen suureen, painavaan televisioon niin, et se oli siirtyny paikaltaan, sit kaiuttimen reunaan, sit tv-tason reunaan ja sit parkettiin.

Auts, mahtoi sattua.

Nythän rupeaa kohta jo kesä tulemaan(ainakin ilmat on täällä jo hieman lämpöisempiä) niin minun suurimmat huoleni menevät pois. Tosin tuossa vähän aikaa sitten kävimme lääkärissä niiden jumalattomien pakkasten aikaan ja hän sanoi että saatan joutua jonnekin hengityslääkärille(mikälie) hommaamaan astmalääkkeet...
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit