Gootti.net

Mitä et tekisi mistään hinnasta?!

Kirjoittanut: Kaihomieli (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Kaihomieli
  • Lähetetty: 24.03.2007 13:04

Lainaus: Transylvania

En möisi itseäni mistään hinnasta.

Sama täällä, en myöskään välttämättä tappaisi ketään ihmistä.
Kirjoittanut: Sharwynn (Nimetön)
  • Lähetetty: 24.03.2007 21:15
Tämä on ihan hassua kun todella monet sanovat etteivät voisi tappaa ihmistä, olenko mie sitten jotenkin julma tai kamala psyko koska voisin ihan hyvin tappaa jonkun joka on tehnyt minulle tai muille pahaa tai sitten jollain lailla uhkaa minun tai jonkun minulle rakkaan henkeä. Ei se olisi minulle ollenkaan luonnotonta Ö.ö Huvikseni en tietenkään ihmisiä listisi! Ja sekin on tietenkin eri asia kuka oikeasti ansaitsisi kuoleman, ja muutenkin asiaa on kieltämättä hieman hankala kommentoida koska tälläistä tilannetta ei ole tullut vastaan. :/ onneksi.
Kirjoittanut: Tuulentytar (Aktiivi)
  • Lähetetty: 24.03.2007 21:41
Sharwynn, kyllä mäkin voisin ihmisen tappaa jos se tekis tai yrittäis tehä jotain mun läheisille tai mulle. Eli et sä mun mielestä ainakaan mikään kovin julma tai psyko ole.
Tosin vaikea se on sanoa, että pystyisikö sellaista tekemään kun tilanne tulisi eteen, mutta täytyy toivoa ettei tule.
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • Lähetetty: 28.03.2007 22:57
En voisi kiduttaa enkä tappaa ihmistä enkä eläintä. Tuon Tuulentyttaren mainitseman tilanteen ymmärrän, mutta kiduttamista en kertakaikkiaan voi ymmärtää. Kuka voi olla niin psykopaatti, että haluaisi saada jonkun todella kärsimään silmiensä edessä? :/
Kirjoittanut: M Chaosbreather (Nimetön)
  • • Muokkasi: M Chaosbreather
  • Lähetetty: 28.03.2007 23:44
En möisi itsenäni mistään hinnasta.
Eläintä en vois kiduttaa, enkä lasta, enkä ihmistäkään. Lasta en voisi tappaa. Eläimen tai ihmisen voisin tappaa pakkotilanteessa esim. jos vesikauhuinen koira hyökkää. Mitä teet? Annat sen raadella itsesi ja kuolet? Tapat ja säästät oma henkesi?

Ihminen, no kukaan ei ole sen arvoinen, että mie lähtisin lusimaan pitkää kakkua murhasta sen takia. PAITSI jos miun perhettä uhattas. Silloin menis itsepuolustukseen ja tapoksi.

Lainaus: Tuulentytar

Tosin vaikea se on sanoa, että pystyisikö sellaista tekemään kun tilanne tulisi eteen, mutta täytyy toivoa ettei tule.

Luulisin, että sellaisessa tilanteessa ei paljo mietityttäsi. Se ois joko perheen henki tai sen uhkaajan. Tottakai sen yrittäs hoitaa niin, ettei joudu sellaiseen pattitilanteeseen ja eikä yritä leikkiä sankaria. Ihmisellä lähtee vaiston varaisesti itsesuojeluvaisto päälle ja päätös syntyy vaiston omaisesti. Hyvin harvoin sellaisessa pakkotilanteessa tulee mietittyä. Siinä on lähinnä kaksi asiaa, joko teet jotain tai sinusta tulee uhri. Tarpeeksi uhattuna ihmisellä voi napsahtaa se itsepuolustus. Jos etenkin läheisen henki on uhattuna. Pelon ja adrenaliinin voimin heveröinen nainenkin jaksoi noistaa kuorma-autoa sen verran, että sai penskansa pelastettua ja toinen tarina on, että nainen repi auton oven kun lapsi oli jumissa siellä ja pelkäsi, että auto syttyy palamaan.

MUTTA TÄTÄ en voisi tehdä, eikä minusta millään tavalla ole itsepuolustusta mikä oikeuttaisi asian (tappo on aina tappo, murha on aina murha):
3-4.luokkalaiset lapset olivat Trick or Treat (karkki vai kepponen) kierroksella Halloweeninä niin äijä ampu kaikki penskat postiluukustaan haulikolla. Omaisuuden puolustamisesta ei menettänyt muuta kuin aseen, aseenkatoluvan, 300 sakkoa ja oikeudekäyntikuluja ei tarvinnu maksaa kun vähävarainen henkilö. Lieventävät asiahaarat oli, että lapset rikkoi lakia menemällä toisen yksityisalueelle, joten toinen saa puolustautua.

Haloo 3-4.luokkalaiset pennut!!! Oikeus piti vaan liioiteltuna itsepuolustuksena.
Kirjoittanut: seidar (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 30.03.2007 01:45
Epäilen ettei ole montaa asiaa joita en (riittävän isosta summasta) rahaa tekisi. Tappaminenkaan ei olisi sula mahdottomuus, jos osaisin perustella sen itselleni riittävän hyvin. Eläimien kiduttaminen/tappaminen ilman syytä (jos ei olisi esim. vakavasti loukkaantunut) taitaa olla niitä harvoja. Eläimet ovat liian viattomia.
Kirjoittanut: Gothic13 (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.05.2007 13:08
http://www.youtube.com/watch?v=09mBB-TgVEM mä kuolisin ilman tota
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 12.05.2007 14:13
Olen kai sitten h*ora, mutta voisin kuvitella myyväni itseäni, tosin hinta olisi KOVA. Siinä tapauksessa tosin minun pitäisi olla sinkku, en alkaisi ukkoani pettämään rahasta.

Mutta ketään en pystyisi rahasta satuttamaan tai tappamaan, en ihmistä enkä eläintä.
Kirjoittanut: Necrophile (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.05.2007 15:28
En alkaisi tuohon h*oran hommaan mistään hinnasta.
Enkä varmaan ylipäänsäkkään naisi ketään muutakuin kumppaniani.
Enkä poseeraisi alasti.

Oma kehoni on minun temppelini, sitä ei ole tehty pervojen r*nkkujen katseltavaksi.
Kirjoittanut: Elvira (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 12.05.2007 15:57
Aikani tässä mietin tätä asiaa ja tulin siihen tulokseen, että tekisin mitä tahansa, jos olisi pakko. Pakolla tarkoitan oman tai läheisteni hengen uhkaamista. Todennäköisesti antaisin tappaa itseni, mutta en läheisiäni, joten heidän takiaan mut saisi tekemään ihan mitä vaan.

Kiduttaminen olisi todella vaikea paikka, mutta tappaminen nopeasti (ja mielellään kivuttomasti) voisi onnistua pakon edessä.. Itsensä myyminen (muustakin kuin rahasta) verrattuna kiduttamiseen tai tappamiseen ei mielestäni ole niin paha vaihtoehto.

Mutta mistään hinnasta en haluaisi tyhmyyttäni tai tahallani aiheuttaa toiselle ihmiselle fyysistä tai henkistä kärsimystä, jotta itse pärjäisin paremmin. (Toivottavasti tajusitte mitä tarkoitan, vähän vaikea muotoilla selkeään muotoon..) Taidan tarkoittaa itsekkyyttä..
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit