Minulle sattuu usein asioita, jotka ovat minusta ihan mielettömän hauskoja, saatan nauraa asialle itsekseni seuraavan viikon, mutta muut eivät niitä ikinä ymmärrä. Ehkä minulla on outo huumorintaju?

Kerrottakoon nyt yksi juttu. Kaverin kanssa suunniteltiin tulevaa larppia. Meillä on ihan vaan kahdenkeskeisiä larppeja, joilla hauskuutetaan itseämme. Teemana oli Batman ja Robin. Suunniteltiin paperille, että tarvitaan sellanen lepakkoauto. Keksin, että tehdään pahvista sellanen auton muotonen läpyskä, maalataan se, ja sitten ajetaan sillä niin että kannetaan sitä niin että se on toisella sivulla. Hahmottelin kuvaa paperille. Kuvassa oli pahvin muotoinen auto, me kaverin kanssa pidettiin ikkunoista kiinni (ikkunat oli vaan reiät) ja sitten juostiin eteenpäin, jalat näkyi tietysti auton alta. No, myöhemmin kaverin veli kattoo taideteostani, ja sanoo: "Miksi noilta tyypeiltä tulee jalat läpi?" Kaverin veli on 18 vuotias, eli ei ihan tyhmä (?). Minua alkoi naurattaa ihan tajuttomasti, kun aloin miettiä, että mitä kaverin veli oli miettinyt nähdessään kuvan! Joopajoo, että tällästä, ja hauskaa oli. :'D
Ihmiselle on enemmän etua siitä, että kukin saa elää mielensä mukaan kuin että hänet pakotettaisiin elämään niin kuin kaikista muista näyttäisi parhaalta.
- J. S. Mill