Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Troo Life "Funny" Stories

Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 29.06.2009 21:09
Tällaista viestiketjun henkiin herättämistä kutsutaan Heetterin lisensoiman termin mukaan nekroamiseksi. Nekrotaan.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 29.06.2009 21:25
Nekrottelenpa tosiaan varsinaisella stoorillakin tätä:

Pelasimme tuossa lauantaina Iirivan, Blackratin, Jonepeikon ja Piiskansiiman kanssa Hero Questia, ja Jonepeikon haltiJa-ukkeli putosi ansaan ja huudahti "apua, olen kuopassa!". Olimme jotenkin niin väsyneitä tai hiprakassa että saimme aiheesta vielä toviksi hupia veistelemällä läppää tyyliin "I'm in ur pit, administratink ur forum" jne.

...Voi jösses.
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • Lähetetty: 30.06.2009 18:32
Olimme yhtenä päivänä poikaystävän kanssaa menossa bussiin. Mieheke meni ennen minua ja ehti jo istumaan, kun minä vielä kaivoin laukkuani bussin etuosassa. Yritin kovasti löytää bussikorttiani, mutta en millään löytänyt sitä. Aloin sitten huitoa poikaystävääni tulemaan leimaamaan minutkin bussikortillaan. Hän tuli viimein hämmästyneenä paikalle ja totesi: "...Se on sulla kädessä."

Olin siis koko ajan pitänyt bussikorttia toisessa kädessä ja kaivanut laukkua toisella.
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 01.07.2009 00:02
oltiin telttaleirillä Partaharjulla ja miä tunnetusti kuorsaan toisinaan hyvinkin miehekkäästi. no hereillä olevat telttakämppikset sitten olivat yhdestä meidän seurakunnan teltasta kuulleet pienen pojan äänen sanovan:
"Hei kuunnelkaa! Ihan kuin leijonalla olis nuha!"
tätä naurettiin aamulla ihan kippurassa ja oli pakko jakaa tarina heti äidin kanssa etten unohtas.
ja seuraavana yönä minun ja toisen telttakaverini hereillä ollessa oli Varkauden seurakunnan teltoista kuulunut (kuulemma) kovempi kuorsaus niin oli pakko todeta että:
"Siellä taitaa olla toinen sairas leijona..."
Kirjoittanut: Not the nicest girl (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 05.07.2009 17:35
No entinen matikan/fysiikan/kemianopettaja aiheutti hauskoja hetkiä.
Kaveriporukassamme oli kaksi selkeästi ihastuneet toisiinsa, kutsutaan heitä vaikka Paulaksi ja Janiksi.
Noh, kun olimme välitunnilla toisen kaverini ja Paulan kanssa, tämä (about 70w) opettaja hiippailee paikalle ja selittää että: "Kuules, pakko oli tulla juoruamaan. Tiesit sä että Paulalla ja sillä pojalla on vähän jotain peliä?" Meinasin revetä ja jotain sain mutistua.
Myöhemmin kaverit kertoivat että olivat nähneet kyseisen opettajan edeltäneenä päivänä kaupan kassalla ostamassa siideriä

Kerran tämä samainen opettaja tuli pitämään meille tuntia ja kävellessämme portaita ylös kohti luokkaa opettaja mutusteli suklaata ja kysyi: "Haluaisitteko tekin suklaata?" "JOO!!!!"
"Niin mut...enhän mä sit sais syödä sitä niin paljon."
Logiikan riemuvoitto
Kirjoittanut: DarkPrincess (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 06.07.2009 10:55
Näitähän riittää

Kerran kasi luokan liikuntatunnilla piti pelata koripalloa 2 vs. 2 joukkueissa. Meitä oli 3 vs. 2 koska ei mennyt tasan. Me ei tajuttu että piti pelata normaalia korista ja meillä se homma meni niin että kaksi juoksi pallon kanssa ja kolme vaan roikkui perässä eikä ees yrittänyt ottaa palloa ja kerran kun saatiin se pallo niin heitettiin se takaisin niille kahdelle. Mentiin sitten sanomaan opelle että ei tässä oo mitään järkeä. Hän kysyi sitten että miten oltiin pelattu ja selitettiin. Ope purskahti nauraamaan ja vajosi maahan koska ei pysynyt enää pystyssä ja me muutkin tietysti alettiin nauraa heti kun meille selitettiin että ihan normaalia korista oli tarkoitus pelata. Siinä me sitten koko porukka naurettiin vaikka kuinka kauan kunnes ope onnistui rauhoittumaan ja ehdottti että mekin koitettais vielä pelata sitä korista. Lopputunnin ope katsoi sit meitä ja sai välillä hysteerisen naurukohtauksen

Kaverin kanssa eksyin vielä liikuntatunnilla suunnistaessa metsään noin kahdensadan metrin päähän koulusta vaikka meillä oli kartta. Sitten ope soitti meille yhden kaverin kännykällä ja kysy selvitäänkö me pois sieltä metsästä. Selvittiin lopulta ja opella oli tas hauskaa kun koitettiin selittää miksi meillä oli kartta väärinpäin

Tuossa pari mieleenpainuvinta tarinaa
Kirjoittanut: Not the nicest girl (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 06.07.2009 20:25
Tuosta koripallojutusta tuli mieleen se kun ysillä pelattiin lentopalloa ja minä olin siellä jossain takanurkassa.
Olen tosi huono lyömään sitä palloa kädet eteen ojennettuina ja yhtäkkiä oli pallo tulossa kohti ja tajusin, ettei kukaan muu saisi sitä kiinni.
Enhän mä ajatellut yhtään ja nuppasin sitä kuin jalkapalloa.
Opettaja repes ja alko siellä kohta muutkin hihittää
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 28.08.2009 12:53
(Ehkä tämä sopii tänne paremmin...poistelenpa aiemman viestini.)
Tänään oli aamulla joku sattumanvarainen nokkeluuspiikki.

..No, polttelin kauppakassi kädessä tupakkaa ihan unenpöpperössä ja kävelin kotiin päin, kun joku ~13v fruittari tulee kimittämään että "hei heitä yks rööki". Kaivoin jo horroksessa tupakka-askia siinä, ja sitten vasta tajusin että jätkän kiveksetkään eivät varmaan ole edes vielä laskeutuneet. Sitten satuin katsomaan askiin, ja tokaisin enempää pohtimatta että "Ai mut sori, tässä lukeekin että tupakointi vaarantaa sikiön kehityksen." Ja lähdin menemään katsomatta taakseni.

Vasta jälkeenpäin tajusin tilanteen koomisuuden täysin.
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 28.08.2009 18:23

Lainaus: Heetteri

"Ai mut sori, tässä lukeekin että tupakointi vaarantaa sikiön kehityksen." Ja lähdin menemään katsomatta taakseni.

Paha. Pahapahapaha.

Tuossa Työpaikan nettikeskuksessa oli hetken aikaa äänten kakofonia: yksi katseli illan ravikatsausta, toinen kuunteli iskelmiä ja itse tuijottelin benellin showampujien videota. Tottakai äänet olivat suht kovalla. Mitälie katrihelenaa, raviselostusta ja lähes sarjatulta haulikoilla.

Hetken kuluttua neljäs kommentoi metelistä...
Huikkaisin siihen takaisin: Kuvittele olevasi vermossa!
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit