Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Troo Life "Funny" Stories

Kirjoittanut: Dante (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 14.02.2007 17:16
Kaikille tulee vastaan tilanteita, jotka pitäisi itse kokea, jotta ne olisivat hauskoja. Tänne voit kirjoittaa "hauskoista" kokemuksistasi, joita muut eivät välttämättä voi ymmärtää.
Aloitan.

Kaivelin tässä yksi tylsä lauantai-ilta sokeriin jostain syystä pientä kuoppaa. Samara tuli jotakin sönköttämään, ja väsynyt ja ärtyisä, kun olin sanoin "Kaivat omaa hautaasi." Samara rupesi hihittämään ja kysyi "Arvaa mikä tossa on hauskaa" "No?" kysyin varovasti "Koska mä en oo kaivanu mitään. Hihihihihii!".

Myöhemmin Samara kaiveli samaista sokerikippoa ja kysyin "Kaivatko omaa hautaasi?" jälleen sain vastaukseksi hihitystä ja "Arvaa mikä tossa on hauskaa" "No?" kysyin jälleen. "Noku mä en mahu tonne. Hihihihii!". Siihen sanoin "Kai tajuat, että laitan nuo juttusi gootti nettiin?" "Arvaa mikä TOSSA on hauskaa! Kun sä aiot oikeesti tehä sen." "No niin muuten aion. Sinulla on muuten surkea elämä." "Arvaa mikä TOSSA on hauskaa" "No?" vastasin jälleen. "Kun se on totta! HAHAHAHAHAHAHAA". Tässä kohdassa Samara kaatui lattialle hekottamaan (kaikkien on kuitenkin syytä tietää, että kirsikkaliköörikonvehdeilla, joita Samara oli syönyt saattoi olla osuutta asiaan).
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 14.02.2007 17:28

Lainaus: Dante

kaikkien on kuitenkin syytä tietää, että kirsikkaliköörikonvehdeilla, joita Samara oli syönyt saattoi olla osuutta asiaan).

Joo, ei kannata syödä liikaa liköörikonvehteja
Kirjoittanut: Warchild (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 15.02.2007 20:00
Kivaa... Näitä on paljon... NÄist osast on jo jonkun aikaa pari vuotta pari viikkoo tai vähän ebnemmän...

No kun olin 5 vuotias nii mull oli kerrossänky ja mun isoveli istu siell kerrossängyssä ja mä yritin kiivetä sinne mut isoveli ei päästäny kiertelin sitä sänkyy ympäri ja yritin yllättämällä päästä sinne nii yhäkkiä tipahin selälleni maahan ja rupesin hekottamaan, isoveli katto vähä ja rupes iteki nauraa, isosisko tuli huonesee ja lysähti seinän viereen ja kävi nauramaan...
-Nauru on tarttuvaa...

Kun olin kolmosella nii meill oli koulussa pantomiimia. Mun piti esittää uimaria ja ajattelin *murtuiskohan mun jalka jos hyppäisin kunnol pulpetilt?* Ja sitte hyppäsin: Kuulu vaa kunnon krunks ku tömähin maahan ja luokka nauro, mä nauroin ja opettaja tulee siihen: "sattuko?" ja mä vaan tavan omaisesti: "No ei!" Nousin ylös ja astuin askeleen eteenpäin ja lysähin maahan, nousin ylös ja kinkkaisn paikalleni... Koulun jälkee: Soitto äitille: "Äiti mult tais murtuu jalka mut saanks mä silti lähtä Nooralla kyll mä pääsen ku mull on pyörä... Saanko?" äiti: "Häh meinasit polkee murtuneel jalal? Mä tuun hakee sinut kotii..." *tylsä äiti..*
-EI ois kannattanu kysyy...

Olin syömässä iltapalaa ja isoveljeni tuli siihen ja otti semmoisen ison violetin mukin ja otti kaakaota. Se otti kaakaota lusikkaan ja ryysti lusikasta silleen hassusti ja mä rupesin nauramaan. Nauroin seuraavat puoli tuntia putkeen ja sitten ihan yhtäkkiä mä vaa lopetin nauramisen ja lähin keittiöstä. Antti käveli perässä: "Mille sä nauroit?" "Njääh sille sun mukille..."
-Mukille???
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.02.2007 15:22
Kopsu eräältä toiselta keskustelupalstalta, jossa aloittaja kyseli Oulaisten erotiikkamessuille menijöitä...

Koe Oulainen!! Joopajoo. Erotiikkaa siihen pitäjään täytyisi ajaa neutronipommilla, ja silti se olisi täynnä pitkäkalsarisia peräkammarinpokia...Maailman epäeroottisin pitäjä Merijärven jälkeen, mutta siellähän ei asukkaan kuin kepulaisia...

Et silleen. Ei tuo ainakaan kepulaisia naurata!
Kirjoittanut: The_Killer_Doll (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.02.2007 18:47
No minun elämäni noloimpia hetkiä ovat:

Olimme kaverilleni menossa ja siinä oli sellainen piha-aita edessä. Ja kaverillani ei ollut avaimia mukana eikä jaksettu kiertää joten rupesin kiipeämään sitä aitaa ylös(päällä piikkijuttuja). Olen aidan päällä kun kaverini löytää avaimensa ja avaa portin(idiootti!) ja tipun aidalta ja jään hetkeksi roikkumaan farkkujeni(siskoni kalliit farkut jalassa) varasta ja tipun ja housut repeävät ainakin 30cm pepusta. Siinä sitten kaverini räkättää ja juoksemme hänelle (100m). Kyllä siinä sitten tuli hänen naapureilta mulkaisuja Eikä siskokaan oikein tykännyt.
Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 19.02.2007 21:27
Minulle sattuu usein asioita, jotka ovat minusta ihan mielettömän hauskoja, saatan nauraa asialle itsekseni seuraavan viikon, mutta muut eivät niitä ikinä ymmärrä. Ehkä minulla on outo huumorintaju?

Kerrottakoon nyt yksi juttu. Kaverin kanssa suunniteltiin tulevaa larppia. Meillä on ihan vaan kahdenkeskeisiä larppeja, joilla hauskuutetaan itseämme. Teemana oli Batman ja Robin. Suunniteltiin paperille, että tarvitaan sellanen lepakkoauto. Keksin, että tehdään pahvista sellanen auton muotonen läpyskä, maalataan se, ja sitten ajetaan sillä niin että kannetaan sitä niin että se on toisella sivulla. Hahmottelin kuvaa paperille. Kuvassa oli pahvin muotoinen auto, me kaverin kanssa pidettiin ikkunoista kiinni (ikkunat oli vaan reiät) ja sitten juostiin eteenpäin, jalat näkyi tietysti auton alta. No, myöhemmin kaverin veli kattoo taideteostani, ja sanoo: "Miksi noilta tyypeiltä tulee jalat läpi?" Kaverin veli on 18 vuotias, eli ei ihan tyhmä (?). Minua alkoi naurattaa ihan tajuttomasti, kun aloin miettiä, että mitä kaverin veli oli miettinyt nähdessään kuvan! Joopajoo, että tällästä, ja hauskaa oli. :'D
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • • Muokkasi: Cata
  • Lähetetty: 19.02.2007 21:44
Tää tapahtui eräälle kaverilleni (copy paste);

"Sanoin yhelle Juhanil kerran (En tajunnu sillo miettii tätä asiaa halki)
et -ttu mul on nolo toinen nimi. Juhani sit kysy et mikä, vastasin et
Juhani ja ihmettelin et miks äijä rupes muuttuu punaseks. sit tajusin."

Mä ite asias kerään just ton kyseisen jätkän heittoja, siltä tulee niin
läppää tekstiä adhd-tahtiin. Monta Word-sivua näitä juttuja.

tai miten on;

"mun piti paahtaa leivät ni onnistun sössiin sen ja sielt tulee ulos tomaattikastiketta."
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 19.02.2007 23:05
No nyt mua sori vaan naurattaa yks äskeisistä jutuista, jonka luin! Tai yks kohta siitä. Tiedän, pilkunnussintaa, mut:

Lainaus: TheSecret

Kuvassa oli pahvin muotoinen auto

Ihan uusi malli, varmaan Toyotalta! Hahhahahhahhaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!
Kirjoittanut: FilthyMannequin (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 19.02.2007 23:20
Pahvin muotoinen auto....
*nusnus*
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 20.02.2007 00:18
En tiedä teistä, mutta pilkku on ainakin mun vakipano.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit