Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Troo Life "Funny" Stories

Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 02.03.2007 23:46
Minulla ja kaverillani on paljon sellaisia juttuja, joita ei ulkopuolinen ymmärrä, ollaan keksitty kaikennäköstä eri ihmisistä, totuutta reippaasti väritellen ja keksitty ihan päättömiäkin juttuja sekaan. Yläaste kun loppui, tuo kyseinen ystävä on ainut johon olen pitänyt tiiviisti yhteyttä, kun nyt eripaikkakunnilla asutaan. Tänään me sitten näimme vanhoja kavereita pitkästä aikaa. Näimme myös yhden kaverin poikaystävän, joka kuului minun ja kaverini uhriksi päättömien juttujemme kanssa, mutta raukka itse ei tiedä asiasta mitään. No, tottakai ennen pitkää minä räjähdän tajuttomaan nauruun, sillä pojalle tuli elohiiri silmäkulmaan ja katosi samantien, ja se sattui liittymään jollain kierolla tapaa minun ja kaverini sairaaseen huumorin tajuun. Nauroin ihan vedet silmissä, niin etten edes pystyssä pysynyt! Kykenin sanomaan vaan "sori", kaiken sen nauramisen seasta, enkä millään pystynyt rauhoittua. Poika oli huomannut, että heti häneen katsottuani alan nauraa kun mielipuoli, joten tilanne oli hänelle hyvin kiusallinen, hän tarkkaili vaatteitaan, että onko ne jotenkin hullusti, vai mikä on. Kun lopulta sain itseni rauhoitettua, lähdimme kaverin kanssa hiljaa takavasemmalle ennen kuin aloittaisin uudestaan. Nauran tilanteelle edelleen, oli se niin hassua! Poikaparka, mahtoi hän olla hieman hämillään... ^__^" Kamala että olen julma x)
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • • Muokkasi: Swanette
  • Lähetetty: 03.03.2007 12:29

Lainaus: TheSecret

Minulla ja kaverillani on paljon sellaisia juttuja, joita ei ulkopuolinen ymmärrä, ollaan keksitty kaikennäköstä eri ihmisistä, totuutta reippaasti väritellen ja keksitty ihan päättömiäkin juttuja sekaan.

Hahaa, minulla ja parilla kaverillani on ihan sama juttu. Yläasteella oli esimerkiksi yksi poika, jota kutsuimme Hosoliksi. Tuon nimityksen alkuperä on sen verran sekava, että en viitsi ruveta selostamaan.

No, kerran tämä "Hosoli" jostain syystä tarttui jotenkin vahingossa reppuuni ja alkoi vetää minua perässään. En voinut muuta kuin kulkeutua takaperin mukana. Kesti hetken, ennen kuin poika huomasi takertunensa minuun ja pyysi anteeksi. Jotenkin sain sitten irrotettua itseni. Jälkeenpäin on kyllä hieman tullut naureskeltua. Hassua oli myös se, että olin tuolloin yläasteella salaa ihatunut siihen poikaan.
Kirjoittanut: Aditu (Aktiivi)
  • Lähetetty: 23.03.2007 11:54
Tapahtui tänään aamulla. Heräsin ja aloin tekemään yhtä kouluhommelia mis piti anylysoida oman alan työpaikkailmoituksia ja tehdä niistä raportti. No etin sit noit ja sain niitä pitkän listan. Katoin siin aluks et jahas tos on heti yks saksankielinen et vois olla ihan kiva. Sit aloin lukemaan sitä ja siin tuli ekan vaatimuksena "native Dutch required". Jatkoin ja olin suomentanu noin puol ilmotusta ku tajusin et täähän kuulostaa tosi oudolta ollakseen saksaa. Sit tajusin et eihän se ollutkaan saksaa vaan hollantia. Olin siis suomentanut tosta vaan puol a-nelosta kieltä, jota en ole koskaan lukenut. Voin kuvitella sen maikan ilmeen ku kattoo tota ja siin lukee, ilmoitus oli kokonaan hollanniksi Eipähän ainakaan tule valittamaan et jotain ois väärin ku tuskin se kieltä taitaa.

Parasta tässä oli se et seuraavaks bongasin ruotsinkielisen ilmotuksen, jossa haettiin kirjanpitäjää jonnekin Jormalassa sijaitsevaan ruottalaisfirmaan (oli oikeesti Jomala, mut luin sen noin). Ei siinä vielä mitään, mut kuvauksessa oli "olemme erikoistuneet karitsoihin kaikkissa muodoissaa" Olin vähän O____O et mitä ne niille tekee. Sit pisteenä iin päälle vaatimuksena "voisit työskennellä itsenäisesti, ja sinulla on hyvä itsekuri/kestävyys ja olet avoin erilaisille työtehtäville"
Ehkä mulla on vaan kiero huumorintaju, mut täytyy sanoa, ettei ikinä oo ollu näin hauskaa minkään kouluprokkiksen parissa.
Kirjoittanut: diamond_385 (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 28.06.2007 19:50
Hmmm... Istuttiin kerran kaverin pöydän ääressä, ja kaveri oli juuri selittämässä miten yks toinen tyyppi oli kiivenny puuhun ja pudonnu sieltä. Minä siihen, että It's raining men hallelujah. Kaveri repes ihan totaalisesti ja mä olin huuli pyöreenä, että häh?. Mähän vaan lauloin biisiä joka soi päässä. Repesin muuten minäkin kun kaveri selitti, mille nauraa.
Kirjoittanut: Valkyria (Aktiivi)
  • Lähetetty: 28.06.2007 19:57
joo no tietenki tää yks kauppareissu on jääny ikuisesti mieleen.

oltiinpa johonki matkal niin poikkesin kauppaa ostaa meille safkoi ja sillein. oltiin jossain bensaasemal siel oli joku kahvila kassojen edes täynnä ihmisii tietenkin. no siel ku kaupas pyörin niin jäin kattelee jtn tyyppiä niin liukastuin ekan kerran ja vetin joltain hyllylt kasan murolaatikoit päälleni. siinä sit nolona nousin ja lähin äkkiä kassan luo sit vähän ennen maksamista kompastuin -.- kaikki kahvilassa repesivät. sit nolona kiiruhdin sitä ulos sieltä ja tietenki ovella kompastuin TAAS!!!! siin sit repes taas koko kahvila ja mun seura ja muut siellä parkkipaikal -.-
Kirjoittanut: Kivesnipsutin (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 28.06.2007 20:27
"Jalaton orava" - paidat jokaaselle, koska me ollaan kaikkien viimenen toivo.
Kirjoittanut: Valkyria (Aktiivi)
  • • Muokkasi: Valkyria
  • Lähetetty: 06.07.2007 19:23
olin erittäin fiksu tänään. mulla on tottumus sanoo "nyt mä lähen ulos" aina ku meen ulos. tänään ku lähin ulos nii unohdin sanoo mut sitku kävelin metroaseman asti niin muistin et se unohtu ja huomaamatta ite olin lähteny takas kotiin avannu oven ja sanonnuy " nyt mä lähen ulos" siin sit porukat nauro et etkös sä ole jo lähteny? sit vast tajusin et prkle itteeni kaa -.-
  • Lähetetty: 07.07.2007 15:34
hehheh, eilen oli hauskaa. Järjestettiin ystäväni kanssa hieman ihmeteltävää tän tuppukylän ihmisille.

Käveltiin tuolla kaupungin keskustassa, ja yhtäkkiä ystäväni pysähtyi yllättäen. (oltiin paikassa, jossa oli paljon ihmisiä ) Hän oli edellisenä päivänä tullut Bulgariasta, ja sanoi että hän haluaa nyt antaa minulle tuliaisensa. Hänellä oli sormus, jonka kanssa hän "kosi" minua, mennen maahan polvistumisasentoon ja pyysi minua vaimokseen. Tottakai olin heti juonessa mukana, hän pujotti sormuksen sormeeni, sitten halattiin ja pussattiin ja jatkettiin matkaa käsikädessä kävellen. Ihmiset ympärillä kattoivat kaikki meitä silmät lautasen kokosina ja suut auki. Sitten jatkettiin tätä niin, että käytiin yllätysvierailulla vanhojen kavereiden luona, joita ei vuoteen ainakaan olla nähty, ja kerrottiin ilouutinen: me ollaan menty kihloihin! Niiden ilmeet oli kyllä näkemisen arvoset. Ei ne aluksi uskoneet meitä, mutta kyllä se loppujenlopuksi ihan täydestä meni. Ja juttu levisi nopeesti, kohta mulle soitti tuttu jyväskylästä ja kysy et onks tää ihan totta nyt? Olen loistava selittämään satuja, puhelimessa varsinkin, ja ihan täydestä meni.

voe että ihmisiä on ihana huijata. Ja vielä tälläsessa pikkukylässä, missä juttu leviää ihan salaman nopeasti, koko tuttavapiiri tiesi tästä alle tunnissa xD Kauan mahtaa mennä että koko kaupunki juoruaa meistä, ei varmaan kovin kauaa.. hehe
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • • Muokkasi: darkAngel
  • Lähetetty: 07.07.2007 18:41

Lainaus: TheSecret

Käveltiin tuolla kaupungin keskustassa, ja yhtäkkiä ystäväni pysähtyi yllättäen. (oltiin paikassa, jossa oli paljon ihmisiä ) Hän oli edellisenä päivänä tullut Bulgariasta, ja sanoi että hän haluaa nyt antaa minulle tuliaisensa. Hänellä oli sormus, jonka kanssa hän "kosi" minua, mennen maahan polvistumisasentoon ja pyysi minua vaimokseen. Tottakai olin heti juonessa mukana, hän pujotti sormuksen sormeeni, sitten halattiin ja pussattiin ja jatkettiin matkaa käsikädessä kävellen. Ihmiset ympärillä kattoivat kaikki meitä silmät lautasen kokosina ja suut auki. Sitten jatkettiin tätä niin, että käytiin yllätysvierailulla vanhojen kavereiden luona, joita ei vuoteen ainakaan olla nähty, ja kerrottiin ilouutinen: me ollaan menty kihloihin! Niiden ilmeet oli kyllä näkemisen arvoset. Ei ne aluksi uskoneet meitä, mutta kyllä se loppujenlopuksi ihan täydestä meni. Ja juttu levisi nopeesti, kohta mulle soitti tuttu jyväskylästä ja kysy et onks tää ihan totta nyt? Olen loistava selittämään satuja, puhelimessa varsinkin, ja ihan täydestä meni.

voe että ihmisiä on ihana huijata. Ja vielä tälläsessa pikkukylässä, missä juttu leviää ihan salaman nopeasti, koko tuttavapiiri tiesi tästä alle tunnissa xD Kauan mahtaa mennä että koko kaupunki juoruaa meistä, ei varmaan kovin kauaa..

vähänkö oli mahtava pila... jee
  • Lähetetty: 07.07.2007 20:31
heh, joo ja jatketaan sitä koko kesä. meillä on kaverin kanssa suorastaan pakkomielteistä aiheuttaa tämän kylän ahdasmielisille idiooteille aiheita joista supista, ne kun ei siedä mitään poikkeavaa. x)
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit