Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Huonoimmat elokuvat?

Kirjoittanut: kaukamieli (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 14.06.2007 18:36
lisään vielä sen, että en pidä kaikkia halivuudin leffoja huonoina, koska en kuitenkaan ole lukenut kaikkien elokuvien kirjaversiota. ja muuten tänäpäivänä luen lähinnä suomalaiskirjailijoiden kirjoja.. joten voin hyvillä mielin keskittyä katsomaan ulkomaisia elokuvia
Kirjoittanut: nocturnal_chimaira (Nimetön)
  • • Muokkasi: nocturnal_chimaira
  • Lähetetty: 14.06.2007 20:04
huonoimmat elokuvat ?

- kung pow ja pootie tang
Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 14.06.2007 22:24

Lainaus: kaukamieli

Mutta huomioi että tämä oli vain minun mielipiteeni, ja luultavamminkin leffat, joissta olen lukenut eka kirjaversion ja myöhemmin katsonut leffan on sen takia huonoja koska olen (tai varmaan kaikki on) itse kuvittanut kirjan henkilöt sekä tapahtumapaikat aivan eritavalla miltä ne elokuvissa näyttävät.

Niin varmaan, mutta katsos kun alunperin sanoit näin:

Lainaus: kaukamieli

lähes kaikki leffat mitkä on tehty kirjanpohjalta ovat huonoja. varsinkii jos kirjan on lukenut eka.

Tuon lausahduksesi mukaan lähes kaikki kirjaan perustuvat leffat ovat huonoja, vaikka et olisi niitä lukenutkaan. Lukeminen on sanojesi mukaan vaan varmistus sille, mutta joka tapauksessa et maininnut sen olevan minkään sortin ehto leffan huonoudelle.

Ei kannata yrittää muuttaa sanomisiaan, olen tarkka.
Kirjoittanut: Melia (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 16.06.2007 18:38
Dark star ei kyllä meikäläiseen uponnut ollenkaan... olkoon sitten kuinka klassikko omassa genressään tahansa.
Kirjoittanut: Liisa Peililasimaassa (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 16.06.2007 19:35
On melko vaikeata keksiä sitä kaikista huonointa, koska kuraa on niin paljon yleensäkin. Nyrkkisääntönä minulla on ollut, etten katsele juurikaan 70-luvun jälkeen tehtyjä Suomessa esitettyjä jenkkileffoja. Suomalainen mainstreamtuotanto on myös mielestäni aikalailla posketonta sontaa.

Huonoin kaikista varmaan lienee jokin Pirates of the Caribbean -tyyppinen huumorilla höystetty toimintahommeli. Täysin mitäänsanomatonta ja aivotonta.
Kirjoittanut: Liisa Peililasimaassa (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.06.2007 19:45
Ainiin ja kun täällä on siitä Burtonista puhuttu, niin sanottakoon, että kaikki muut paitsi Pee-wee's Big Adventure on sontaa.
Kirjoittanut: Kivesnipsutin (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 19.06.2007 03:17
-The Shadow of the Vampire.
-Käärme ja Sateenkaari
-Uuno Turhapurot
-Mr. Beanit
Kirjoittanut: Deadly Nightshade (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 24.06.2007 17:51
Yksi huonoimmista on ehdottomasti The Crow - Wicked Prayer.Täyttä p*skaa.
Ei pahalla niitä kohtaan jotka sattuvat siitä pitämään.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.06.2007 19:32
Solaris. Tämä räpellys tuli kolmoselta toissapäivänä, ja eipä kyllä voi tylsempää ja turhempaa scifileffaa löytää. Huonotkin leffat voivat saada kulttimainetta, mutta tämä ei yllä edes siihen...
Kirjoittanut: mayfair (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.06.2007 13:02
silent hill. voi ällötys
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit